Фрагмент уроку ЯДС з використанням стратегії Джигсоу – І
ІІ. Робота над текстом
(Діти висловлюють свої припущення)
2. Поділ учнів на групи:
а) поєднання дітей в „домашні” (постійні) групи „Здоров’ятко”,
„ Нехворійко”, „Олімпійці”, „Силачі”
- Діти, займіть свої місця в домашніх групах
б) об’єднання дітей в „експертні” групи
- Оберіть собі номер, який вам подобається (від 1-4)
(Умова: кожний член домашньої групи обирає інший номер)
Діти підходять до парт з таким номером, який вони обрали і відкривають конверти з частиною тексту,над якою вони будуть працювати. Кожна група повинна запам’ятати якнайкраще запропоновану частину тексту.
(На виконання завдання дається 10 хвилин)
Чек-лист до роботи над текстом
Група сигналізує, що готові до презентації своєї роботи.
(Вчитель виконує роль помічника, порадника).
4. Повернення дітей до „домашніх” груп
5. Робота в домашніх групах
А тепер, прослухавши „експертні” групи, встановіть послідовність частин так, щоб вийшов зв’язний текст.
6. Перевірка виконаних завдань
Діти по черзі підходять до малюнків, що розміщені в логічній послідовності
(їх вивісили експертні групи) і переказують текст повністю.
Фрагмент уроку читання з використанням стратегії Джигсоу –ІІ
Робота над текстом В. Скуратівського „Прощальний листопад”
Поділ учнів на групи:
а) поєднання дітей в „домашні” (постійні ) групи
б ) об’єднання дітей в „експертні” групи
(Умова: кожен обирає інший листочок, вони в групі не повторюються).
Потім діти підходять до столів з конвертами, на яких зображені відповідні листочки.
У конвертах експертні картки з запитаннями, на які вони мають відповісти.
На кожному столі також фарби для малювання.
(На виконання завдання 10 хвилин )
Експертна картка, чек-лист.
1. Уважно прочитайте запитання
2. Уважно прочитайте текст
3. Знайдіть відповіді на запитання
4. Намалюйте малюнок, який містить відповіді на запитання.
5. Розкажіть по черзі, що ви зобразили.
Запитання до групи „ Берізка”
Запитання до групи „Дубочок”
Запитання до групи „ Осика ”