ПРЕЗЕНТАЦІЯ ФУНКЦІОНАЛУ ТЕСТУВАННЯ НА НАРАДІ У ШКОЛІ (ФІКСАЦІЯ НА САЙТІ ШКОЛИ)

Про матеріал

Тестування розглядається сьогодні, в основному, як спосіб ефективної перевірки результатів навчання чи ступеня готовності до тієї чи іншої діяльності

В умовах дистанційного навчання – це технологія ефективного розвитку уявлень, мислення - навчання, виховання, ділової комунікації, самоосвіти всіх учасників навчально-виховного процесу

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ФУНКЦІОНАЛУ ТЕСТУВАННЯ НА НАРАДІ У ШКОЛІ (ФІКСАЦІЯ НА САЙТІ ШКОЛИ) Вчитель інформатики Тодосієнко Ю. С. СВІТЛОВОДСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №5 СВІТЛОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КІРОВОГРАФСЬКОЇ ОБЛАСТІТЕСТУВАННЯ ЯК ФОРМА КОНТРОЛЮ ТА ДІАГНОСТИКИ ЗНАНЬ УЧНІВ

Номер слайду 2

Без оцінки якості продукта, будь то меблі, одяг чи інтелектуальна розробка, неможливо приймати правильні рішення щодо його ефективного впровадження та удосконалення. У системі освіти таким продуктом є рівень знань та вмінь. Суб’єктивність оцінювання в українських школах надзвичайно висока, з чим постійно стикається кожен учень та нарікають батьки. Тому проблема об’єктивного оцінювання є актуальною. Як робити це не лише якісно, а й швидко? Як створити доступний механізм для самооцінювання? Вирішенню цих питань присвячена дана презентація. Вступ

Номер слайду 3

Останніх 10 років активно впроваджується тестова система оцінки знань учнів. Все більше вчителів на своїх уроках для перевірки якості знань учнів використовують саме тести. Навіть у початковій школі діти вже активно працюють з тестовими завданнями. Починаючи з 2008/2009 навчального року в Україні проводиться зовнішнє незалежне оцінювання у вигляді бланкового тестування.

Номер слайду 4

Найпоширенішими є такі тестові технології: Найпоширенішими є такі тестові технології:

Номер слайду 5

Педагогічний тест (англ. «test» – проба, випробування, перевірка будь-яких якостей) являє собою сукупність взаємопов’язаних завдань зростаючої складності, що дає змогу надійно та валідно оцінювати знання або будь-які інші психолого-педагогічні характеристики . Валідність –– (англ. «valid» – придатний) один з основних критеріїв якості тесту. Чим валідніший тест, тим повніше він містить ту якість, заради вимірювання якої його було створено . Комплект тестових завдань має відповідати низці вимог.

Номер слайду 6

Найпоширенішими є такі тестові технології: Бланкове тестування. До технічних недосконалостей бланкових технологій можна віднести: тривалість тиражування; висока ймовірність і простота підробки; складність збереження конфіденційності; висока  ймовірність вгадування правильних варіантів шляхом простого логічного порівняння; трудомісткість тиражування, зберігання й транспортування бланків і відповідних анкет; складність забезпечення належного рівня секретності екзаменаційних матеріалів; складність забезпечення правильного сприйняття правил претендентами і їх виконання; трудомісткість вилучення та обробки результатів; дорожнеча сеансу та інші.

Номер слайду 7

Комп'ютерне тестування. Поява персонального комп'ютера, а також принтера й сканера призвела до значної модернізації бланкової технології та різкого підйому масовості бланкових тестувань. Комп'ютер стали використовувати для підготовки (роздруківки) бланків і для статистичної обробки інформації, яку учасники експерименту заносили в бланки у вигляді хрестиків, галочок чи літер. У порівнянні з ранніми бланковими технологіями, де результат оброблявся вручну, знизилися такі показники: трудомісткість підготовки матеріалів та обробки результатів; імовірність занесення випадкових помилок  у результат.

Номер слайду 8

При цьому підвищилися вимоги до акуратності суб’єктів тестування, оскільки програмне забезпечення незавжди правильно дозволяло ідентифікувати нанесені олівцем у бланку знаки; пом'ятість бланка могла призвести до його деформації в зчитуючому механізмі та появи додаткових огріхів. Тестовий контроль - надійний й об'єктивний спосіб оцінювання. Він орієнтований на якомога більш точне вимірювання рівня засвоєння понять та розділів навчальної програми, умінь, навичок.

Номер слайду 9

Онлайн-тести освітнього проекту «На урок»,Для роботи з учнями в онлайн режимі ви можете скористатись бібліотечкою онлайн-тестів освітнього проекту «На урок», де є різноманітні інтерактивні завдання для контролю знань і залучення учнів до активної роботи вдома з усіх навчальних предметів як старшої, так і початкової школи.  Ви маєте можливість скористатися готовими онлайн – тестами або створити власні тестові завдання відповідно до теми уроку та в реальному часі простежити їх виконання. Для швидкого доступу до сайту скористайтесь посиланням: Онлайн тести «На Урок»

Номер слайду 10

Обравши одне з двох можливих посилань ви можете «створити тест» або «знайти тест».

Номер слайду 11

Якщо ви скористались посиланням «знайти тест» то перейдете на слідуючу сторінку,  де маєте обрати предмет і клас, а також в меню пошук  вказати тему або вид завдань (тест).  Далі знайти.

Номер слайду 12

На наступній сторінці ви побачите вкладки- Домашня робота                              - Тестування                                         - В реальному часі                     - Флешкартки

Номер слайду 13

Пояснення щодо  роботи з ними ви можете отримати скориставшись відеоінструкціями що знаходяться на цій же сторінці в правій частині екрану. Як створити та відредагувати тест?Як використати тест колеги?Як роздрукувати тест?Як використовувати спеціальні символи?Що таке флеш-картки і як з ними працювати?Як задати домашню роботу?Як працювати з тестами в режимі реального часу?Де знайти результати роботи з тестами?Принципи оцінювання роботи з тестами

Номер слайду 14

Література http://tyvriv.osv.org.ua/distancijne-navchannya-cherez-platfrmu-na-urok-11-47-19-23-03-2020/http://otr.iod.gov.ua/images/pdf/2018/3/04.pdfhttp://informatika-lub.ucoz.ua/blog/vikoristannja_testovikh_tekhnologij_na_urokakh_informatiki_v_5_6_klasakh/2015-04-01-27

Номер слайду 15

Дякую за увагу!

pptx
Додано
15 травня 2020
Переглядів
761
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку