Фронтальне опрацювання матеріалу "Всесвіт і Сонячна система"

Про матеріал
  • Технологія навчання за комбінованою системою М.П.Гузика
  • Першою складовою технології комбінованого навчання є урок вивчення нового матеріалу (РМБ). Його мета – засвоєння учнями формальних знань (теорій, термінів, понять) на репродуктивному рівні.
  • Для цього уроку вчитель готує блок навчальної інформації – своєрідний друкований посібник, виконаний на окремих аркушах, які роздаються учням. Блок містить назву теми, перелік проблем, які слід розібрати і репродуктивно засвоїти, список основної і допоміжної літератури, розгорнутий зміст блоку навчальної інформації. Як правило, зміст блоку базується на уже засвоєних учнями знаннях і є максимально лаконічним викладом матеріалу.
  • Наступним уроком є урок фронтального опрацювання навчального матеріалу (ФОМ). Має на меті осмислення учнями навчального матеріалу і формування умінь і навичок. Структура його така: 1) повторення учнями блоку навчальної інформації; 2) фронтальне виконання завдань, визначених спеціальною програмою; 3) фіксація по пам`яті відповідей на основі запитань у зошиті; 4) контрольне опитування.
  • Даний урок - урок фронтального опрацювання матеріалу (ФОМ) блоку "Земля - наш космічний дім" (Продовження)
Перегляд файлу

№ 7, № 8, № 9    ФОМ  №2   Фронтальне опрацювання матеріалу блоку №1 (3години)

         Тема: Всесвіт і Сонячна система 

Девіз уроку: «Що під небом усім – це Моє.» Йова, 41, 3

І. Робота над засвоєнням понять, визначень, правил

1. Повторення тез блоку 2.1 – 3.3. блоку «Всесвіт і сонячна система».

2. Усно дати відповідь на питання:

 

• Чому природні умови в різних місцях земної кулі не однакові?

• Які ти знаєш теплові пояси Землі?

• В якому тепловому поясі знаходиться Україна?

• Як обертається Земля і що цей рух спричиняє? (Що таке вісь Землі? Що таке орбіта?)

• Що таке зорі?

• Як називається наша Галактика?

• Яку форму має Молочний шлях?

 

ІІ. Відпрацювання практичних умінь і навичок

 

1. Теплові пояси Землі та їх вплив на природу

1.1.Запиши, яка частина земної поверхні отримує найбільше сонячного тепла, а яка найменше.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1.2 Укажи причини, чому поверхня нашої планети нагрівається нерівномірно.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1.3 Підпиши на малюнку теплові пояси Землі.

C:\Users\Админ\Desktop\img3.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.4. З’ясуй і запиши, у якому з теплових поясів ти проживаєш.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2. Земля. Добовий і річний рух Землі

 2.1 Познач на малюнку земну вісь. Стрілкою покажи, у якому напрямку обертається Земля.

Допиши речення.

Наша планета обертається в напрямку-----------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

C:\Users\Админ\Desktop\4-priroda-gilberg2015-19-638.jpg 

 

 

 

 

 

 

  2.2. Що зумовлює зміну дня і ночі?

--------------------------------------------------------------------------------------------

  2.3 . Чому на Землі змінюються пори року?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

   2.4. Запишіть відповіді.

За який час Земля здійснює повний оберт навколо Сонця?-------------------------------------

 

А навколо своєї осі?------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

3.Зорі. Сузір’я. Велика та Мала Ведмедиця. Полярна зоря

 

3.1 Користуючись матеріалом підручника дай відповідь на питання:

• що таке зорі?

• чим різняться зорі?

• що таке сузір’я?

3.2. Використовуючи різні джерела інформації , підготуй повідомлення про Велику чи Малу Ведмедицю або Полярну зорю (за вибором).

 

4.Молочний Шлях – наша Галактика.

Сучасні дослідження Всесвіту

4.1. Запиши, що входить до складу Галактики.

________________________________________________________________________________

 

4.2. Доповни речення. Запиши інші назви Молочного Шляху.

Молочний Шлях – це _________________________________________________

___________________________________________________________________

4.3. Дізнайся та запиши , у яких галузях діяльності людина використовує результати дослідження Всесвіту.

___________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

4.4. Використовуючи різні джерела інформації, підготуй повідомлення (презентацію) про

Леоніда Каденюка – першого космонавта незалежної України.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Колісник Анна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
23 жовтня 2018
Переглядів
355
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку