Конспект уроку 27
Тема: Генетичні зв’язки між класами неорганічних сполук
Мета: формувати поняття про генетичний зв’язок між класами неорганічних сполук; формувати вміння складати генетичні ланцюги між класами неорганічних сполук та відповідні рівняння хімічних реакцій
Обладнання: роздатковий матеріал, таблиця «Основні класи неорганічних сполук»
Тип уроку: узагальнення та систематизації знань
Форми роботи: бесіда, робота біля дошки, індивідуальна робота
Хід уроку:
І. Організація класу
ІІ. Оголошення теми і мети уроку
ІІІ. Актуалізація опорних знань
1. Перевірка д/з Стр.71, №5, стр.76, №2, стр.84, №6
2. Скласти схему класифікації неорганічних речовин..
IV. Мотивація навчальної діяльності
Проблема: Як пов’язані між собою основні класи неорганічних сполук?
V. Вивчення нового матеріалу
Завдання. Скласти генетичні ланцюги для Ме – Са і неМе – Р, використовуючи спостереження д/д:
№11. Взаємоді кальцій оксиду з водою, дослідження утвореного розчину індикатором, пропускання вуглекислого газу крізь розчин.
№12. Спалювання фосфору, розчинення добутого фосфор (V) оксиду у воді, дослідження розчину індикатором і нейтралізація його розчином.
VІ. Закріплення вивченого матеріалу
Розв’язування вправ. Учням пропонується роздатковий матеріал із переліком завдань.
VІ. Підведення підсумків уроку
VІІ. Домашнє завдання стр.84, №3,4,5,7, підготуватись до п/р №1 стр.85