Фронтальнеопрацювання матеріалу "План і карта"

Про матеріал
  • 1. Технологія навчання за комбінованою системою М.П.Гузика
  • 2.Першою складовою технології комбінованого навчання є урок вивчення нового матеріалу (РМБ). Його мета – засвоєння учнями формальних знань (теорій, термінів, понять) на репродуктивному рівні.
  • 3.Для цього уроку вчитель готує блок навчальної інформації – своєрідний друкований посібник, виконаний на окремих аркушах, які роздаються учням. Блок містить назву теми, перелік проблем, які слід розібрати і репродуктивно засвоїти, список основної і допоміжної літератури, розгорнутий зміст блоку навчальної інформації. Як правило, зміст блоку базується на уже засвоєних учнями знаннях і є максимально лаконічним викладом матеріалу.
  • 4.Наступним уроком є урок фронтального опрацювання навчального матеріалу (ФОМ). Має на меті осмислення учнями навчального матеріалу і формування умінь і навичок. Структура його така: 1) повторення учнями блоку навчальної інформації; 2) фронтальне виконання завдань, визначених спеціальною програмою; 3) фіксація по пам`яті відповідей на основі запитань у зошиті; 4) контрольне опитування.
  • 5.Даний урок - урок фронтального опрацювання матеріалу (ФОМ) блоку "План і карта"
Перегляд файлу

№ 14, № 15, № 16    ФОМ №1  Фронтальне опрацювання матеріалу блоку №2 (3години)

Тема: План і карта

Девіз уроку: « Одні колісницями  хваляться, а інші – кіньми, а ми будемо хвалитись імям Господа , нашого Бога.» Псалом 19, 8

(Народна приказка)

І. Робота над засвоєнням понять, визначень, правил

1. Повторення тез блоку 1.1 – 3.3. блоку «План і карта»

2. Усно дати відповідь на питання:

• Що таке горизонт?

• Назви основні та проміжні сторони горизонту?

• Що означає орієнтуватися на місцевості?

• Як визначити сторони горизонту за Сонцем?

• Як визначити сторони горизонту в хмарну погоду?

 

 • Що таке план місцевості?

• Що таке масштаб?

• Що називають картою?

• Як на карті позначають міста, водойми, гори?

 

ІІ. Відпрацювання практичних умінь і навичок

1. Горизонт. Сторони горизонту

1.1. Познач на фотографії лінію горизонту.

C:\Users\Админ\Desktop\imgpreview.jpg 

 

 

 

 

 

 

1.2. Запиши, на якій місцевості лінія горизонту матиме форму кола.

________________________________________________________________________

 

1.3. Назви основні та проміжні сторони горизонту

1.4. Що в лісі може замінити компас?

 

2. Орієнтування на місцевості за допомогою Сонця, компаса та місцевих ознак

           2.1.Запиши, що означає орієнтуватися на місцевості.

____________________________________________________________________

           2.2 Упиши потрібні слова в речення.

Якщо в полудень я стану так, щоб бачити перед собою свою тінь, то дивитимуся на___________________________________ ,а Сонце в цей час буде ____________________

         2.3. Розкажи , яку будову має компас

 

2.4. За малюнком з’ясуй і запиши, у якому напрямку від дерева розміщено зазначені об’єкти.

G:\Новая папка\4-priroda-gilberg2015-30-638.jpg1) Ставок:_____________________

2) Поле:_______________________

3) Квітник______________________

4) Будинок_____________________

 

3. План місцевості

3.1. Розглянь план місцевості й дай відповіді на запитання.

1) Якими умовними знаками позначаються будинки?________________

2)  дерева _______________

3)  річки?________________

 

4. Масштаб

4.1. Накресли в зошиті план своєї кімнати, застосувавши масштаб:

 в 1см – 1м.

 

4. Географічна карта. Умовні знаки на карті

C:\Users\школа\Desktop\Природа\a76cd81-ursr-1932.jpgC:\Users\школа\Desktop\Природа\10-na-baze-gp-ivano-frankovskstandartmetrologija_1.jpg1. Розглянь фрагменти карт. Яка з них географічна, а яка історична Підпиши.

 

 

 

 

                        ________________                            _________________

2. Установи відповідність між географічними об’єктами та кольором, яким їх позначають на карті. З'єднай лініями.

      Гори       Блакитний

      Низовини                                 Жовтий

      Водойми                                   Зелений

      Підвищення                              Коричневий  

3. На контурній карті наведіть кордон України червоним олівцем. Виконайте завдання.

1) Підпишіть Чорне море, Азовське море, річку Дніпро, столицю України, гори Українські Карпати й Кримські.

C:\Users\школа\Desktop\Природа\C_04-05.jpg2) Наведіть на карті паралель синім кольором, а меридіан – коричневим.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Колісник Анна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. «Shurman» Олександр
    Цікавий матеріал
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
23 жовтня 2018
Переглядів
993
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку