Урок фронтального опрацювання матеріалу блоку "Природа материків і океанів. Океани"

Про матеріал
  • 1. Технологія навчання за комбінованою системою М.П.Гузика
  • 2.Першою складовою технології комбінованого навчання є урок вивчення нового матеріалу (РМБ). Його мета – засвоєння учнями формальних знань (теорій, термінів, понять) на репродуктивному рівні.
  • 3.Для цього уроку вчитель готує блок навчальної інформації – своєрідний друкований посібник, виконаний на окремих аркушах, які роздаються учням. Блок містить назву теми, перелік проблем, які слід розібрати і репродуктивно засвоїти, список основної і допоміжної літератури, розгорнутий зміст блоку навчальної інформації. Як правило, зміст блоку базується на уже засвоєних учнями знаннях і є максимально лаконічним викладом матеріалу.
  • 4.Наступним уроком є урок фронтального опрацювання навчального матеріалу (ФОМ). Має на меті осмислення учнями навчального матеріалу і формування умінь і навичок. Структура його така: 1) повторення учнями блоку навчальної інформації; 2) фронтальне виконання завдань, визначених спеціальною програмою; 3) фіксація по пам`яті відповідей на основі запитань у зошиті; 4) контрольне опитування.
  • 5.Даний урок - урок фронтального опрацювання матеріалу (ФОМ) блоку "Природа материків і океанів. Океани"
Перегляд файлу

 

№ 21, № 22, № 23, № 24  ФОМ №1    Фронтальне опрацювання матеріалу блоку №3      (4години)

Тема: Природа материків і океанів (Океани)  

C:\Users\Iam\Desktop\images.jpgДевіз уроку: «Свідчення Господа певне, - воно недосвідченого умудряє.» Псалом 18, 8.

І. Робота над засвоєнням понять, визначень, правил

1. Повторення тез блоку «Природа материків і океанів»

2. Усно дати відповідь на питання:

  Що привело до розселення людей на Землі?

  Що таке екватор?

  Що таке материк?

  Що таке океан?

  Які умови впливають на живу природу океанів?

           Яке господарське значення океанів?

 

ІІ. Відпрацювання практичних умінь і навичок

  1. Заселення людиною Землі.

Чисельність населення Землі, її зміна

  1.         Познач , як змінюється чисельність населення світу впродовж останнього тисячоліття.

А    зменшується                     В   стрімко зростає

Б   повільно зростає                Г  не змінюється

 

  1.         Запиши ,що вплинуло на поселення первісних людей.

________________________________________________

________________________________________________

  1.         Поясни, чому чисельність населення постійно зростає.

________________________________________________

 

  1.         Запиши країни з найбільшою кількістю населення.

_________________________________________________

  1. Материки, океани і частини світу на географічних  картах
    1.         Користуючись підручником запиши, що таке екватор?  Чому він має таку назву?

___________________________________________________________

  1.         Користуючись підручником запиши, що таке материк?  Скільки материків на нашій планеті?

________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.         Користуючись підручником запиши, що таке океан? Скільки є океанів на Землі?

 

  1.         Поясни відмінність між частинами світу й материками.

 

  1. Природа океанів. Тихий океан
    1.         Доповни схему.

 


                                               

 

 

 

 

  1.         Прочитай твердження. Які з них правильні (істинні), а які неправильні (хибні)? Обведи «Так» або «Ні».
  1. У Світовому океані проживає більше тварин,                                 Так /Ні

ніж на суходолі.

  1. На суходолі переважають тваринні організми.                                 Так /Ні
  2. Дрібні тваринні організми є кормом для морських                           Так /Ні

Тварин.

  1. Рослин і тварин на суходолі й в океані порівну                                Так /Ні
  2. На великих глибинах океану росте багато водоростей                   Так /Ні
  3. До активно плаваючих організмів належать насамперед               Так /Ні

 риби, кити й дельфіни.

  1. Із зростанням солоності води зростає кількість у ній                       Так /Ні

організмів.

  1. До морських ссавців належать дельфіни, тюлені, моржі,                Так /Ні

 котики.

  1. Тихий океан – найбільший і найглибший на Землі.                           Так/Ні
  2. З водоростей виготовляють ліки, паливо, добрива.                          Так /Ні
  1. Атлантичний, Північний Льодовитий та Індійський океан
    1.         Установіть відповідність між океанами, назви яких подано зліва, та їх характеристиками справа. Зєднайте лініями.

Атлантичний ●                             Найменший за величиною

океан                                             Найглибший і найбільший

                                                      Укритий товстим шаром льоду

Індійський                                 ● Води теплі і солоні

океан                                            Проходять найважливіші морські шляхи

                                                    ● Найменший за величиною і

                                                       найхолодніший

Тихий океан                                ● Витягнутий з півночі на південь 

                                                     ● Багатий на перли                                      Північний Льодовитий                ● Клімат різноманітний

 океан                                          ● Клімат суворий

 

  1.         Доповни схему.

 

 

                                  

 

 

 

 


4.3. Запиши проблеми, які характерні для Світового океану

_________________________________________________________________________________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Колісник Анна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
23 жовтня 2018
Переглядів
901
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку