Функція, властивості функцій. Побудова графіків функцій

Про матеріал

—Систематизувати знання з теми;

—закріпити вміння знаходити функції за заданимиформулами;

—поглибити знання знаходження відповідності даних функцій із формулами;

—Закріпити вміння побудови графіків квадратичної функції, вивчення властивостей функції

—створитиумови для формування умінь аналізувати та порівнювати;

—розвивати логічне мислення;

—виховувати тактовність у спілкуванні

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Мета уроку систематизувати знання з теми; закріпити вміння знаходити функції за заданими формулами; поглибити знання знаходження відповідності даних функцій із формулами; Закріпити вміння побудови графіків квадратичної функції, вивчення властивостей функції створити умови для формування умінь аналізувати та порівнювати; розвивати логічне мислення; виховувати тактовність у спілкуванні

Номер слайду 3

Повторення №1. Які із даних графіків є графіками функцій?

Номер слайду 4

№ 2. Повторення Лінійні функції y = ах + b Правильно!

Номер слайду 5

№ 3. Повторення Функції прямої пропорційності у = kx Правильно!

Номер слайду 6

№ 4. Повторення Функції оберненої пропорційності у = k/x І все!

Номер слайду 7

-4 -3 -2 -1 1 2 3 4 х Знайти область визначення функції. Знайти область значень функції.

Номер слайду 8

O x y 1 Вказати проміжок, на якому функція приймає додатні значення.

Номер слайду 9

Вказати проміжок зростання функції x y -4 -3 -1 1 2 3 4 5 IIIIIIIIIIIII – 2 – 3 3 2

Номер слайду 10

Назвіть проміжок спадання функції x y -4 -3 -1 1 2 3 4 5 IIIIIIIIIIIIIIIII – 2 – 3 3 2

Номер слайду 11

На рисунку зображено графік функції визначеної на проміжку [– 5; 6]. Користуючись рисунком, вказати: Область значень функції; Нулі функції; Проміжки зростання та спадання.

Номер слайду 12

На рисунку зображено графік функції визначеної на множені дійсних чисел. Користуючись рисунком, вказати: Область значень функції; Нулі функції; Проміжки зростання та спадання.

Номер слайду 13

Математичний диктант 1. Назвати абсцису точки А (4 ; 7) 2. Функцію задано формулою у = 4х – 5. Знайти у(-2) 3. Записати область визначення функції у = 4. Знайти нулі функції у = х + 12 5. Функцію задано формулою у = 5х + 15. Знайти х , якщо у(х) = 10 6. Знайти область визначення функції

Номер слайду 14

Відповідь 1. 4 2. – 13 3. крім 0 та 2 4. – 36 5. – 1 6. х 7

Номер слайду 15

Алгоритм побудови графіка функції у=(х+а)2 + b Побудувати графік функції у=x2 (за допомогою точок). 0 x y Зробити переміщення утвореного графіка вздовж осі OY на |b| одиниць вгору, якщо b>0, і вниз, якщо b<0. 2. Зробити переміщення графіка вздовж осі OX на  |a| одиниць масштабу вліво, якщо a>0, і вправо, якщо a<0.

Номер слайду 16

Алгоритм побудови графіка функції у=(х+3)2+4 1. Побудувати графік функції у=x2 (за допомогою точок). 2. Здійснити переміщення графіка вздовж осі OX на  3 одиниці масштабу вліво . 3. Здійснити переміщення утвореного графіка вздовж осі OY на 4 одиниці масштабу вгору. y x 0

Номер слайду 17

Визначити алгоритм побудови та побудувати графік функції у=(х-2)2 +3 1. Побудувати графік функції у=x2 (за допомогою точок). 2. Здійснити переміщення графіка вздовж осі OX на  2 одиниці масштабу вправо. 3. Здійснити переміщення утвореного графіка вздовж осі OY на 3 одиниці масштабу вгору. y x 0

Номер слайду 18

у = х2-2 y = (х+3)2 y = (x-4)2 y = x2 +1 y=(x+2)2_1 На 2 одиниці вниз На 1 одиницю вгору На 2 одиниці вліво і на 1 одиницю вниз На 3 одиниці вліво На 4 одиниці вправо №6. Як треба паралельно перенести графік функції у = х2, щоб отримати даний графік?

Номер слайду 19

Знайти відповідність:

Номер слайду 20

x 0 y 1 2 4 - + = x y

Номер слайду 21

x 0 y 1 2 4 - + = x y

Номер слайду 22

Побудувати графіки функцій: y=x2 y=x2+1 y=x2-2 y=(x-2)2 y=(x+4)2 y=(x+1)2-1 y=(x-3)2+4

Номер слайду 23

Функція виду: де a, b ,c - числа. називається квадратичною!!!

Номер слайду 24

Схеми побудови графіка функції: 1.Графіком квадратичної функції є парабола , вітки якої напрямлені: вгору вниз y x 0 y x 0 при a>0 при a<0

Номер слайду 25

3.Перетин з ОУ: х = 0 , у = с (0;С) – точка перетину параболи з віссю ОУ

Номер слайду 26

4.Вершина параболи: -b +4ac 4a b 2a Х0 = - У0 = 2

Номер слайду 27

Дослідимо функцію: у = хІ - 3х + 2 Вкажіть координати вершини параболи: а) (-3; 2) б) (1,5; 2,75) в) (1,5; 5,25) Знайдіть точку перетину з ОУ: а) (0; 2) б) (2; 0) в) (1,5; 0) Знайдіть точку перетину з ОХ: а) (1;0),(4;0) б) (2;5),(5,0) в) (1;0),(2;0)

Номер слайду 28

Побудувати графік функції: y=x2-6x+5 б) y=x2-6x+8 Знайдіть: 1)Нулі функції 2) Найбільше та найменше значення 3) Проміжки зростання та спадання 4) При яких значення функція набуває додатних значень та від’ємних 5) Область значень

Номер слайду 29

АЛГОРИТМ ПОБУДОВИ 1) Визначаємо коефіцієнти a,b,c 2) Напрям віток 3) Координати параболи 4) Точки перетину графіка з віссю OX 5) Точки перетину з віссю OY 6) Будуємо графік

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Побудувати графік функції: а) y=x2-6x+5 б) y=x2-6x+8 Знайдіть: 1)Нулі функції 2) Найбільше та найменше значення 3) Проміжки зростання та спадання 4) При яких значення функція набуває додатних значень та від’ємних 5) Область значень

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

ПІДСУМОК УРОКУ Що ми сьогодні повторили на уроці? Як будувати графіки квадратичних функцій? Як можна побудувати графік функції за допомогою паралельного перенесення? Як визначити вершину параболи? Як знайти точки перетину з віссю ОХ та OY? Як знайти нулі функції?

Номер слайду 35

Домашнє завдання: № 341(3,4) № 349 № 353(1)

Номер слайду 36

1. г Графіком функції оберненої пропорційності є… і е п а л о б р

Номер слайду 37

1. 2. р г і е п а л о б р Графіком квадратичної функції є… п а б а л о а

Номер слайду 38

1. 2. 3. а і р г і е п а л о б р 3. Як називається одна із функцій ? п а б а л о а л й н і н

Номер слайду 39

1. 2. 3. 4. а і а р г і е п а л о б р 4. Як називається друга координата точки ? п а б а л о а л й н і н р о н и д а т

Номер слайду 40

1. 2. 3. 4. 5. а і ф а р г і е п а л о б р 5. Один із способів задання функції. п а б а л о а л й н і н р о н и д а т р о а л у м

Номер слайду 41

1. 2. 3. 4. 5. 6. а і ф а р г і е п а л о б р 6. Змінна величина, значення якої залежить від значення іншої величини. п а б а л о а л й н і н р о н и д а т р о а л у м ф у і к н ц я

Номер слайду 42

Молодці! 1 2 3 4 5

Номер слайду 43

Графіки – це думок активність, Це інтелекту боротьба. То ж будьте творчими, активно розвивайтесь, І труднощі долайте у житті, Але із графіками, прошу, не розлучайтесь, Вони послужать вам ще в майбутті.

Номер слайду 44

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дмитренко Taтьяна
    Вдала презентація. Дякую!
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
23 березня 2018
Переглядів
12072
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку