Систематизувати знання з теми;
закріпити вміння знаходити функції за заданимиформулами;
поглибити знання знаходження відповідності даних функцій із формулами;
Закріпити вміння побудови графіків квадратичної функції, вивчення властивостей функції
створитиумови для формування умінь аналізувати та порівнювати;
розвивати логічне мислення;
виховувати тактовність у спілкуванні
Мета уроку систематизувати знання з теми; закріпити вміння знаходити функції за заданими формулами; поглибити знання знаходження відповідності даних функцій із формулами; Закріпити вміння побудови графіків квадратичної функції, вивчення властивостей функції створити умови для формування умінь аналізувати та порівнювати; розвивати логічне мислення; виховувати тактовність у спілкуванні
Математичний диктант 1. Назвати абсцису точки А (4 ; 7) 2. Функцію задано формулою у = 4х – 5. Знайти у(-2) 3. Записати область визначення функції у = 4. Знайти нулі функції у = х + 12 5. Функцію задано формулою у = 5х + 15. Знайти х , якщо у(х) = 10 6. Знайти область визначення функції
Алгоритм побудови графіка функції у=(х+а)2 + b Побудувати графік функції у=x2 (за допомогою точок). 0 x y Зробити переміщення утвореного графіка вздовж осі OY на |b| одиниць вгору, якщо b>0, і вниз, якщо b<0. 2. Зробити переміщення графіка вздовж осі OX на |a| одиниць масштабу вліво, якщо a>0, і вправо, якщо a<0.
Визначити алгоритм побудови та побудувати графік функції у=(х-2)2 +3 1. Побудувати графік функції у=x2 (за допомогою точок). 2. Здійснити переміщення графіка вздовж осі OX на 2 одиниці масштабу вправо. 3. Здійснити переміщення утвореного графіка вздовж осі OY на 3 одиниці масштабу вгору. y x 0