Календарне планування з предмету "Французька мова" , 11 клас за підручником Ю.Клименко для 11 класу "Французька мова" (10-й рік навчання), Київ, "Генеза" 2011 рік. Планування для другого семестру. Планування розробрено згідно методичних рекомендацій МОН України.
рок № |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Мовленнєва діяльність |
Змістові лінії |
Примітки |
||||||
|
План
|
Факт
|
|
лексика |
граматика |
говоріння (усна взаємодія та продукування) |
аудіювання (сприй- мання на слух)
|
читання (зорове сприйняття |
письмо (писемна взаємодіяпродуку вання)
|
1.Екологічна безпека та сталий розвиток 2. Громадянська відповідальність 3. Здоров’я і безпека 4.Підприємливість та фінансова грамотність |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
Тема1. П Р О Д У К Т И. 12 год. |
||||||||||||
1 |
|
|
Французька кухня. |
ЛО по тесту с198у1,2. |
Дієслово prendre |
Бесіда о текту. Робота з резентац по темі. |
Текст 1 |
С198у1,2 |
Тести по тексту для ауд-ня |
3. Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування. Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички. Наводить приклади збалансованості власного раціону. Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки.
4. Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету. Розподіляє кошти на продукти харчування. Складає перелік покупок. |
Вивчити Prendre, розпов «Le repas des fr»п |
|
2 |
|
|
Робота з текстом «La gastronomie en France». |
ЛО о тексту |
|
Робота з резентац по темі |
|
Текст 1 |
Тексти о тексту |
Слова вивч |
||
3 |
|
|
Формування рецетивних граматичних навичок з теми «Частковий артикль» |
|
L’article partitif
|
|
|
|
Граматич вправи |
Правило вивч |
||
4 |
|
|
Овочі та фрукти. |
ЛО о темі «Овочі» «Фрукти» |
|
У3,4 с199 У2,3 с207 |
У1 с27 |
С207у1 |
Gram. essent.5 C27,28
|
Слова вивчити |
||
5 |
|
|
Молочні продукти. |
ЛО о темі «Молочні продукти» |
|
У12* У3,4 с203 |
Текст 2 |
С203у1,2 |
Gram. essent.5 С30 |
Слова вивчити |
||
6 |
|
|
Замовлення в ресторані. |
ЛО о темі. |
Вживан de замість часткового артикля |
С204у4,5,6,7
|
|
С200у5 10 |
Gram. essent.6 С31,32 |
Правило вивч, замовленя пис |
||
7 |
|
|
Французькі магазини. |
|
|
С33* |
Текст 3 |
Текст 2 |
Gram. essent.6 С33 Вправи о тексту 2 |
Слова вивч Скласти о фразі з кожним магазин |
||
8 |
|
|
Приготування сніданку. |
ЛО с212,213 |
|
С212 у9 |
Текст 4 |
С212 у10 С214у1, 3 |
С214у2
|
Ровпов «Мій сніданокпис |
||
9 |
|
|
Накривання столу. |
ЛО с217 |
|
С216у4,5,6,7 |
Мультфильм |
Текст3 |
Gram. progres С87,89 |
Слова вивч Розпов о темі уст |
||
10 |
|
|
Кухня. Кухонне приладдя. |
ЛО с218 ЛО о темі «Кухня» |
Частковий артикль в негатив реченнях
|
С218у9,10 |
Мультфильм |
С218 |
Gram. progres С.90,92 |
Слова вивч 10 фраз по темі п |
||
11 |
|
|
Моє улюблене блюдо. |
ЛО по темі |
|
|
Мультфильм |
Текст 4 |
Фрази по темі Грам вправи |
Розпов про улюб блюдо п |
||
12 |
|
|
Узагальнення з теми «Продукти» |
|
|
|
|
|
Тести твір |
Розпов про улюб блюдо у |
||
Тема 2. Ш к і л ь н е ж и т т я . 16 год. |
|
|||||||||||
13 |
|
|
Читання в житті людини. |
ЛО о тексту с96 |
Дієслова групи prendre
|
У2,4 Бесіда по темі |
|
С96у1,3 |
С96у2,4 Грам врави |
1. Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. 2. Демонструє розуміння потреби працювати разом. Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами. Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. Обговорює шкільні правила. У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech» (мова проти ненависті – з англ.). Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгваль-ному та полікультурному середовищі. 3. Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
Вивч Prendre та слова |
|
14 |
|
|
Задоволення від читання
|
ЛО о тексту с97 |
|
С100у10,11, 12 |
Текст 5 |
С97у5,6 |
У7 |
С100у9, 10 пис |
||
15 |
|
|
Робота з текстом «A votre avis» |
ЛО о тексту |
Неозначені займенники (повтор) |
С101у1,5,6 |
|
C101у2 |
У3,4 |
С104 у11 пис |
||
16 |
|
|
Написання біографії. |
ЛО с103 |
Неозначені займенники
|
У8,9 |
|
С102у7 |
Gram. progres. C69 |
С104 у12 пис |
||
17 |
|
|
В шкільній бібліотеці.
|
ЛО с105у1 |
Підрядні речення причини та наслідку |
С106у2,3,5 |
|
С105у1 |
Gram. progres. C71 С106у4 |
С106 7 пис |
||
18 |
|
|
Робота з текстом «L’élégance du hérisson». |
ЛО по тексту с106у6 |
|
У7,8 |
Текст 6 |
С106у6 У11 |
У9,10 |
С109у1 чит,пер У2,3,4 у |
||
19 |
|
|
Ліцей відкриває навколишній світ. |
ЛО о тексту с109у1 |
|
У6 |
|
С109у1 5 |
У2,3,4 |
С112 у11 пис |
||
20 |
|
|
Написання оголошення. |
|
Повторен дієслова на -er |
С110у7,11,9 |
Текст 7 |
С110у8 |
Gram. progres. C75,77 |
Gram. progres С78,79 |
||
21 |
|
|
Створення блогу. |
ЛО о тексту с113у1 |
Повторен прислівник |
У4,2,3 |
|
С113у1 |
Gram. progres С83,85 |
С114 у2,3 пис |
||
22 |
|
|
Шкільні сайти. |
ЛО о тексту с115у5,6 |
|
у7,8,9 |
Текст 8 |
С115у5,6 |
У8 |
С118у2 уст |
||
23 |
|
|
Мова молоді.
|
ЛО по тексту с117у1 |
Повторення дієслів avoir, faire, mettre |
У2,3 |
|
С117у1 |
Грам врави |
С118у3 пис |
||
24 |
|
|
Мова сучасної молоді. |
|
Заперечення |
У5,6,11,10 |
Текст 9 |
С118у4 |
С119у8,9 |
С120у 10 пис |
||
25 |
|
|
Навчання за кордоном.
|
ЛО по тексту с121у1 |
У2,3,4 |
Бесіда по темі |
|
С121у1 |
Gram. progres С153 |
С122 у2,3 пис |
||
26 |
|
|
Навчання у Франції. |
ЛО с123 |
|
С124у6,7,8 |
|
С123у5 10 |
Gram. progres С155 |
С124у9 пис |
||
27 |
|
|
Шкільні проблеми.
|
ЛО о діалогу с126 |
Підрядні речення причини та наслідку |
С126у2,3,4 |
|
С126у1 |
У10,8 |
С126 у2,3 пис |
||
28 |
|
|
Узагальнення з теми «Шкільне життя». |
|
|
С127у5,6,7 |
|
У11 |
У9 |
Твір «Моя школа» пис
|
||
Тема 3. Дозвілля . Дозвілля молоді . 10 год |
||||||||||||
29 |
|
|
Дозвілля молоді. |
ЛО о тексту с134у1 |
|
У2,3 |
Інформація вчителя |
С134у1 |
у3,5 |
2. Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду. Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій. 3. Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом. Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків. |
С137 в7 уст |
|
30 |
|
|
Статистика дозвілля молоді. |
|
Непряма мова |
У9 Ситуативне мовлення |
|
У7,8 |
У6 |
С137в9 пис |
||
31 |
|
|
Відпочинок ХХ століття.
|
ЛО о тексту с138у1 |
Imparfait |
У2,3,4 |
|
С138у1,5 |
У2 |
С140в7 чит,пер |
||
32 |
|
|
Робота з текстом «Bal au Moulin de la Galette». |
ЛО по тексту с141 у7 |
|
У6,9,11 |
Текст 10 |
С141у7 |
У8 |
С144 в1 чит пер |
||
33 |
|
|
Спорт. Я займаюсь спортом. |
Повторення ЛО по темі «Спорт» |
Відмінювання дієслів |
У2 |
У3 |
С144у1 |
Тест у3 |
Слова вивч |
||
34 |
|
|
Спорт і відпочинок. |
|
Відмінювання дієслів |
Ситуативне мовлення У4,7,8,9 |
|
У6 |
У5,6 |
Розпов «Je fais du sport»п |
||
35 |
|
|
Робота з текстом «Au théâtre» |
ЛО о тексту с148у1 |
Герундій
|
У3,4 |
Текст 11 |
С148у1 2 |
У8 |
Слова С150в5,6 уст |
||
36 |
|
|
Театр.
|
ЛО о тексту у5 |
|
У6,7 |
|
У5 |
У9,10,11 |
С153у1 чит,пер |
||
37 |
|
|
Відпочинок відомих людей. |
ЛО о тексту с153у1 |
|
У2,3,4 |
|
С153у1 |
У3 |
С154 в5,6 уст |
||
38 |
|
|
Узагальнення з теми «Вільний час». |
|
|
У7 |
Текст 12 |
У5,6 |
У8,9 |
Розов «Mon loisir»п |
||
Тема 4. Мистецтво в нашому житті. 8 год. |
||||||||||||
39 |
|
|
Робота з текстом «Bernard Brochard» |
ЛО по тексту с166 у1 |
|
У2,3 |
У4 |
С166у1 |
У2 Тест у4 |
.2. Пояснює правила поведінки у закладах культури. 4. Обговорює можливості замовлення квитків онлайн. |
С168у5,6 уст |
|
40 |
|
|
Мистецтво у нашому житті. |
|
Subjonctif |
У5,6,7 |
|
У8,11 |
У9,10 |
С170у1 чит,пер |
||
41 |
|
|
Робота з текстом «Paris - Bruxelles» |
ЛО по тексту с170у1 |
|
У2,3,4 |
|
С170у1 |
Тести у2 |
Слова вивч |
||
42 |
|
|
Обмін мистецькими традиціями.
|
|
Майбутній час
|
У7 |
Текст 13 |
У5,6,10 |
У8,9 |
Таблиці в10 пис с175 |
||
43 |
|
|
Робота з текстом «Musée Matisse» |
ЛО по тексту у1 с176 |
Прислівник |
У3 |
|
С176у1 |
У2,7 |
С181у8 10 п |
||
44 |
|
|
Похід до музею.
|
|
|
У11 |
Текст 14 |
У4 |
У5 |
С183 в1 чит,пер |
||
45 |
|
|
Повторення. |
|
|
У2,3,5,6,7,8 |
|
С183у1 4 |
У2 |
С185 в9 уст |
||
46 |
|
|
Узагальнення з теми «Мистецтво в нашому житті» |
|
|
У9 С188у4,7,8 |
|
У11 С186у1,2,5 |
У3 |
Повтор слова С189в9 уст |
||
47 |
|
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
Тексти |
Тести по текстам |
С192 в2,3уст |
||
48 |
|
|
Контроль аудіювання. |
|
|
|
Текст |
|
Тест по тексту
|
Підгот до контр письма |
||
49 |
|
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
Тести Розпов на вибір |
Підгот до контр говорін |
||
50 |
|
|
Контроль говоріння. |
|
|
Розповідь по темі на вибір |
|
|
|
Повтор тепереш час |
||
51 |
|
|
Повторення. Підготовка до ЗНО. |
|
|
|
|
|
|
Повтор минул час |
||
52 |
|
|
Повторення. Підготовка до ЗНО. |
|
|
|
|
|
|
Повтор май бут час |
||
53 |
|
|
Підсумко- вий урок. Узагаль-нення за ІI семестр. |
|
|
|
|
|
|
|
||
Календарно – тематичне планування навчального матеріалу на 1 семестр 2017р. з французької мови у 11 класі за підручником Ю.Клименко для 11 класу, ( 10-й рік навчання) , Київ, «Генеза», 2011
ІІ С Е М Е С Т Р
11 КЛАСС
Кількість годин: 53
Кількість годин по темам:
П Р О Д У К Т И. 12 год.
Ш к і л ь н е ж и т т я . 16 год.
Дозвілля . Дозвілля молоді . 10 год
Мистецтво в нашому житті. 8 год.
Контроль аудіювання, письма, читання , говоріння. – 4 год.
Узагальнення за ІІ семестр – 1 год