Фрагмент введення лексичних одиниць з теми “School Subjects”

Про матеріал
Фрагмент введення лексичних одиниць з теми “School Subjects! ” Мета: Навчити учнів розуміти на слух і при читанні та вживати у мовленні на рівні фрази лексичні одиниці з теми
Перегляд файлу

Фрагмент введення лексичних одиниць з теми “School Subjects!

Мета: Навчити учнів розуміти на слух і при читанні та вживати у мовленні на рівні фрази лексичні одиниці з теми

Етап уроку, його мета

Методичний прийом

Зміст роботи

1. Демонстрація нових лексичних одиниць у мовленні.

 

Відповіді на запитання учителя.

Повідомлення узагальненої комунікативної задачі.

 

Активне слухання учнями зв’язної розповіді учителя, здогадка в опорі на наочність, контекст, хорове проговорювання нових лексичних одиниць.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Автоматизація дій учнів з новими лексичними одиницями на рівні словоформи та фрази. Імітація нових лексичних одиниць за вчителем. Хорове та індивідуальне проговорювання.

Запис нових слів у словники.

 

Рецептивна вправа в режимі “вчитель-клас”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра “Parrots”

 

 

 

 

 

 

Put the letters in the correct order to make words.

 

T: Do you like school?

Cl. Yes, I do. I like it very much.

T. Why do you like school?

Cl: I like school because…(відповіді учнів).

T.: Children look, I have a friend. His name is Bill. You are pupils and Bill and his friends are too. His summer holidays are over and Bill and his friends are back to school. Unfortunately they don`t know his timetable.

How would you translate it?

Cl.: розклад уроків.

T.: Timetable. Everyone!  

Cl.: Timetable (3 times).

 They have different school subjects.

How would you translate it?

Cl.: шкільні предмети.

T.: School subjects. Everyone!  

Cl.: School subjects (3 times).

T., кожен шкільний предмет ілюструю картинкою. They have got Math.

How would you translate it?

Cl.: математика.

T.: Math. Everyone!  

Cl.: Math(3 times).

T. They have got English.

How would you translate it?

Cl.: англійська мова.

T.:  English. Everyone!  

Cl.:  English (3 times).

T. They have got Sport.

How would you translate it?

Cl.: фізкультура.

T.:  Sport. Everyone!  

Cl.:  Sport (3 times).

T. They have got Reading.

How would you translate it?

Cl.: читання.

T.:  Reading. Everyone!  

Cl.:  Reading (3 times).

T. They have got Art.

How would you translate it?

Cl.: мистецтво.

T.:  Art. Everyone!  

Cl.:  Art. (3 times).

T. They have got Music .

How would you translate it?

Cl.:музика.

T.:  Music. Everyone!  

Cl.:  Music (3 times).

 

T.: Listen to me again and repeat it after me. (Учитель показує демонстраційні картки з графічною формою нових лексичних одиниць, промовляє їх, учні повторюють хором, індивідуально і перекладають їх. Учитель наголошує на вимові кожного слова).

 

 

 

 

 

T.: Now open your vocabularies and put down the new words. (Учні записують слова у словники. У цей час вони ще раз проговорюють їх і перекладають).

 

T.: Now listen to my story again and show the picture with the school subject, which I said (на нарті комплекти карток із зображеннями шкільних предметів) Похожее изображение  на зразок такого тільки для початкової школи:

I have a friend. His name is Bill. You are pupils and Bill and his friends are too. His summer holidays are over and Bill and his friends are back to school. Unfortunately they don`t know his timetable. They have different school subjects.They have got Math.They have got English. They have got Sport.They have got Reading.They have got Art.They have got Music .

 

The teacher shows pictures and names them. The pupils repeat after the teacher if  he’s right. If  he’s not right they don’t repeat it.

 

 

 

 

docx
Додано
28 жовтня 2020
Переглядів
1422
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку