28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Географічне положення Великоберезнянського району

Про матеріал

ТЕМА: ГЕОГРАФІЧНЕ ПОЛОЖЕННЯ ВЕЛИКОБЕРЕЗНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ТА ЙОГО ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИХ УМОВ. ФОРМУВАННЯ ТЕРИТОРІЇ РАЙОНУ.

ПРАКТИЧНА РОБОТА: ПОЗНАЧЕННЯ НА КОНТУРНІЙ КАРТІ КРАЙНІХ ТОЧОК, АДМІНІСТРАТИВНИХ МЕЖ, ГЕОГРАФІЧНОГО ЦЕНТРУ РАЙОНУ.

Мета: формувати знання про фізико- та економіко- географічне положення району та формування його території, виявити і проаналізувати особливості географічного положення Великоберезнянського району, ознайомити з даними про площу, чисельність населення, крайні точки, географічний центр району; удосконалити роботу з картами, розвивати вміння робити висновки, порівнювати; виховувати патріотизм, почуття гордості за свою Батьківщину.

Обладнання: фізична карти району, атласи.

Тип уроку: комбінований.

Очікувані результати

Після цього уроку учні зможуть:

показати на карті межі району, сусідні райони, області, країни;

визначити координати крайніх точок та географічного центра, району, поясний і місцевий час;

зробити висновки про вплив фізико-географічного положення на умови життя та господарське освоєння краю.

Основні питання теми

  • 1.Географічне положення району
  • 2.Визначення за географічною картою меж району, положення його території по відношенню до важливих фізико-географічних об'єктів.
  • 3.Визначення географічних координат крайніх точок району.

Регламент уроку

  • 1.Фаза актуалізації – до 7 хв.
  • 2.Фаза побудови знань – до 30 хв.
  • 3.Фаза консолідації – до 8 хв.
Перегляд файлу

 

 ТЕМА: ГЕОГРАФІЧНЕ ПОЛОЖЕННЯ ВЕЛИКОБЕРЕЗНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ТА ЙОГО ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИХ УМОВ. ФОРМУВАННЯ ТЕРИТОРІЇ РАЙОНУ.

ПРАКТИЧНА РОБОТА: ПОЗНАЧЕННЯ НА КОНТУРНІЙ КАРТІ КРАЙНІХ ТОЧОК,  АДМІНІСТРАТИВНИХ МЕЖ, ГЕОГРАФІЧНОГО ЦЕНТРУ РАЙОНУ.

 

Мета: формувати знання про фізико- та економіко- географічне положення району та формування його території, виявити і проаналізувати особливості географічного положення Великоберезнянського району, ознайомити з даними про площу, чисельність населення, крайні точки, географічний центр району; удосконалити роботу з картами, розвивати вміння робити висновки, порівнювати; виховувати патріотизм, почуття гордості за свою Батьківщину.

 

Обладнання: фізична карти району, атласи.

 

Тип уроку: комбінований.

 

Очікувані результати

Після цього уроку учні зможуть:

  •                 показати на карті межі району, сусідні райони, області, країни;
  •                 визначити координати крайніх точок та географічного центра, району, поясний і місцевий час;
  •                 зробити висновки про вплив фізико-географічного положення на умови життя та господарське освоєння краю.

 

Основні питання теми

  1. Географічне положення району
  2. Визначення за географічною картою меж району, положення його території по відношенню до важливих фізико-географічних об’єктів. 
  3. Визначення географічних координат крайніх точок району.

 

Регламент уроку

  1. Фаза актуалізації – до 7 хв.
  2. Фаза побудови знань – до 30 хв.
  3. Фаза консолідації – до 8 хв.


ПЕРЕБІГ УРОКУ

 

 ФАЗА АКТУАЛІЗАЦІЇ

І. ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП

  1.               Перевірка готовності класу до уроку
  2.               Активізація пізнавальної  діяльності учнів

Метод «Структурований огляд»

Одна Батьківщина і двох не буває.

Місця, де родилися завжди святі.

Хто рідну оселю свою забуває,

Той долі не знайде в житті.

М. Бакай

Метод «Асоціативний кущ»  (5 хв.)

Крок 1. На дошці або ватмані написати ключове поняття.

Крок 2. Подумати, які асоціації викликає це поняття.

Крок 3. Записати усі слова, які спадають на думку, не оцінюючи і не перефразовуючи їх. Прямими лініями позначити зв’язки між ними.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ.ОСНОВНИЙ ЕТАП

  1. Оголошення теми, визначення навчальних цілей  (очікуваних результатів) уроку; мотивація пізнавальної діяльності учнів

 

Метод ЗХД (Знаю - Хочу знати - Дізнався) (8 хв.)

Географічне положення території Великоберезнянського району

Знаю

Хочу знати

Дізнався

 

 

 

1 крок. Учень протягом 4-5 хвилин записує все, що він вважає, що знає з теми, і що хоче знати.

ФАЗА ПОБУДОВИ ЗНАНЬ

  1.               Опрацювання нового навчального матеріалу. Формування та вдосконалення  вмінь і навичок.

Робота у групах-парах

Метод «Почережні питання»

Проводиться групова робота учнів: вони працюють із текстом, атласами, контурною картою за темою. Кожна група отримує завдання з переліку наведених запитань (з одного чи з декількох):

  1.              Визначте Координати крайньої північної точки району.
  2.              Визначте координату крайньої південної точки району.
  3.              Визначте координати крайньої західної точки району.
  4.              Визначте координату крайньої східної точки району.
  5.              Визначте протяжність з півночі на південь.
  6.              Визначте протяжність із заходу на схід.
  7.              Визначте області, з якими межує Великоберезнянський район.
  8.              Визначте з якими країнами межує Великоберезнянський район.
  9.              За таблицею атласу Закарпаття визначте площу території Великоберезнянського району, порівняйте із площею інших районів Закарпаття.
  10.         Які тектонічні структури виділяють на території району?
  11.         Частиною якої великої форми рельєфу є район.
  12.         Як у цілому можна оцінити географічне положення Великоберезнянського району?

Заслухати короткі повідомлення груп. Висновки роблять учні.

 

Учитель. Повернемось до нашої таблиці. Зверніть увагу на колонку три «Про що дізналися?». На які запитання ми можемо відповісти? Об’єднайтеся у групи, визначте на які запитання ви можете відповісти групою.

Що знаємо?

Про що хочемо дізнатися?

Про що дізналися?

 

 

 

 

ФАЗА КОНСОЛІДАЦІЯ

ІІІ. ЗАВЕРШАЛЬНИЙ ЕТАП

  1.               Систематизація, узагальнення вивченого на уроці. Контроль навчальних досягнень.
  2.               Метод «Мислячі капелюшки Де Боно»

Білий капелюх

Об’єктивні факти:
Що повинні були зробити?
Що робили? Як ми це робили?

 

Жовтий капелюх

Позитив:
Що зробили добре? Що було просто зробити?

Червоний капелюх

Емоції, почуття:
Що мені сподобалось і чому?

Які відкриття я зробив(ла)?

Чорний капелюх

Негатив:
Що не вдалося? У чому була складність?
У чому можна помилитись?

Критика? Небезпека?

Блакитний капелюх

Процес, підсумок, висновок:
Чого ми насправді навчилися?

Знання з яких предметів використовували?

 

Зелений капелюх

Творчість:
З’явились нові ідеї? Як їх можна використати? Гіпотези, припущення.

 

ІІ. Підведення підсумків уроку.

Учитель запрошує учнів заповнити аркуш самооцінки за допомогою смайликів

 

images.jpg

Картинки по запросу смайлики

Без названия.jpg

Без названия (1).jpg

Я можу охарактеризувати фізико-географічне положення Великоберезнянського району на карті Закарпатської області

 

 

 

 

Я можу охарактеризувати економіко-географічне положення району на карті Закарпатської області

 

 

 

 

Я знаю етапи формування території району

 

 

 

 

Я можу назвати позитивні і негативні наслідки розташування району

 

 

 

 

Як природно-ресурсний потенціал залежить від розташування регіону.

 

 

 

 

Як природно – ресурсний потенціал визначає рівень розвитку економіки регіону?

 

 

 

 

 

ІІІ. Домашнє завдання

Написати стисле есе на тему вплив фізико-географічного розташування на природно ресурсний потенціал.

 

docx
Додано
30 жовтня 2018
Переглядів
148
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку