Клас: 3
Предмет: українська мова
Тема: Повторення вивченого про частини мови
Мета: Повторити набуті протягом навчального року знання про частини мови.
Розвивати увагу, пам’ять, спостережливість, вміння працювати в групі.
Прививати любов до рідної мови.
Фрагмент уроку: Нагадати колір цеглинок для кожної частини мови. Називати частини мови, а діти демонструють відповідну цеглинку ЛЕГО.
Іменник
Україна, держава,
Прикметник великий, державний,
Дієслово стояти, любити, Службові слова із, під.
Після повторення клас поділити на чотири групи, кожна група отримує речення і будує його із цеглинок.
Наприклад:
Сонячне місто Одеса приваблює туристів із різних країн.
Підвести підсумок засвоєння частин мови, переглядаючи схеми речень.
38
Клас: 4
Тема: Робота з діаграмами.
Мета: познайомити дітей з поняттям діаграма; вчити будувати діаграми, творчо підходити до вирішення проблемних завдань, працювати в команді, зосереджуватися під час виконання завдань, спілкуватися з однолітками.
Фрагмент уроку:
На партах у дітей -цеглинки Lego. Після бесіди про користь вживання овочів, вчитель пропонує учням вибрати колір цеглинки що відповідає кольору улюбленого овоча. З цеглинками діти підходять до столу вчителя і будують з них однокольорові вежі, називаючи свій улюблений овоч.
Вчитель звертає увагу дітей на висоту кожної вежі.
А тепер поставимо вежі від найвищої до найнижчої.
Найвища вежа показує що у нашому класі діти набільше полюбляють моркву, а найменше -капусту.
- Як ми про це дізналися?
- Це і є стовпчикова діаграма.
39