Календарне планування з предмету "Французька мова" , 11 клас за підручником Ю.Клименко для 11 класу "Французька мова" (10-й рік навчання), Київ, "Генеза" 2011 рік. Планування для першого семестру. Планування розробрено згідно методичних рекомендацій МОН України.
рок № |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Мовленнєва діяльність |
Змістові лінії |
Примітки |
||||||
|
План
|
Факт
|
|
лексика |
граматика |
говоріння (усна взаємодія та продукування) |
аудіювання (сприй- мання на слух)
|
читання (зорове сприйняття |
письмо (писемна взаємодіяпродуку вання)
|
1.Екологічна безпека та сталий розвиток 2. Громадянська відповідальність 3. Здоров’я і безпека 4.Підприємливість та фінансова грамотність |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
Тема1. Я, моя сім'я, друзі . 12 год. |
||||||||||||
1 |
|
|
Родина. |
Повторення ЛО «La famille» Стійкі вираження с дієсловом avoir |
Повторен. дєсліва avoir
|
Діалогічне мовлення Ех. 1, р.4
|
Texte “Savez-vous |
Ех. 2, р.4 |
Ех. 3,4 р.5 Грам вправи |
1. Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. 2. Розповідає про розподіл обов’язків у родині. Наводить приклади взаємодо -помоги членам родини. Пояснює вибір особистих символів. Порівнює сімейні традиції. Наводить приклади свого внеску в життя громади. Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. Планує траєкторію власного життя. Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
|
|
2 |
|
|
Моя родина. |
Стійкі вираження с дієсловом être |
Повторен. дєсліва être |
Ех. 6, р.6 Ситуативне мовлення Ех. 7, р.6
|
|
Ех. 5, р.5
|
Грам вправи |
|
||
3 |
|
|
Мої батьки. Проблема поколінь. |
Ех. 4, р.9 |
Повторен вживання рassé composé |
Ех. 2, р.8 Ситуативне мовлення Ех. 3, р.9
|
Ех. 7, р.10
|
Ех. 1, р.8 |
Грам вправи Ех. 2, р.8
|
|
||
4 |
|
|
Проблема поколінь в сучасному житті. |
Ех. 5, р.9
|
Повторен participe passé І, ІІ та ІІІ групи дієслів |
Ех. 6, р.10
|
Texte “Nina et Pierre ont quatre leçon”
|
Ех. 7, р.10
|
Грам вправи
|
|
||
5 |
|
|
Стосунки в сім'ї. |
ЛО по темі |
Повторен рassé composé с avoir
|
Ех. 2,3 р.13
|
|
Ех. 1, р.13 |
Gr.essent p.116, 117 |
3. Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни. Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я. Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. Формулює правила безпеки онлайн спілкування. Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет. 4. Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей. |
|
|
6 |
|
|
Робота з текстом «Ma famille d’accueil». |
ЛО по тексту |
Повторен рassé composé с être |
Бесіда по тексту. |
Запитання вчителя
|
Ех. 4, р.14
|
Gr.essent p.120, 121 |
|
||
7 |
|
|
Норми поведінки та спілкування.
|
Ло по темі |
Узгодження participe passé |
Ситуативне мовлення Ех. 3, 2р.17
|
Ех. 7р.18
|
Ех. 1, р.17
|
Ех. 4, р.18 |
|
||
8 |
|
|
Робота з текстом «Rapport sur moi». |
ЛО по тексту |
Повторен прикметники |
Ситуативне мовлення Ех. 1,2, р.21
|
Запитання вчителя
|
Ех. 3, р.21 |
Ех. 4,5 р.22 |
|
||
9 |
|
|
Толерантне ставлення до оточуючих.
|
ЛО по темі |
Жін.рід прикметників |
Ех.76, р.23 |
|
Ех. 6, р.22 |
Gr.essent р.53 |
|
||
10 |
|
|
Розповідь «Моя родина». |
|
Множина прикметників |
Монологічне мовлення |
Мова вчителя |
|
Gr.essent р.53 |
|
||
11 |
|
|
Нове покоління.
|
ЛО с25 - 26 |
Місце прикметника в реченні |
Бесіда по темі Ех. 2,3,4, р.26 |
Ех. 5, р.27 |
Ех. 1, р.25 |
Gr.essent р.55,56 |
|
||
12 |
|
|
Покоління XXI століття. |
|
|
Бесіда по темі
|
|
Ех.85, р.29 Тест по тексту |
Gr.essent р.57 |
|
||
Тема 2. Україна у світі. 10 год. |
|
|||||||||||
13 |
|
|
Загальні відомості про Україну.
|
ЛО с38 |
Fitur simple |
Ех. 2,3,4 р.38 |
|
Ех. 1, р.38 |
Gr.essent p.132, ex.5p.39 |
1.Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в Києві. |
|
|
14 |
|
|
Національні символи України . |
ЛО с39 |
|
Ех. 7,8,9,10, р.39 |
|
Ех. 6, р.39 |
Ех. 7, р.39 Gr.essent р.133 |
Обговорює питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі . Складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні. 2. Порівнює Київ з іншими європейськи -ми столицями. Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва. Складає перелік правил поведінки під час екскурсії. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору. 3. Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву. |
|
|
15 |
|
|
Географічне положення України. |
ЛО по тексту c42 |
Le fitur dans le passé |
Ех. 3,4,5,6, р.43 Робота з картою України |
Ех. 2, р.43
|
Ех. 1, р.42 |
Ех. 12,13, р41 |
|
||
16 |
|
|
Вища освіта в Україні. |
ЛО по тексту с43 |
|
Питання по тексту |
|
Ех. 7, р.43 |
Ех. 8,9,10 11 р.45 |
|
||
17 |
|
|
Україна – це наша Батьківщина
|
|
|
Ситуативне мовлення
|
|
|
Грам вправи |
|
||
18 |
|
|
Сім чудес України.
|
ЛО по тексту с47 |
Le fitur dans le passé |
Ситуативне мовлення Ех. 3,4 р.47
|
Ех. 2, р.47
|
Ех. 1, р.47
|
Ех. 8,9, р.49
|
|
||
19 |
|
|
Визначні місця нашої країни. |
ЛО по тексту с49 |
|
Ситуативне мовлення Ех. 5,6, р.47
|
|
Ех. 7, р.49
|
Ех. 10, 11р.50
|
|
||
20 |
|
|
Відносини України та Франції. |
Ло по тексту с52 |
Негативна форма дієслів. |
Ех. 3,4,5, р.52 |
Ех. 2, р.52 |
Ех. 1, р.52 |
Ех. 12, 13р.55 |
|
||
21 |
|
|
Дружба України з Францією. |
ЛО по тексту с54 |
Найближчий майбутній час
|
Ех. 9,10, р.54 |
Мова вчит. |
Ех. 8, р.54 |
Ех. 14, р.55 |
|
||
22 |
|
|
Свята в Україні. |
ЛО по тексту с56 |
|
Ех. 2,4,9 р.56
|
Ех. 3, р.56
|
Ех. 1,6 р.56
|
Ех. 5, 10,11р.57
|
|
||
Тема 3. Франція у світі. 10 год* |
||||||||||||
23 |
|
|
Адміністративна система Франції. |
ЛО по діалогу с38 |
Imparfait |
Бесіда по темі Ех. 1,2 р40
|
Ех. 1, р.39
|
Діалог с38 |
Ех. 2, р.39 Gr.essent p122.123
|
1. Описує види еко-туризму. |
|
|
24 |
|
|
Символи Франції.
|
ЛО по тексту с41 |
|
Ех. 1,2.3 р.42 |
|
Texte p.41 |
Gr.essent p124.125 |
2. Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. 4. Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
|
|
25 |
|
|
Подорож по Франції. |
Ex.3, p.46 |
Вживання в мові Imparfait - рassé composé |
Ех. 1,2.3 р.43, p.44 Ех. 4, р.46 |
Ех. 1, р.46 |
Texte p.45 |
Gr.essent p127.128 |
|
||
26 |
|
|
Франкофонія
|
ЛО по діалогу с47 |
|
Ех. 1,2.3 р.48 |
|
Діалог с47 |
Gr.essent p129.130
|
|
||
27 |
|
|
Французька мова у світі. |
ЛО по тексту с 50 |
|
Ех. 2, р51 Бесіда по темі c52
|
Ех. 1, р51 |
Texte p50 |
Ех. 3, р51
|
|
||
28 |
|
|
Робота з текстом «L’amour du français» |
ЛО по тексту с 53 |
Le coditionnel présent |
Бесіда по тексту питання с54 Ех. 1,2,3, р54 |
|
Texte p53 |
Gr.essent p139.140 Ех. 4, р54 |
|
||
29 |
|
|
Вивчення французької мови у школі. |
|
|
Ситуативне мовлення
|
Мова вчителя |
|
Gr.essent 141.142 |
|
||
30 |
|
|
Французькі та українські свята.
|
ЛО по діалогу с55 |
|
Ех. 1, 2,3, р57 |
Ех. 1, р57 |
Діалог с55,56 |
розповідьсвята |
|
||
31 |
|
|
Новий рік та Різдво у Франції.
|
ЛО по тексту с 59 |
Les pronoms sujets |
Ех. 1, 2,3, р60 |
|
Texte p59 |
Ех. 1р60 Gr.essent p6..61 |
|
||
32 |
|
|
Робота з текстом «Les cadeaux du coeur»
|
ЛО по тексту с61 |
Les pronoms toniques |
Ех. 1- 10, р62 |
|
Texte p61 |
Gr.essent p63.64.65 |
|
||
Тема 4. Людина і довкілля. 16 год. |
||||||||||||
33 |
|
|
Навколишнє середовище. |
ЛО по тексту с64 |
Les pronoms relatifs qui, que , où |
Ситуативне мовлення Ех. 2,3, р.66
|
Запитання вчителя
|
Ех. 1, р.64
|
Gr.essent p67.68 Ех. 4, р.65
|
1. Розглядає природу як цілісну систему. Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів. 3. Робить повідомлення про складні погодні умови. Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону. 4. Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. |
|
|
34 |
|
|
Людина і навколишнє середовище.
|
|
|
Ех. 7, р.66
|
|
Ех. 6, р.66
|
Gr.essent p69 Ех. 9, р.67
|
|
||
35 |
|
|
В гармонії з природою. |
ЛО по тексту с69 |
Les pronoms démonstra- tifs celui, celle, ceux |
Ситуативне мовлення Ех. 2, р.70
|
Післятекстові вправи
|
Ех. 1, р.69
|
Gr.essent p71.72 Ех. 7, р.73
|
|
||
36 |
|
|
Природа мого краю. |
ЛО по тексту с70 |
|
Ситуативне мовлення Ех. 6, р.72
|
|
Ех. 3,5 р.70 |
Gr.essent p73 |
|
||
37 |
|
|
Природні катастрофи.
|
ЛО по тексту с75 |
Les pronoms COD |
Ситуативне мовлення Ех. 3, р.75
|
Запитання вчителя |
Ех. 1, р.75 |
Gr.essent p75.76 |
|
||
38 |
|
|
Як боротися з забруднен- ням навколиш -нього середовища. |
|
|
Ех. 5, 7р.76 |
|
Ех. 3,6 р.76 |
Gr.essent p77 Ех. 8, р.79 |
|
||
39 |
|
|
Що я роблю для збереження природи. |
|
Les pronoms COI |
Ситуативне мовлення
|
|
Ех. 9, р.79 |
Gr.essent p79.80 |
|
||
40 |
|
|
Робота з текстом «Lutter contre la pollution» |
ЛО по тексту с80 |
|
Бесіда по тексту Ех. 2, р.80 |
|
Ех. 1, р.80 |
Gr.essent p81 |
|
||
41 |
|
|
Робота з текстом «Notre planète» |
ЛО по тексту с81 |
Places des pronoms |
Бесіда по тексту Ех. 4,4,6, р.81 |
|
Ех. 3,8 р.80 |
Gr.essent p83,84 Тести по тексту |
|
||
42 |
|
|
Повторення. |
|
|
|
|
|
Gr.essent p85 |
|
||
43 |
|
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
Тексти |
Тести по текстам |
|
||
44 |
|
|
Контроль аудіювання. |
|
|
|
Текст |
|
Тест по тексту
|
|
||
45 |
|
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
Тести |
|
||
46 |
|
|
Контроль говоріння. |
|
|
Розповідь по темі на вибір |
|
|
|
|
||
47 |
|
|
Повторення.
|
|
|
|
|
|
|
|
||
48 |
|
|
Підсумко- вий урок Узагаль-нення за І семестр |
|
|
|
|
|
|
|
||
*Підручник «Français» для 11 класу, Київ, Ірпінь, 2006 (рекомендовано мін освіти і науки України).
Календарно – тематичне планування навчального матеріалу на 1 семестр 2017р. з французької мови у 11 класі за підручником Ю.Клименко для 11 класу, ( 10-й рік навчання) , Київ, «Генеза», 2011
І С Е М Е С Т Р
11 КЛАСС
Кількість годин: 48
Кількість годин по темам:
Я, моя сім'я, друзі . - 12 год.
Україна у світі. - 10 год.
Франція у світі. - 10 год.
Людина і довкілля. - 16 год.