Генетичні зв язки між класами неорганічних сполук

Про матеріал

Розробка урока з хімії з теми " Генетичні звязки між класами неорганічних сполук" Командне змаганння.

вчитель Навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад" Костянтинівської міської ради Донецької області

Перегляд файлу

Урок

Тема:  «Генетичні зв’язки між класами неорганічних сполук».

8клас

 

 

 

 

 

Мета уроку

Навчити учнів знати формули і назви неорганічних сполук, розвивати вміння  писати хімічні рівняння .Формувати соціальну та комунікативну компетентність.

 

 

Структура уроку

1 Орг.частина-2 хв

2 Мотивація – 3 хв

3 Актуалізація знань – 8 хв

4 Викладання нового – 15 хв

5 Закріплення – 12 хв

6 Рефлексія , підсумок уроку – 3 хв

7 Д/З -2 хв.

 

 

 

Хід уроку

 

1 Орг. частина

Задачі ( учні самостійно)

 

  1 Знати хімічні формули і назви неорганічних сполук

 

2 Вміти писати хімічні рівняння .

3 Вміти визначати генетичні зв’язки.

 

 

 

2 Мотивація

Знати  генетичні зв’язки між класами неорганічних сполук  потрібно тому,що це допоможе вам вміти знаходити причинно-наслідкові зв’язки.

3 Актуалізація знань

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 Викладення нового

 

 

 

 

Запитання

Хімічний диктант

1Барій нітрат

2 Карбонатна кислота

3Натрій гідроксид

4 Алюміній хлорид

5 Фосфорна кислота

6 Кальцій гідроксид

7 Сульфатна кислота

8 Ферум(ІІ) гідроксид

9 Сульфітна кислота

10 Натрій карбонат

 

    Генетичний зв’язок – це взаємодія між сполуками, яка основана на їх походженні і хімічних властивостях.

 

 

 

   Які класи неорганічних сполук ви знаєте? Привести приклади.

 

Схема на  дошці

 

 

 

 

 

 

 

Завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5  Закріплення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Метал         ( сіль)         Неметал

   

Основний       (сіль)          Кислотний

      оксид                                   оксид

           

Основа      сіль               Кислота

 

 

Скласти схему для Ва і Р

 

 

Ва                                          Р

                                          

ВаО         Ва3(РО4)2 ← Р2О5                          

                                          

Ва(ОН)2 → Ва3(РО4)2  →Н3РО4

 

 

Учні  по черзі записують на дошці рівняння реакцій.

 

 

 

Здійсніть ланцюжки перетворень:

 

 Mg → MgO → MgCl2 → MgCO3

               

            MgSO4 →Mg(OH)2 → MgO

 

 

Ca →CaO →Ca(OH)2 →CaSO3 ← H2SO3 ← SO2 ←S

6 Підсумок уроку

Рефлексія

 

  • Який настрій був у вас на уроці?
  • Чи подобається вам навчатися в групах?
  • Чи задовольняє вас ваш особистий результат?
  • Що ,на вашу думку, треба  робити, щоб він був кращій?

 

Які задачі ми ставили на початку уроку?

Що ви тепер знаєте та вмієте?

Оцінки за урок ( згідно з критеріями)

 

7 Д/З

 

Опрацювати § 38 с212

 Ср рівень- №309

Дост.рівень № 310 (в)

Висок. рівень № 310 (б,г )

 

 

                                                                                                                                                                                                                                

docx
Пов’язані теми
Хімія, 8 клас, Розробки уроків
Додано
21 березня 2018
Переглядів
1138
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку