17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Урок - розбір матеріалу блоку (РМБ) "Природа материків і океанів)

Про матеріал
  • 1.Технологія навчання за комбінованою системою
  • 2.Першою складовою технології комбінованого навчання є урок вивчення нового матеріалу (РМБ). Його мета – засвоєння учнями формальних знань (теорій, термінів, понять) на репродуктивному рівні.
  • 3.Для цього уроку вчитель готує блок навчальної інформації – своєрідний друкований посібник, виконаний на окремих аркушах, які роздаються учням. Блок містить назву теми, перелік проблем, які слід розібрати і репродуктивно засвоїти, список основної і допоміжної літератури, розгорнутий зміст блоку навчальної інформації. Як правило, зміст блоку базується на уже засвоєних учнями знаннях і є максимально лаконічним викладом матеріалу.
  • 4.На поданому уроці учні засвоюють блок "Природа материків і океанів. (Океани)"

Перегляд файлу

                                                                                                                                                                                                                   Блок №3                                        Природа материків і океанів ( Океани)   4 клас

Питання:

1. Заселення людиною Землі. Чисельність населення Землі, її зміна

2. Материки, океани, і частини світу на географічних картах

3. Природа океанів. Тихий океан

4. Атлантичний, північний Льодовитий та Індійський океан

Література: Природознавство, 4 клас Т. Г. Гільберт, Т. В. Сак 2015 Видавництво «Генеза»

Девіз уроку: «Ти , Господи , Землю колись заклав, а небо – то чин Твоїх рук»

 Євреям: 11,10

 

І.  Заселення людиною Землі. Чисельність населення Землі, її зміна

 

1.1. Первісні люди спершу жили там, де умови існування були найсприятливішими.

       У пошуках їжі вони згодом розселилися по всіх материках.

1.2. Немає постійного населення лише на материку Антарктида.

1.3. Чисельність населення на планеті Земля постійно зростає.

 1.4 Важливо раціонально використовувати природні багатства і дбати про навколишнє середовище для наступних поколінь.

 

2. Материки, океани, і частини світу на географічних картах

2.1. Глобус – модель Землі.

2.2. На карті півкуль зображено дві півкулі – Західну і Східну.

2.3. Крайня північна точка земної кулі називається Північним полюсом, а крайня

       південна – Південним полюсом.

2.4. Уявне коло, проведене на поверхні планети на рівній відстані від обох полюсів,

       називають екватором.

2.5. Ділянки суходолу, які з усіх боків омивають води морів і океанів, називають

       материками, або континентами. Їх шість: Євразія, Африка, Північна Америка,

      Південна Америка, Австралія І Антарктида.

2.6. Океан – це великий водний простір, що займає значну ділянку земної поверхні.

       Виокремлюють чотири океани: Тихий, Атлантичний, Індійський і Північний

       Льодовитий.

 

C:\Documents and Settings\uzer\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\4-priroda-gilberg2015-46-638.jpgГлобус у розрізі                Океани і материки                  Частини світу

C:\Documents and Settings\uzer\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\4-priroda-gilberg2015-44-638.jpgC:\Documents and Settings\uzer\Рабочий стол\природа\Новая папка (2)\4-priroda-gilberg2015-45-638.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

3. Природа океанів. Тихий океан

3.1. Життя у Світовому океані залежить від кількості світла, що потрапляє на його поверхню, від солоності й температури води.

3.2. У добре освітленому поверхневому шарі води мешкають дрібні рослинні й тваринні організми.

C:\Documents and Settings\uzer\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\4-priroda-gilberg2015-48-638.jpgC:\Documents and Settings\uzer\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\4-priroda-gilberg2015-48-638.jpg                                                            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.3. Існують активно плаваючі та донні організми.

 

Водна глибінь океану                              Активно плаваючі тварини

C:\Documents and Settings\uzer\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\4-priroda-gilberg2015-48-638.jpgC:\Documents and Settings\uzer\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\4-priroda-gilberg2015-50-638.jpg 

 

 

 

 

 

 

3.4. Най більший і найглибший океан на Землі – Тихий. Його тваринний і рослинний світ надзвичайно різноманітний.

3.5. Людина використовує природу Тихого океану для власних потреб.

 

4. Атлантичний, Північний Льодовитий та Індійський океани

 

4.1.•  Атлантичний океан удвічі менший від Тихого.

        Він омиває узбережжя Євразії, Африки, Північної і Південної Америки.

        Клімат океану різноманітний, але рослинний і тваринний світ порівняно з Тихим

          океаном бідніший за різноманїттям.

         Через Атлантичний океан проходять численні морські шляхи.

Головні з них – між державами Євразії та Північної Америки.

 

Різноманіття риб Атлантичного Океану

C:\Documents and Settings\uzer\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\4-priroda-gilberg2015-52-638.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.2. • Північний Льодовитий океан найменший за величиною.

       • Він омиває північні береги материків Євразія і Північна Америка.

       • Весь простір океану разом з морями називають Арктикою.

       • Зима триває 9 – 10 місяців.

       • Літо холодне – вода звільняється від криги тільки біля берегів.

 

4.3. • Індійський океан є третім за величиною.

       • Вода в ньому солоніша, ніж в інших океанах.

         Води Індійського океану майже постійно теплі.

         Він омиває узбережжя Євразії, Африки, Австралії.

В Індійському океані вирує життя риб, ракоподібних, молюсків, планктону.

C:\Documents and Settings\uzer\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\4-priroda-gilberg2015-53-638.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 жовтня 2018
Переглядів
183
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку