План-конспект уроку
Тема:Геометрична прогресія, її властивості. Формула n-го члена геометричної прогресії
Мета:
- дати означення геометричної прогресії, її знаменника, формувати вміння розпізнавати геометричну прогресію серед інших послідовностей;
- розвивати пізнавальну компетентність, логічне мислення, звʼязне мовлення, слухове сприймання, памʼять, увагу, коригувати вимову;
- виховувати культуру математичної мови, творчу активність.
Тип уроку:формування вмінь та навичок
Хід уроку
- Добрий день!
- Сіли рівно.
- Як ви мене чуєте?
- Сьогодні черговий звук [в].
- Який сьогодні черговий звук?
Цифри не керують світом, але вони показують, як управляється світ. (І. Гете)
- Прочитай речення.
- Прочитай слова з черговим звуком звуком
- Яку тему ми почали вивчати на минулому уроці?
- Дайте визначення геометричної прогресії.
- Яке число називають знаменником геометричної прогресії?
- Який вигляд має формула n-го члена геометричної прогресії?
- Яким було письмове завдання?
- Що потрібно було зробити?
С.178 №18.3, 18.5
- А зараз перевіримо, як ви засвоїли вже вивчений матеріал. Пропоную попрацювати над невеликою самостійною роботою.
Робота з підручником
С. 178-179
- Якою була тема нашого уроку?
- Що нового ви дізналися?
-Оцініть свої відповіді на уроці та скажіть над чим ще потрібно попрацювати.
Повторити визначення геометричної прогресії, знаменника геометричної прогресії, формулу n-го члена геометричної прогресії, с.179 №18.9,18.12
- Яке ваше домашнє завдання?
- Що потрібно зробити?
- Чи є у вас запитання?
- На цьому урок закінчено. До побачення!