Календарне планування з предмету "Французька мова" для 9 класу за підручником Ю.Клименко для 9 класу "Французька мова" (9-й рік навчання), Київ, "Генеза" 2017 рік по навчальній програмі з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спец.шкіл із поглибленним вивченням іноземних мов 5 – 9 класи, К., 2017; наказ МОН України від 07.06.2017 №804. Планування для першого семестру.
Урок № |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Мовленнєва діяльність |
Змістові лінії |
Примітки |
||||||
|
План
|
Факт
|
|
лексика |
граматика |
говоріння (усна взаємодія та продукування) |
аудіювання (сприй- мання на слух)
|
читання (зорове сприйняття |
письмо (писемна взаємодіяпродуку вання)
|
1.Екологічна безпека та сталий розвиток 2. Громадянська відповідальність 3. Здоров’я і безпека 4.Підприємливість та фінансова грамотність |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
Тема1. Я, моя родина та мої друзі. 8 год.
|
|
|
||||||||||
1 |
|
|
Представ –лення. Моя автобіогра – фія. |
Повторення ЛО по темі |
Прикметник. Вживання прикметника. |
Розпов про себе У3 |
Мова вчит |
У1с4 |
У1,2 с5 |
1. Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. 2.Розповідає про розподіл обов’язків у родині. Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. Пояснює вибір особистих символів. Порівнює сімейні традиції. Наводить приклади свого внеску в життя громади. Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. Планує траєкторію власного життя. Формулює особисті ціннісні пріоритети. 3.Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни. Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я. Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. Формулює правила безпеки онлайн спілкування. Прогнозує наслідки необачної поведін- ки в мережі Інтернет. 4. Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей. |
|
|
2 |
|
|
Біографії видатних французів. |
|
Жін рід прикметників. |
Представлення друга У8 |
Мова вчит |
У4 |
У5,6,7 |
|
||
3 |
|
|
Родина. |
Повторення ЛО по темі «Сім’я» |
Питальні речення з qui. |
У3,4,5 |
У1с10 |
У5с11 |
С11у2 |
|
||
4 |
|
|
Моя родина. |
|
|
Розпов про свою родину. У7,8,9 |
|
С12у10 |
У6,8 |
|
||
5 |
|
|
Робота з текстом «Les fêtes». |
ЛО по тексту с13у1 |
Питальні речення |
Бесіда по темі У4 |
|
«Les fêtes» |
С13у1,2 |
|
||
6 |
|
|
Мої родинні свята.
|
|
Passé composé c avoir |
У3,6 |
У5 |
У7,10 |
С16у8,9 |
|
||
7 |
|
|
Заповнення документа.
|
ЛО по тексту с18у2 |
Passé composé c être |
С17у1 |
|
С18у2,3 4 |
|
|
||
8 |
|
|
Заповнення документів французькою |
|
Повторен Passé composé |
Заповнення CV С23у5 |
У5 |
У9 |
У6,7,8 |
|
||
Тема 2. П о г о д а. П р и р о д а. 10 год. |
|
|||||||||||
9 |
|
|
Погода. |
Повторення ЛО по темі «Погода» |
|
С23у3,4 Питан у1 У2 |
Мова вчит |
С27у1,3 |
Опис погоди |
1.Розглядає природу як цілісну систему. Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів. Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду. 3.Робить повідомлення про складні погодні умови. Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону. 4.Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. |
|
|
10 |
|
|
Клімат Франції. |
Les verbes impersonnels при описі погоди |
Les verbes imperson- nels |
У4,5,6,7,8 |
|
У3,9,10 |
У5,6,7 |
|
||
11 |
|
|
Робота з текстом «Pollution aux pôles». |
ЛО по тексту с32у2 |
|
С32у1,4,56 |
|
С32у2 |
У3,4 |
|
||
12 |
|
|
Опис погоди та природи. |
|
Повторен présent |
У7 Ситуативне мовлення |
Мова вчит |
У9 |
У6,8 |
|
||
13 |
|
|
Проблеми забруднення планети. |
ЛО с35у1,2 |
|
С35у1 |
|
С35у2,3 |
Питан у2 |
|
||
14 |
|
|
Охорона природи. |
|
Повторен imparfait |
У6,7 |
У4 |
У10 |
У5,7 |
|
||
15 |
|
|
Робота з текстом «La Charte de l’environnement |
Ло по тексту с39у1 |
|
Питан у1 У2 |
|
С39у1 |
|
|
||
16 |
|
|
Я, навколишнє середовище та мої друзі. |
|
Forme impersonnelle + verbe à l’infinitif |
У4,5 |
С40у3 |
У3,9, 10 |
У6,7,8 |
|
||
17 |
|
|
Робота з текстом «La journée sans voiture» |
ЛО по тексту с44у2 |
|
У1,3,4 |
|
С44у2 |
У3,4 |
|
||
18 |
|
|
Проблема машин в місті. |
À cause de Grâce à Par + nom Faute de + nom |
Exprimer la cause |
У5,6,9 |
|
У7,8,11 |
У9 |
|
||
Тема.3. Н а у к а та т е х н і ч н и й п р о г р е с. 14 год. |
||||||||||||
19 |
|
|
Робота з текстом «Louis Pasteur». |
ЛО по тексту с57у1 |
Повторення утворення Imparfait ou Passé Composé |
У2,4 |
|
С57у1 |
У3 правило |
1.Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку.
2.Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі.
3.Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. |
|
|
20 |
|
|
Видатні французькі вчені. |
|
Вживання Imparfait ou Passé Composé |
У6,7 |
|
У5,10 |
Правило У8,9 |
|
||
21 |
|
|
Наука та технічний прогрес. |
ЛО по тексту с63у1 |
|
У2 |
|
С63у1 |
Граматич вправи |
|
||
22 |
|
|
Наука в нашому житті. |
|
Le passé simple |
У5 |
Мова вчит |
У3,4,9 |
У3,6,7 |
|
||
23 |
|
|
Робота з текстом «Manufaktura» |
ЛО по тексту с67у1 |
|
Тести по тексту |
|
С67 у1 |
У2 |
|
||
24 |
|
|
Сучасні підприємства |
|
Plus-que-parfait |
У3,4,6 |
Мова вчит |
У5 |
У7,8,9 |
|
||
25 |
|
|
Продовольчі проблеми на планеті. |
Повторення ЛО «Продукти» ЛО по тексту с74у1 |
|
|
|
С73у10 С74у1 |
У6 |
|
||
26 |
|
|
Повторення.
|
|
|
У4,5 |
|
С74у2,3 8 |
Граматич вправи |
|
||
27 |
|
|
Контроль читання.
|
|
|
|
|
|
Тести |
|
|
|
28 |
|
|
Контроль аудіювання.
|
|
|
|
текст |
Текст |
Тести по тексту |
|
||
29 |
|
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
Тести |
Тести по тексту
|
|
||
30 |
|
|
Контроль говоріння. |
|
|
Розпов. По темі на вибір |
|
С78у3 |
С77у1 |
|
||
31 |
|
|
Повторення. |
|
|
|
|
С80 |
Граматич вправи |
|
||
32 |
|
|
Підсумко- вий урок. Узагаль-нення за І семестр. |
|
|
|
|
С81,82 |
Граматич вправи |
|
||
Календарно – тематичне планування навчального матеріалу на 1 семестр 2017р. з французької мови у 9 класі за підручником Ю.Клименко для 9 класу, ( 9-й рік навчання) , Київ, «Генеза», 2017
по навчальній програмі з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спец.шкіл із поглибленним вивченням іноземних мов 5 – 9 класи, К., 2017; наказ МОН України від 07.06.2017 №804.
І С Е М Е С Т Р
9 КЛАСС
Кількість годин: 32
Кількість годин по темам:
Я, моя родина та мої друзі. -8
П о г о д а. П р и р о д а. – 10
Н а у к а та т е х н і ч н и й п р о г р е с. - 14