Фрагменти уроків з використанням стратегії Джигсоу

Про матеріал
Дані фрагменти допоможуть змістовно і цікаво провести уроки.Використовуючи саме цю технологію ,ви залучите всіх дітей працювати на уроці і безперечно отримаєте якнайкращу результативність навчального процесу.
Перегляд файлу

Фрагмент уроку ЯДС з використанням стратегії  Джигсоу – І

 

ІІ. Робота над текстом

  1. Підготовча  робота
  • Сьогодні на уроці ми будемо говорити про здоровий спосіб життя.
  • Як  ви думаєте,про що буде йти мова?

(Діти висловлюють свої  припущення)

  • Всі відповіді правильні. Але про що саме буде йти мова ви дізнаєтесь,коли попрацюєте в групах самостійно.

 

2. Поділ учнів на групи:

а) поєднання дітей в „домашні” (постійні) групи „Здоров’ятко”,

„ Нехворійко”, „Олімпійці”, „Силачі”

- Діти, займіть свої місця в домашніх групах

б) об’єднання дітей в „експертні” групи

- Оберіть собі номер, який вам подобається (від 1-4)

(Умова: кожний член  домашньої групи обирає інший номер)

Діти підходять до парт з таким номером, який вони обрали і відкривають конверти з частиною тексту,над якою вони будуть працювати. Кожна група повинна запам’ятати якнайкраще запропоновану частину тексту.

(На виконання завдання дається 10 хвилин)

 

  1. Виконання завдань у „ експертних ” групах

 

Чек-лист до роботи над текстом

  • Уважно  прочитайте частину тексту.
  • Складіть декілька запитань до змісту прочитаного.
  • Дайте на них відповіді.
  • Намалюйте малюнок  до тексту (той, який ви уявили)
  • Розкажіть по черзі,що ви зобразили.
  • Якщо готові, покажіть.

Група сигналізує, що готові до презентації своєї роботи.

(Вчитель виконує роль помічника, порадника).

 

4. Повернення дітей до „домашніх” груп

5. Робота в домашніх групах

А тепер, прослухавши „експертні” групи, встановіть  послідовність частин так, щоб вийшов зв’язний текст.

6. Перевірка виконаних завдань

Діти по черзі  підходять до малюнків, що розміщені в логічній послідовності

(їх вивісили експертні групи) і переказують текст повністю.


Фрагмент уроку читання  з використанням стратегії  Джигсоу –ІІ

 

Робота над текстом  В. Скуратівського „Прощальний листопад”

  •         Сьогодні на уроці ми будемо читати оповідання В. Скуратівського „Прощальний листопад”
  •         Як ви гадаєте, про що може йти мова у цьому оповіданні? (Відповіді дітей)
  •         А щоб переконатись чи так це, нам потрібно об’єднатися в групи та попрацювати в них.

 

Поділ учнів на групи:

а) поєднання дітей в „домашні” (постійні ) групи

б ) об’єднання дітей в „експертні” групи

  •         Оберіть собі листочок дерева, яке вам подобається.

(Умова: кожен обирає інший листочок, вони в групі не повторюються).

Потім діти підходять до столів з конвертами, на яких зображені відповідні листочки.

У конвертах експертні картки з запитаннями, на які вони  мають відповісти.

На кожному столі також фарби для малювання.

  •         Відкрийте конверти, що лежать на столі.
  •         Кожна група повинна прочитати текст та якнайкраще відповісти на запитання, що містяться в конвертах.

(На виконання завдання 10 хвилин )

Експертна картка, чек-лист.

1. Уважно прочитайте запитання

2. Уважно прочитайте текст

3. Знайдіть відповіді на запитання

4. Намалюйте малюнок, який містить відповіді на запитання.

5. Розкажіть по черзі, що ви зобразили.

Запитання до групи „ Берізка”

  •    Про які місяці кажуть, що вони брати ?
  •    Чому їх називають братами ?
  •    Чому останній місяць осені так називають ?

Запитання до групи „Дубочок”

  •    Які інші назви має листопад?
  •    Яке свято на Поліссі називали цим словом ?

Запитання до групи „ Осика ”

  •    Що допомагають передбачити народні прикмети ?
  •    Поясніть , що вони означають.
  •    Зобразіть їх зміст за допомогою малюнків.
  1.     Виконання дітьми завдань у „ експертних ”  групах
  2.     Повернення дітей до „ домашніх ” груп
  3.     Робота в „ домашніх ” групах
  4.     Перевірка виконання завдань вчителем
  5.     Переказ опрацьованого тексту дітьми.
docx
До підручника
Літературне читання 4 клас (Чумарна М. І.)
Додано
16 лютого 2023
Переглядів
185
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку