23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Фронтальне опрацювання матеріалу "Всесвіт і Сонячна система"

Про матеріал
  • Технологія навчання за комбінованою системою М.П.Гузика
  • Першою складовою технології комбінованого навчання є урок вивчення нового матеріалу (РМБ). Його мета – засвоєння учнями формальних знань (теорій, термінів, понять) на репродуктивному рівні.
  • Для цього уроку вчитель готує блок навчальної інформації – своєрідний друкований посібник, виконаний на окремих аркушах, які роздаються учням. Блок містить назву теми, перелік проблем, які слід розібрати і репродуктивно засвоїти, список основної і допоміжної літератури, розгорнутий зміст блоку навчальної інформації. Як правило, зміст блоку базується на уже засвоєних учнями знаннях і є максимально лаконічним викладом матеріалу.
  • Наступним уроком є урок фронтального опрацювання навчального матеріалу (ФОМ). Має на меті осмислення учнями навчального матеріалу і формування умінь і навичок. Структура його така: 1) повторення учнями блоку навчальної інформації; 2) фронтальне виконання завдань, визначених спеціальною програмою; 3) фіксація по пам`яті відповідей на основі запитань у зошиті; 4) контрольне опитування.
  • Даний урок - урок фронтального опрацювання матеріалу (ФОМ) блоку "Земля - наш космічний дім" (Продовження)
Перегляд файлу

№ 7, № 8, № 9    ФОМ  №2   Фронтальне опрацювання матеріалу блоку №1 (3години)

         Тема: Всесвіт і Сонячна система 

Девіз уроку: «Що під небом усім – це Моє.» Йова, 41, 3

І. Робота над засвоєнням понять, визначень, правил

1. Повторення тез блоку 2.1 – 3.3. блоку «Всесвіт і сонячна система».

2. Усно дати відповідь на питання:

 

• Чому природні умови в різних місцях земної кулі не однакові?

• Які ти знаєш теплові пояси Землі?

• В якому тепловому поясі знаходиться Україна?

• Як обертається Земля і що цей рух спричиняє? (Що таке вісь Землі? Що таке орбіта?)

• Що таке зорі?

• Як називається наша Галактика?

• Яку форму має Молочний шлях?

 

ІІ. Відпрацювання практичних умінь і навичок

 

1. Теплові пояси Землі та їх вплив на природу

1.1.Запиши, яка частина земної поверхні отримує найбільше сонячного тепла, а яка найменше.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1.2 Укажи причини, чому поверхня нашої планети нагрівається нерівномірно.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1.3 Підпиши на малюнку теплові пояси Землі.

C:\Users\Админ\Desktop\img3.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.4. З’ясуй і запиши, у якому з теплових поясів ти проживаєш.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2. Земля. Добовий і річний рух Землі

 2.1 Познач на малюнку земну вісь. Стрілкою покажи, у якому напрямку обертається Земля.

Допиши речення.

Наша планета обертається в напрямку-----------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

C:\Users\Админ\Desktop\4-priroda-gilberg2015-19-638.jpg 

 

 

 

 

 

 

  2.2. Що зумовлює зміну дня і ночі?

--------------------------------------------------------------------------------------------

  2.3 . Чому на Землі змінюються пори року?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

   2.4. Запишіть відповіді.

За який час Земля здійснює повний оберт навколо Сонця?-------------------------------------

 

А навколо своєї осі?------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

3.Зорі. Сузір’я. Велика та Мала Ведмедиця. Полярна зоря

 

3.1 Користуючись матеріалом підручника дай відповідь на питання:

• що таке зорі?

• чим різняться зорі?

• що таке сузір’я?

3.2. Використовуючи різні джерела інформації , підготуй повідомлення про Велику чи Малу Ведмедицю або Полярну зорю (за вибором).

 

4.Молочний Шлях – наша Галактика.

Сучасні дослідження Всесвіту

4.1. Запиши, що входить до складу Галактики.

________________________________________________________________________________

 

4.2. Доповни речення. Запиши інші назви Молочного Шляху.

Молочний Шлях – це _________________________________________________

___________________________________________________________________

4.3. Дізнайся та запиши , у яких галузях діяльності людина використовує результати дослідження Всесвіту.

___________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

4.4. Використовуючи різні джерела інформації, підготуй повідомлення (презентацію) про

Леоніда Каденюка – першого космонавта незалежної України.

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 жовтня 2018
Переглядів
177
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку