12 травня о 18:00Вебінар: Лайфхаки з використання сервісу LearningApps в освітньому процесі

"Географічна подорож" позакласний захід з географії

Про матеріал
"Географічна подорож" допоможе закріпити та удосконалити знання теоретичного матеріалу з географії 8 класу.
Перегляд файлу

Сценарій позакласного заходу із географії

„ Два кораблі”

 

МЕТА:   удосконалити та збагатити знання учнів з фізичної географії,

                надати учням можливість продемонструвати навички роботи з картами,

                 вміння застсовувати знання у нестандартних ситуація;

                 виховувати почуття відповідальності, командного духу.

Обладнання:  комірці для членів команд, емблеми команд, назви кораблів, склянки, ложки, ємність із водою, м’яч,бинти, продукти для приготування бутербродів, розрізані на пазли географічні карти, призи.

ПЕРЕБВІГ ЗАХОДУ

І. Організаційний момент

У грі беруть участь 2 команди.

У складі кожної з команд: капітан, боцман, лоцман, штурман, корабельний лікар, кок, юнга, інші матроси.

Команди заздалегідь готують два номери художньої самодіяльності.

ІІ. Проведення гри

Добрий день, дорогі діти! Сьогодні ми з вами будемо подорожувати двома кораблями.

Капітани команд разом з екіпажем голосно називають назви.

Яка буде наша подорож, хто краще підготувався до неї, і хто швидше дістанеться місця призначення, про це все нас повідомить журі у складі... (оголошується журі).

Перед тим, як відправитись у нашу подорож, ми повинні запросити ведучих (2-х учнів 10-го класу) та визначити наш маршрут.

1-й ведучий. Я запрошую на палубу капітанів.

Завдання 1.

По черзі називати моря, не повторюючи попередніх назв.

Завдання 2.

Написати імена всіх членів команди з зазначенням їх посад. Виконується завдання на дошці без підказок з боку команди.

Команди у цей час пишуть на аркушах назви річок України .

2-й ведучий. Добре, капітани команд виконали завдання ( роботу оцінює журі).

Нам обов’язково потрібна карта. Будь ласка, штурмани на палубу, зібрати карту. Штурман може взяти двох помічників.

Кожній команді видається конверт з розрізаною на пазли картою, її треба забрати. Команди в цей час виконуюють завдання.

Завдання 3.

Хто назве більше міст України на букви Н, С, П.

1-й ведучий. Так, маршрут ми обрали, карти є, в яку країну подорожуємо. А чи готові у нас члени екіпажу?

Діти називають по черзі речі, які потрібні для плавання.

2-й ведучий. Ну що, дорогі друзі, до плавання готові?

Всі готові!

Журі проводить оцінку символіки (максимальна оцінка 5 балів).

1-й ведучий. Нам всім відомо, що старшину на кораблі називають боцманом, він відповідає за матросів, а також за порядок на кораблі.

Завдання 4.

Залити баки прісною водою. (хто швидше ложками наносить в склянку води)

2-й ведучий. Я знаю, що будь-яка подорож проходить цікавіше, коли багато співаєш.

Домашнє завдання

Команди показують номери художньої самодіяльності.

Завдання 5.

Хто більше знає пісень про море.

1-й ведучий. Ми вже, здається, і зголодніли. Подивимось, що готують наші коки.

Коки беруть участь у конкурсі на приготування кращого бутерброда.

2-й ведучий. Загляньмо у „каюткомпанію”.

Наша кают-компанія – місце для відпочинку всієї команди. Під час відпочинку ми пропонуємо вам дати відповіді на наступні запитання.

Ведучий ставить запитання, а команди по черзі дають на них відповіді, якщо команда не може дати відповідь, то слово надається представникам іншої команди, журі фіксує кожну відповідь, виставляє та підраховує бали.

  1.               Яка тварина була причиною національного лиха Австралії? (кролики, що були завезені європейцями і здичавілі).
  2.               Яке море є найтеплішим на земній кулі? (Червоне)
  3.               Про який мінерал говорять: „ з води родиться, а води боїться?” (сіль)
  4.               що називається легендою карти? (умовні знаки)
  5.               В якому морі ловлять рибу жителі трьох частин світу? (у Середземному)
  6.               Яку річку можна зламати? (Прут)
  7.               Найбільший із сучасних птахів, який швидко бігає, але не літає? (страус)
  8.               На якому материку не має жодної річки? (Антарктида)
  9.               Чи існує море, в якому не має берегі? (Саргасове)
  10.          Де не можна побачити Полярну Зірку? (у Південній півкулі)
  11.          Який меридіан найдовий? (всі однакові)
  12.          Яка подорож буде коротшою: 60-тою паралеллю, чи 30-тою? ( 60-тою)

1-й ведучий. Спробуйте розгадати загадки:

1. Бігти, бігти – не добігти, летіти, летіти – не долетіти. (горизонт)

2. Кругом вода, а з питтям біда. (море)

3. Чи може себе страус птахом назвати? (ні, бо не вміє говорити)

4. Країни без людей, міста без будинків, ліси без дерев, моря без води. Що це таке? (географічна карта)

2-й ведучий. І раптом тривога...

На палубу вибігають юнги.

Завдання 6.

Хто швидше одягнеться ( або хто швидше взує і зашнурує кросівки).

1-й ведучий. А тепер конкурс лікарів.

Завдання 7.

Хто швидше надасть першу медичну допомогу – прев’яже поранений палець.

2-й ведучий. Штурман нас повідомив, що по курсу підводні рифи, на палубу запрошуються лоцмани.

Завдання 8.

На кожен удар м’яча об підлогу треба назвати географічну назву річок (морів, озер...)

1-й ведучий. Ой! Ми з вами не помітили, як наближається земля. І там нас чекає журі нашого конкурсу, надаємо їм слово.

ІІІ. Підсумок заходу.

Учитель підводить підсумки конкурсу. Журі вручає призи переможцям.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Міщук Володимир Ростиславович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
джура надежда
Додано
30 вересня 2019
Переглядів
392
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку