Двадцяте жовтня. Г. К. Андерсен «Снігова королева» Утвердження дружби та вірностіМені здається, може, я не знаю,Було і буде так у всі часи,Любов, як сонце, світу відкриваєБезмежну велич людської краси В. Симоненко
Номер слайду 2
Усміхнися сонечку:«Здрастуй, золоте!»Усміхнися квіточці – Хай вона цвіте!Усміхнися дощику:«Лийся, мов з відра!»Друзям усміхнися,Побажай добра.
Номер слайду 3
Літературний диктант1. Батьки мали великі дерев’яні горщики, і в них росла зелень для страв і … 2. Хто одного зимового вечора побачив за вікном Снігову Королеву? 3. Бабуся гадала, що сніжинки схожі на … 4. Що обіцяв Кай зробити зі Сніговою Королевою, якщо вона залетить до кімнати?5. Що віддасть Герда річці, якщо та поверне їй Кая? 6. Які квіти допомогли Герді згадати Кая? 7. Яке слово намагався скласти з крижинок Кай? 8. Що розтопило крижану кору на серці Кая та скалку чарівного дзеркала?
Номер слайду 4
Бесіда за твором. Що нового ви дізналися про Герду? Хто ще вірив у те, що Кай живий і що необхідно вирушати на його пошуки? З чого видно, що Герда заради порятунку друга готова на все? Які думки викликала у вас бабуся-чарівниця, як ви до неї поставилися? Чому бабуся послала під землю всі трояндові кущі у своєму саду?
Номер слайду 5
Кого можна вважати справжнім другом?Чи достойна Герда цього звання?Які випробування змогла подолати Герда?Як ви вважаєте, що їй допомогло подолати всі перешкоди?
Номер слайду 6
Хто є головною героїнею казки – Снігова королева чи Герда? Чому?
Номер слайду 7
Спільне та відмінне
Номер слайду 8
Троянда це символ любові, вічності, яка завжди буде існувати, а сніжинка – холод. Сніжинка розстане в одну мить, як зло.
Номер слайду 9
Домашнє завдання1. Дочитати казку «Снігова королева до кінця»2. Намалювати мапу мандрів – пошуків Герди3. Написати твір - характеристику одного персонажу казки (на вибір)