№ 21, № 22, № 23, № 24 ФОМ №1 Фронтальне опрацювання матеріалу блоку №3 (4години)
Тема: Природа материків і океанів (Океани)
Девіз уроку: «Свідчення Господа певне, - воно недосвідченого умудряє.» Псалом 18, 8.
І. Робота над засвоєнням понять, визначень, правил
1. Повторення тез блоку «Природа материків і океанів»
2. Усно дати відповідь на питання:
• Що привело до розселення людей на Землі?
• Що таке екватор?
• Що таке материк?
• Що таке океан?
• Які умови впливають на живу природу океанів?
• Яке господарське значення океанів?
ІІ. Відпрацювання практичних умінь і навичок
Чисельність населення Землі, її зміна
А зменшується В стрімко зростає
Б повільно зростає Г не змінюється
________________________________________________
________________________________________________
________________________________________________
_________________________________________________
___________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
ніж на суходолі.
Тварин.
риби, кити й дельфіни.
організмів.
котики.
Атлантичний ● ● Найменший за величиною
океан ● Найглибший і найбільший
● Укритий товстим шаром льоду
Індійський ● ● Води теплі і солоні
океан ● Проходять найважливіші морські шляхи
● Найменший за величиною і
найхолодніший
Тихий океан ● ● Витягнутий з півночі на південь
● Багатий на перли Північний Льодовитий ● ● Клімат різноманітний
океан ● Клімат суворий
4.3. Запиши проблеми, які характерні для Світового океану
_________________________________________________________________________________________________________________________________