23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Урок фронтального опрацювання матеріалу блоку "Природа материків і океанів. Океани"

Про матеріал
  • 1. Технологія навчання за комбінованою системою М.П.Гузика
  • 2.Першою складовою технології комбінованого навчання є урок вивчення нового матеріалу (РМБ). Його мета – засвоєння учнями формальних знань (теорій, термінів, понять) на репродуктивному рівні.
  • 3.Для цього уроку вчитель готує блок навчальної інформації – своєрідний друкований посібник, виконаний на окремих аркушах, які роздаються учням. Блок містить назву теми, перелік проблем, які слід розібрати і репродуктивно засвоїти, список основної і допоміжної літератури, розгорнутий зміст блоку навчальної інформації. Як правило, зміст блоку базується на уже засвоєних учнями знаннях і є максимально лаконічним викладом матеріалу.
  • 4.Наступним уроком є урок фронтального опрацювання навчального матеріалу (ФОМ). Має на меті осмислення учнями навчального матеріалу і формування умінь і навичок. Структура його така: 1) повторення учнями блоку навчальної інформації; 2) фронтальне виконання завдань, визначених спеціальною програмою; 3) фіксація по пам`яті відповідей на основі запитань у зошиті; 4) контрольне опитування.
  • 5.Даний урок - урок фронтального опрацювання матеріалу (ФОМ) блоку "Природа материків і океанів. Океани"
Перегляд файлу

 

№ 21, № 22, № 23, № 24  ФОМ №1    Фронтальне опрацювання матеріалу блоку №3      (4години)

Тема: Природа материків і океанів (Океани)  

C:\Users\Iam\Desktop\images.jpgДевіз уроку: «Свідчення Господа певне, - воно недосвідченого умудряє.» Псалом 18, 8.

І. Робота над засвоєнням понять, визначень, правил

1. Повторення тез блоку «Природа материків і океанів»

2. Усно дати відповідь на питання:

  Що привело до розселення людей на Землі?

  Що таке екватор?

  Що таке материк?

  Що таке океан?

  Які умови впливають на живу природу океанів?

           Яке господарське значення океанів?

 

ІІ. Відпрацювання практичних умінь і навичок

  1. Заселення людиною Землі.

Чисельність населення Землі, її зміна

  1.         Познач , як змінюється чисельність населення світу впродовж останнього тисячоліття.

А    зменшується                     В   стрімко зростає

Б   повільно зростає                Г  не змінюється

 

  1.         Запиши ,що вплинуло на поселення первісних людей.

________________________________________________

________________________________________________

  1.         Поясни, чому чисельність населення постійно зростає.

________________________________________________

 

  1.         Запиши країни з найбільшою кількістю населення.

_________________________________________________

  1. Материки, океани і частини світу на географічних  картах
    1.         Користуючись підручником запиши, що таке екватор?  Чому він має таку назву?

___________________________________________________________

  1.         Користуючись підручником запиши, що таке материк?  Скільки материків на нашій планеті?

________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.         Користуючись підручником запиши, що таке океан? Скільки є океанів на Землі?

 

  1.         Поясни відмінність між частинами світу й материками.

 

  1. Природа океанів. Тихий океан
    1.         Доповни схему.

 


                                               

 

 

 

 

  1.         Прочитай твердження. Які з них правильні (істинні), а які неправильні (хибні)? Обведи «Так» або «Ні».
  1. У Світовому океані проживає більше тварин,                                 Так /Ні

ніж на суходолі.

  1. На суходолі переважають тваринні організми.                                 Так /Ні
  2. Дрібні тваринні організми є кормом для морських                           Так /Ні

Тварин.

  1. Рослин і тварин на суходолі й в океані порівну                                Так /Ні
  2. На великих глибинах океану росте багато водоростей                   Так /Ні
  3. До активно плаваючих організмів належать насамперед               Так /Ні

 риби, кити й дельфіни.

  1. Із зростанням солоності води зростає кількість у ній                       Так /Ні

організмів.

  1. До морських ссавців належать дельфіни, тюлені, моржі,                Так /Ні

 котики.

  1. Тихий океан – найбільший і найглибший на Землі.                           Так/Ні
  2. З водоростей виготовляють ліки, паливо, добрива.                          Так /Ні
  1. Атлантичний, Північний Льодовитий та Індійський океан
    1.         Установіть відповідність між океанами, назви яких подано зліва, та їх характеристиками справа. Зєднайте лініями.

Атлантичний ●                             Найменший за величиною

океан                                             Найглибший і найбільший

                                                      Укритий товстим шаром льоду

Індійський                                 ● Води теплі і солоні

океан                                            Проходять найважливіші морські шляхи

                                                    ● Найменший за величиною і

                                                       найхолодніший

Тихий океан                                ● Витягнутий з півночі на південь 

                                                     ● Багатий на перли                                      Північний Льодовитий                ● Клімат різноманітний

 океан                                          ● Клімат суворий

 

  1.         Доповни схему.

 

 

                                  

 

 

 

 


4.3. Запиши проблеми, які характерні для Світового океану

_________________________________________________________________________________________________________________________________

docx
Додано
23 жовтня 2018
Переглядів
243
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку