14 квітня о 18:00Вебінар: Як урізноманітнити вивчення французької мови в класі та дистанційно

"Фронтальні види робіт при вивченні повісті В. Нестайка "Тореадори з Васюківки" у 6 класі

Про матеріал
У матеріалі містяться такі види робіт: літературна гра "Чиї це слова?", гра "Про кого (про що) це сказано?" та усний кросворд. Усі завдання розроблені на 24 запитання, до яких наявні правильні відповіді.
Перегляд файлу

 

   Літературна гра «Чиї це слова?» 

          (за підр. Л.Т. Коваленко, 2014 р., частина 1, розділи 9, 11, 12, 15, 16; с.151-161;)

частина 2, розділи 4, 14; частина 3, розділи 1, 24, 26; с.162-176)

 

  1. Рень і Завгородній! Вийдіть з класу! Скоро ви корову на урок приведете! Зривщики дисципліни! Порушуєте мені навчальний процес! (вчителька, Галина Сидорівна)
  2. Хай тепер найдуть! Ото паніка буде! Не кінчаться сьогодні уроки. Аж до завтра вчитимуться! Без дзвоника вони як без рук. (Павлуша)
  3. На екскурсію до Києва завтра вони не поїдуть! (вчителька, Галина Сидорівна)
  4. Слухай, здається, за нами якісь пацани ув’язалися. (Книш)
  5. Ти знаєш, які ці кукурудзяні масиви, на скільки кілометрів тягнуться. Як не туди піти, можна два дні йти і не вийдеш. Зовсім заблудитися можна. (Ява)
  6. Кукурудза – не ліс і не плавні, в кукурудзі не можна заблудитися. (Павлуша)
  7. Ех, ви… шмаркачі! Ну, хапайтесь ондо за дядькові штани та міцно держіться, бо знову загубитесь. (Книш)
  8. Зовсім з дому тікаю на який-небудь безлюдний острів. (Ява)
  9. Раз людина звертається за допомогою, одмовляти їй – свинство. (Павлуша)
  10. А хто ж буде за Книшем і Бурмилом стежити? Хто буде їх викривати, виводити на чисту воду? (Павлуша)
  11. Виходить я в тебе буду за дикуна. Він, значить, герой… А я, значиться, дикун. От Кукурузо! (Павлуша)
  12. Зви мене Робінзон Кукурузо. (Ява)
  13. Я тобі не письменник. Вирішив я коротенько записувати тільки факти – погані й хороші. (Ява)
  14. Там, на острові, Кукурузо, мій друг, зовсім самотній. Я пливу до нього на допомогу. (Павлуша)
  15. От якби хтось тонув, а ми його врятували. Краще б, звичайно, якби якесь дитинча тонуло – легше рятувати… (Павлуша)
  16. З «Вечірнього Києва» якраз цікавилися вчора, все розпитували про роль царя. (Артист, кругловидий)
  17. Ніколи не можна розказувати зарані. Я терпіти не можу, коли ото діляться творчими планами, обіцяють, беруть зобов’язання, а потім … пшик! – і нічого нема. (Гачкуватий)
  18. Хлопчики, будьте друзями, покладіть отам на сірі штани, щоб мені не вертатися. (Артист, кругловидий)
  19. Де ти бачив, щоб діти бідняків до революції носили годинники! (режисер)
  20. Царя я все таки граю. У цьому ж самому фільмі. І царя, і жандарма – дві ролі. (Артист, кругловидий)
  21. Прекрасні люди, незрівнянні, неповторні! Якщо я не доживу до нового навчального року, то тільки завдяки їм. Так вони мені життя вкорочують своєю поведінкою. (вчителька, Галина Сидорівна)
  22. Був момент, коли мені на хвилиночку забандюрилося бути художником. (Ява)
  23. Я лежав, розкинувшись на постелі, червоний, як мак, і від мене жаром аж пашіло.  (Ява)
  24. Нічого-нічого, зате перевірений. Скільки великих людей ним виховано! І мовчи мені, сатано, бо ще дам! (дід Яви)
  25. Не знав я, що такого сина геройського маю. (Батько Яви)   

 

Літературна гра «Про кого (про що?) це сказано?»

          (за підр. Л.Т. Коваленко, 2014 р., частина 1, розділи 9, 11, 12, 15, 16; с.151-161;)

частина 2, розділи 4, 14; частина 3, розділи 1, 24, 26; с.162-176)

 

  1. Не міг помовчати. Не тебе ж питали, а Павлушу. Чого вискочив,  як Пилип з конопель? (Собакевич)
  2. Вона дуже сувора і дуже любить нас виховувати.  (вчителька, Галина Сидорівна)
  3. Керувала дзвоником, калатаючи ним з уроків і на уроки. (баба Маруся)
  4. Завзятий рибалка, що майже весь час пропадав у плавнях на риболовлі. (дядько Бурмило)
  5. Колгоспний шофер, що жив по сусідству з Явою. (Книш)
  6. Гасав по подвір’ю попід вікнами школи, ганяючись за куркою. (Собакевич)
  7. Його хата стояла за школою, край села. (Бурмило)
  8. Це ж скільки тобі буде? Сорок з гаком. (Ява)
  9. Ти хлопець сміливий, сам  впораєшся. І станеш знаменитим. І про тебе в газетах напишуть, і по радіо, і по телевізору. (Павлуша)
  10. То він Крузо, а ти – Кукурузо. Якраз підходяще для тебе ім’я після вчорашнього. (Ява)
  11. Провів у зошиті посередині лінію, розділив таким чином аркуш на дві половини – ліву й праву. (Ява)
  12. Обпікся на сонці, загнав під ніготь скабку, загубив гачка, з’їв півторби харчів. (Ява)
  13.  Один, невисокий, кругловидий, стояв по коліна у воді. (Артист, кругловидий)
  14. Другий, широкоплечий, з гачкуватим носом, стояв на піску біля самісінької води. Він був уже одягнений (мабуть, ішов додому), тільки босий, черевики тримав у руці. (гачкуватий)
  15. Варить у нього казан все-таки! Метикований хлопець! (Ява)
  16. Чудова, надзвичайна людина; добрий, вихований, розумний. А який кмітливий! Це ж він вигадав штукенцію про розстібування ґудзиків. (Павло Денисович)
  17. Коли він іде селом, всі собаки гавкають від захоплення, а кури, гуси та інше птаство запобігливо розлітається врізнобіч, даючи йому дорогу. (Павло Денисович) 
  18. Його знають не тільки в навколишніх селах і в районному центрі, а навіть у Жмеринці, де він іноді буває у родичів. (Павло Денисович)
  19. Дуже любить вареники з вишнями і може з’їсти їх цілу миску. (Павло Денисович)
  20. Любить морозиво і якось вмаламурив за один раз вісім порцій. (Іван Васильович) 
  21. Стрекоче, як з кулемета, – думки ледве встигають за його словами, а інколи якась думка й не дожене, і летить слово з його уст таким собі легким метеликом без жодного змісту. (Іван Васильович) 
  22. Мріяв бути директором кондитерської фабрики. (Ява)
  23. Ходить у художній гурток. Староста гуртка. Вважає себе великим скульптором. Гребенючка
  24.  Він забігав і вранці, і в обід, але то на кілька хвилин. А ввечері він приходив годин на дві, а то й на три і сидів доти, поки я не помічав, що він уже клює носом від утоми, і тоді я гнав його спати. (Павлуша)
  25. Ненавидів какао, гоголь-моголь і смачні пундики. (Ява)

 

Усний кросворд

 

  1. Книга, яку Ява хотів узяти з собою на безлюдний острів. («Пригоди Робінзона Крузо»)
  2. Імя, яким називав Павлуша Яву після того, як останній зібрався на безлюдний острів. (Кукуруз)
  3. Те, що Ява написав у лівій половині зошита. (Пригоди)
  4. Те, що Ява написав у правій половині зошита. (Неприємності)
  5. Назва Явиного «безлюдного острова». (Переекзаменовка)
  6. Місце, де купалися товариші. (Пляж)
  7. Нездійсненна мрія хлопців. (Когось врятувати (стати героями)
  8. Газета. («Вечірній Київ»)
  9. Річ, яку артист попросив покласти на штани. (Годинник) 
  10. Номер квартири незнайомця. (Тринадцять)  
  11. Роль артиста. (Цар)
  12. Річ Павлуші, у якої «шкірочка з материного шльопанця, рогачик з преміцної горішини, а резинка з футбольної камери». (Рогатка)
  13. Мав відстовбурчені вуха. (Павлуша)
  14. Весь ніс і щоки у рудому ластовинні. (Ява) 
  15. Предмет, який викладав Анатолій Дмитрович. (Малювання)
  16. Перший і останній шедевр у мистецтві пензля Яви. (Курочка Ряба)
  17. Без пам’яті закоханий у Галину Дмитрівну. (Анатолій Дмитрович)
  18. Назва вулиці, на якій стихія наробила руйнації. (Гагаріна)
  19. Прізвище Павлуші. (Завгородній)
  20. Ім’я по батькові Павлуші. (Денисович)
  21. Ім’я по батькові Яви. (Іван Васильович)
  22. Сестричка Яви. (Яришка)
  23. Кличка врятованого цуценяти. (Собакевич)
  24. Місто, куди діти збиралися поїхати на екскурсію. (Київ)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
23 липня 2019
Переглядів
808
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку