Геометрія НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ДЛЯ 7 КЛАСУ

Про матеріал
Геометрія НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ДЛЯ 7 КЛАСУ Розроблена на основі модельної програми «Геометрія7-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О.С.)
Перегляд файлу

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення педагогічної ради від «__» ___08__ 202__ р.

 

 

 

 

 

Геометрія

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ДЛЯ 7 TRIAL

 

Розроблена на основі  модельної програми 

«Геометрія7-9 класи» для закладів загальної  середньої освіти 

(автор Істер О.С.)

 

 

 

 

 

 

TRIAL

 

 

 

2024р.   

TRIAL

Пояснювальна записка

Навчальну програму створено на основі Державного стандарту базової середньої освіти.

Trial базової середньої освіти є розвиток природних здібностей, інтересів, обдарувань учнів, формування компетентностей, необхідних для їхньої соціалізації та громадянської активності, свідомого вибору подальшого життєвого шляху та самореалізації, продовження навчання на рівні профільної освіти або здобуття професії, виховання відповідального, шанобливого ставлення до родини, суспільства, навколишнього природного середовища, національних та культурних цінностей українського народу.

Реалізація мети базової середньої освіти ґрунтується на таких ціннісних орієнтирах, як:

-                     повага до особистості учня та визнання пріоритету його інтересів, досвіду, власного вибору, прагнень, ставлення

у визначенні мети та організації освітнього процесу, підтримка пізнавального інтересу та наполегливості;

-                     створення освітнього середовища, у якому забезпечено атмосферу довіри та рівного доступу кожного учня до освіти без будь-яких форм дискримінації учасників освітнього процесу та проявів насильства (булінгу);

-                     дотримання принципів академічної доброчесності у взаємодії учасників освітнього процесу та організації всіх видів навчальної діяльності; - становлення вільної особистості учня, підтримка його самостійності, підприємливості та ініціативності, розвиток критичного мислення та впевненості в собі;

-                     формування культури здорового способу життя учня, створення умов для забезпечення його гармонійного фізичного та психічного розвитку, добробуту; - утвердження людської гідності, чесності, милосердя, доброти, справедливості, співпереживання, взаємоповаги і взаємодопомоги, поваги до прав і свобод людини, здатності до конструктивної взаємодії учнів між собою та з дорослими;

-                     формування в учнів активної громадянської позиції, патріотизму, поваги до культурних цінностей українського народу, його історико-культурного надбання і традицій, державної мови;

-                     плекання в учнів любові до рідного краю, відповідального ставлення до довкілля.

Метою математичної освітньої галузі є trial особистості учня через формування математичної компетентності у взаємозв’язку з іншими ключовими компетентностями для успішної освітньої та подальшої професійної діяльності впродовж життя, що передбачає засвоєння системи знань, удосконалення вміння розв’язувати математичні та практичні задачі; розвиток логічного мислення та психічних властивостей особистості; розуміння можливостей застосування математики в особистому та суспільному житті.

 В таблиці подано компетентнісний потенціал математичної освітньої галузі.

 

TRIAL

                №

Ключові компетентності

Уміння та ставлення

1

Вільне володіння державною мовою

Уміння: чітко і зрозуміло формулювати думки, аргументувати, ставити запитання і розпізнавати проблеми, формулювати висновки на основі інформації, поданої в різних формах, доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, вести критичний та конструктивний діалог, поповнювати свій словниковий запас Ставлення: trial важливості чітких і лаконічних формулювань та повага до державної мови

2

Здатність

спілкуватися рідною trial відмінності від державної) та іноземними мовами

Уміння: розуміти і перетворювати тексти математичного змісту рідною мовою, зіставляти математичні терміни та поняття рідною та державною мовами,

правильно та доречно вживати математичну термінологію, грамотно висловлюватися Ставлення: розуміння цінності мовного різноманіття та повага до рідної мови

 

 Здатність спілкуватися іноземними мовами

Уміння: поповнювати trial запас математичними термінами іншомовного походження,зіставляти математичний термін або його буквене означення з відповідником іноземною мовою для пошуку інформації в іншомовних джерелах Ставлення: усвідомлення важливості правильного використання математичних термінів та позначення їх у різних мовах у навчанні та повсякденному житті

3

Математична компетентність

Уміння: оперувати текстовою і числовою інформацією, геометричними об’єктами на площині та в просторі, встановлювати кількісні та просторові відношення між реальними об’єктами навколишньої дійсності (природними, культурними, технічними тощо),

обирати, trial і досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об’єктів, процесів і явищ, інтерпретувати та оцінювати результати, здійснювати прогнози в контексті навчальних і практичних задач,

доводити правильність тверджень,

застосовувати логічні способи мислення під час розв’язування пізнавальних і практичних задач, пов’язаних з реальними об’єктами, використовувати математичні методи в життєвих ситуаціях Ставлення: готовність шукати пояснення та оцінювання правильності аргументів,

усвідомлення важливості trial як мови науки, техніки

 

TRIALTRIAL

 

 

та технологій

4

Компетентності в галузі

природничих наук, техніки і технологій

Уміння: будувати та досліджувати математичні моделі природних явищ і процесів, робити висновки на основі міркувань та свідчень, обґрунтовувати рішення Ставлення:

критичне оцінювання досягнень науково-технічного прогресу,усвідомлення важливості математики для опису та пізнання навколишнього світу

5

Інноваційність

Уміння: генерувати нові ідеї щодо розв’язання проблемної ситуації, аналізувати та планувати їхнє втілення Ставлення: відкритість до інновацій, позитивне оцінювання та підтримка конструктивних ідей інших осіб

6

Екологічна компетентність

Уміння: розпізнавати проблеми, що виникають у довкіллі, які можна розв’язати, використовуючи засоби математики,

оцінювати, прогнозувати вплив людської діяльності на довкілля через побудову та дослідження математичних моделей природних процесів і явищ Ставлення: зацікавленість у дотриманні умов екологічної безпеки та сталому розвитку суспільства,

визнання ролі математики в розв’язанні проблем довкілля

7

Інформаційнокомунікаційна компетентність

Уміння:структурувати дані,діяти за алгоритмом та складати алгоритм,визначати статність даних для розв’язання задачі, використовувати різні знакові системи,оцінювати достовірність інформації, доводити істинність тверджень  Ставлення:

критичне осмислення інформації та джерел її отримання, усвідомлення важливості інформаційно-комунікаційних технологій для ефективного розв’язання математичних задач

8

Навчання впродовж життя

Уміння:  

організовувати та планувати свою навчальну діяльність, моделювати власну освітню траєкторію, аналізувати, контролювати, коригувати та оцінювати результати своєї навчальної діяльності, доводити правильність чи помилковість суджень Ставлення:

усвідомлення власних освітніх потреб та цінності нових знань і умінь,зацікавленість у пізнанні світу та розуміння важливості навчання впродовж життя, прагнення вдосконалювати результати людської діяльності

9

Громадянські та соціальні компетентності

Уміння: висловлювати власну думку, слухати і чути інших осіб, оцінювати аргументи та змінювати думку на основі доказів,аналізувати і критично оцінювати соціально-економічні події у державі на основі статистичних даних,

trial правові, етичні й соціальні наслідки прийняття рішень, розпізнавати інформаційні маніпуляції Ставлення: trial на логічне обґрунтування позиції без передчасного переходу до висновків

Соціальні компетентності

Уміння:співпрацювати в команді для розв’язання проблеми, аргументувати та обстоювати власну позицію, приймати аргументовані рішення на основі аналізу всіх даних та формування причинно-наслідкових

зв’язків проблемної ситуації Ставлення:

відповідальність та ініціативність, упевненість у собі, рівне ставлення до інших осіб та відповідальність за спільну справу

10

Культурна компетентність

Уміння:бачити математику у творах мистецтвабудувати фігури, графіки, схеми, діаграми тощо, унаочнювати математичні моделі,

здійснювати необхідні розрахунки для встановлення пропорцій, відтворення перспектив, створення об’ємнопросторових композицій Ставлення:

усвідомлення взаємозв’язків математики та культури на прикладах із живопису, музики, архітектури тощо, розуміння важливості внеску математиків у загальносвітову культуру

Базові знання математичної освітньої галузі для 7–9 класів за курс геометрії, передбачені Державним стандартом, що реалізуються цією програмою, є такими.

Методологія математики: математична термінологія і символіка; математичні твердження; аксіоми і теореми;методи доведення тверджень; індуктивні та дедуктивні міркування; формулювання, доведення та спростування гіпотез;метод математичного моделювання.

Геометрія і вимірювання геометричних величин: первинні trial об’єкти (фігури та відношення); аксіоми планіметрії; найпростіші геометричні фігури; трикутники, многокутники; основні геометричні форми: лінії, поверхні, тіла; коло і круг; многогранники і тіла обертання: призма, піраміда, циліндр, конус, куля; геометричні перетворення (рухи, перетворення подібності); рівність та подібність фігур; вимірювання відрізків та кутів; площа плоскої геометричної фігури; об’єм та площа поверхні тіла; вимірювання та обчислення площ і об’ємів фігур.

Координати і вектори: система координат, прямокутна декартова система координат; лінії в прямокутній декартовій системі координат на площині; скалярні та векторні величини; координати вектора; відношення векторних величин; операції над векторами.

Структура предмету

Загальний обсяг навчального навантаження  циклу базового предметного навчання базової середньої освіти, зі математики  7-8 класів для закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою. 

    

 

TRIAL

 

 

 Назва Освітньої галузі

 

Кількість годин на тиждень та рік

 

image

 

7 клас

8 клас

9 клас

image

image

image

image

image

image

image

image

image

 

на

5

4

6

5

4

7

5

4

7

Математична

 

 тиждень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

на рік

175

140

210

175

140

245

175

140

245

image

TRIAL

 

Алгебра – 3год., Геометрія – 2 год.

TRIAL

За рішенням педагогічної ради від    __20___року №___   затверджено на базовий період 175годин, що відповідає проміжку між мінімальним та максимальним навантаженням.

Характеристика навчального змісту і особливостей його реалізації

Курс геометрії в 7–9 класах закладів загальної середньої освіти логічно продовжує реалізацію завдань математичної освіти здобувачів освіти, розпочату в початковій школі та 5–6 класах середньої школи, розширюючи і доповнюючи ці завдання відповідно до вікових і пізнавальних можливостей здобувачів освіти.

У курсі геометрії в 7–9 класів можна виділити такі основні змістові лінії:

наочна геометрія, геометричні фігури та їх властивості, геометричні величини, координати, вектори, початкові відомості зі стереометрії.

Змістова лінія «Наочна геометрія» сприяє розвитку просторових уявлень учнів у рамках вивчення планіметрії.

Змістові лінії «Геометричні фігури та їх властивості» та «Геометричні величини» націлені на отримання конкретних знань про геометричну фігуру як найважливішу математичну модель для опису навколишнього світу. Систематичне вивчення властивостей геометричних фігур дасть змогу розвинути логічне мислення та показати застосування цих властивостей під час розв’язування завдань обчислювального та конструктивного характеру, а також під час розв’язування практичних завдань. Trial пов’язаний зі змістовими лініями «Координати» та «Вектори», значною мірою несе в собі міжпредметні знання, які знаходять застосування у різних математичних дисциплінах, і суміжних предметах.

Головна лінія курсу геометрії – геометричні фігури та їх властивості.

Першорядними поняттями курсу є основні (найпростіші) геометричні фігури (точка, пряма, площина) та основні відношення (належати, лежати між), які стосуються цих фігур. Це неозначувані поняття – для них не формуються означення, але їхній зміст розкривається через опис, показ,характеристику. Для інших понять курсу геометрії формулюють означення, а їх властивості встановлюються шляхом доказових міркувань. Здобувачі освіти мають усвідомити, що під час доведення теорем можна користуватися означеннями, аксіомами і раніше доведеними теоремами. Таким чином, відбувається поступовий перехід від наочно-інтуїтивного до формально-логічного підходу.

Фігури, що вивчаються: на площині, – точка, пряма, відрізок, промінь, кут, трикутник, чотирикутник, многокутник, коло, круг; у просторі (крім названих) – призма, піраміда, циліндр, конус, куля. Здобувачі освіти мають формулювати означення планіметричних фігур та їхніх елементів, зображати їх на малюнку, класифікувати кути, трикутники, чотирикутники, правильні многокутники. Засвоєння стереометричного матеріалу обмежується формуванням уявлень учнів про взаємне розміщення прямих і площин у просторі, призму, піраміду, циліндр, конус, кулю.

У 7 класі учні ознайомлюються з основами геометричної науки — означеннями, теоремами, основними методами доведення теорем, основними задачами на побудову. Також поглиблюються і систематизуються відомості про геометричні величини: довжину і градусну міру кута.

Однією з основних задач, що вивчається в курсі геометрії, є розв’язування трикутників. 

Trial місце у вивченні курсу геометрії посідають побудови фігур циркулем і лінійкою. Розв’язування задач на побудову фігур сприяє розвитку і творчого, і алгоритмічного мислення учнів.

Графічні вміння trial уключають також і зображення геометричних фігур та їхніх елементів, виконання допоміжних побудов. Окрім того, побудови мають широке практичне застосування.

TRIAL

 

 

 

 

 

7   клас

Пропонований зміст навчального предмета / інтегрованого курсу

Очікувані результати навчання

Види навчальної діяльності

 

 

 

Тема 1. ЕЛЕМЕНТАРНІ ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ ТА ЇХ ВЛАСТИВОСТІ 

Урок 1-2. Геометричні фігури. Точка, пряма, промінь.

- інтерпретує дані, оцінює достовірність даних, аналізує та систематизує пов’язані між

собою дані, подає їх у різних

формах

Виконання вправ та trial задач (усно та письмово), передбачених очікуваними результатами навчання.

Урок 3-4. Відрізок.

Trial відрізків. Відстань між двома точками.

- використовує обчислювальні та графічні можливості спеціалізованого програмного забезпечення для систематизації та інтерпретації даних і побудови допоміжних моделей

Дослідницька, пошукова діяльність.

Урок 5-7. Trial Вимірювання кутів.

Бісектриса кута.

- у співпраці з іншими особами планує дії, спрямовані на розв’язання проблемної ситуації

Індивідуальна, trial робота  під час розв’язування проблемних ситуацій.

Урок 8.Розв’язування задач і вправ. 

- відображає у зручній для сприйняття формі результати розв’язання проблемної ситуації, зокрема з використанням інформаційнокомунікаційних технологій

Виконання вправ та розв’язування задач

(усно та

письмово), Дидактичні

ігри

Trial 2. ВЗАЄМНЕ РОЗМІЩЕННЯ ПРЯМИХ НА ПЛОЩИНІ.

Урок 9. Аксіоми, теореми, означення..

- знаходить і опрацьовує trial математичного змісту, визначає достатність інформації і надійність джерел

Самостійна робота з підручником та додатковою літературою. Пошук інформації в інтернеті.

Урок 10-11. Суміжні кути.

- виявляє ініціативу та пропонує ідеї щодо ходу розв’язання проблемної ситуації

Дослідницька та trial діяльність.

Урок 12-13.Вертикальні кути. Кут між двома

- пропонує альтернативні способи розв’язання проблемної ситуації

Дослідницька та пошукова діяльність.

 

TRIALTRIALTRIAL

Trial зміст навчального предмета / інтегрованого курсу

Очікувані результати навчання

Види навчальної діяльності

 

 

 

прямими, що перетинаються.

 

 

Trial 14. Систематизація знань. Підготовка до діагностичної роботи.

- пропонує альтернативні способи розв’язання проблемної ситуації

Дидактичні ігри. Виконання вправ та розв’язування задач (усно та письмово)

Урок 15. Діагностична робота з теми:

«Геометричні фігури.

Відрізок. Кут.

Вимірювання кутів. Види кутів».

- виявляє ініціативу та пропонує ідеї щодо ходу розв’язання

контроль знань та оцінювання результатів навчання.

Урок 16-

17. Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої.

- самостійно та в групі будує математичну модель проблемної ситуації, доречно добирає математичний апарат для побудови моделі

Індивідуальна  робота й робота в парах під час розв’язування проблемних ситуацій.

Урок 18-19.Паралельні прямі.

- знаходить додаткові дані для вдосконалення моделі та враховує можливі ризики

Індивідуальна робота й робота в парах під час розв’язування проблемних ситуацій.

Урок 20-21. Кути, утворені при перетині двох паралельних прямих січною. Ознаки паралельності прямих.

- висловлює ідеї, пов’язані з розумінням проблемної ситуації

Дидактичні

ігри. Самостійна робота з

підручником

Урок 22-24. Властивість паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною.

- висловлює ідеї, пов’язані з розумінням проблемної ситуації

Виконання вправ та розв’язування задач (усно та письмово), передбачених очікуваними результатами навчання.

Урок 25.Систематизація знань. Підготовка до діагностичної роботи.

- приймає рішення щодо вибору раціонального способу розв’язання проблемної ситуації, виділяє і контролює проміжні результати розв’язання проблемної ситуації

Виконання вправ та trial задач (усно та письмово) для діагностики.

 

Пропонований зміст навчального предмета / інтегрованого курсу

Очікувані результати навчання

Види навчальної діяльності

 

 

 

Урок 26. Діагностична робота з теми:

«ВЗАЄМНЕ

РОЗМІЩЕННЯ ПРЯМИХ

НА ПЛОЩИНІ»

- виправляє помилки, trial висновки на основі отриманих результатів

Контроль знань та оцінювання результатів навчання.

Тема 3. ТРИКУТНИКИ. ОЗНАКИ РІВНОСТІ ТРИКУТНИКІВ

Урок 27. Трикутник і його елементи . Види трикутників.

- формулює результати розв’язання проблемної ситуації

Trial вправ та розв’язування задач (усно та письмово),

Урок 28-30. Рівність геометричних фігур. Перша та друга ознаки рівності трикутників

- представляє результати розв’язання проблемної ситуації, наводить аргументи, формулює контраргументи, керуючи при цьому власними емоціями

Індивідуальна групова робота під час розв’язування проблемних ситуацій.

Урок 31-

32. Рівнобедрений трикутник.

- встановлює залежність між

елементами проблемної

ситуації

Дослідницька діяльність. Дидактичні ігри.

Урок 33-34. Медіана, бісектриса і висота трикутника. Властивість бісектриси рівнобедреного трикутника

- визначає, описує та аналізує зв’язки між математичними об’єктами та об’єктами реального світу, а також між математичними об’єктами

Виконання вправ та розв’язування задач (усно та письмово), передбачених очікуваними результатами навчання.

Урок 35-37. Trial ознака рівності трикутників.

Trial задач і вправ. Самостійна робота .

- trial недоліки у власних математичних знаннях і вміннях та намагається їх усунути

Виконання вправ та розв’язування задач (усно та письмово), передбачених очікуваними результатами навчання.

Урок 38. Систематизація знань. Підготовка до діагностичної роботи 

- здійснює перехід від trial дії до іншої в процесі розв’язання проблемної ситуації

Самостійна робота з

підручником. Дидактичні

ігри

 

Trial 39.Діагностична робота з теми: «Трикутник і його елементи . Види

- trial перехід від однієї дії до іншої в процесі розв’язання проблемної ситуації

Контроль знань та оцінювання результатів навчання.

 

TRIAL

Пропонований зміст навчального предмета / інтегрованого курсу

Очікувані результати навчання

Види навчальної діяльності

 

 

 

трикутників. Ознаки рівності трикутників»

 

 

Урок 40-41. Сума кутів трикутника

- використовує приладдя та інформаційно-комунікаційні технології для знаходження та представлення результату

Самостійна робота з підручником та додатковою літературою.

Урок 42-43.Зовнішній кут трикутника та його властивості. Співвідношення між сторонами і кутами трикутника.

- доцільно та правильно використовує математичну термінологію і символіку

Індивідуальна робота й робота в парах під час розв’язування проблемних ситуацій.

Урок 44-46. Прямокутні трикутники. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників.

- висловлюється змістовно, точно, лаконічно, структуруючи власне мовлення і дотримуючися плану повідомлення

Дослідницька, пошукова діяльність.

Урок 47- 48. Нерівність трикутника.

- формулює задану проблемну ситуацію математичною мовою

Виконання вправ та розв’язування задач (усно та письмово).

Урок 49. Систематизація знань. Підготовка до діагностичної роботи.

- читає та розуміє trial математичного змісту, використовує математичні поняття і факти, пояснює їх застосування, наводить аргументи

Виконання вправ та розв’язування задач (усно та письмово), передбачених очікуваними результатами навчання для діагностики.

Урок 50.Діагностична trial з теми: «Сума кутів трикутника. Зовнішній кут трикутника. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників»

- виконує операції з математичними об’єктами і використовує різні форми представлення інформації

Контроль знань та оцінювання результатів навчання.

Тема 4. КОЛО І КРУГ 

 

TRIALTRIALTRIALTRIALTRIAL

Пропонований зміст навчального предмета / інтегрованого курсу

Очікувані результати навчання

Види навчальної діяльності

 

 

 

Урок 51-53. Коло. Круг. Дотична до кола, її властивості.

- використовує попередньо набуті знання і вміння в інших контекстах

Самостійна робота з підручником та додатковою літературою. Пошук інформації в інтернеті.

Trial 54-57. Коло, вписане в трикутник. Коло, описане навколо трикутника 

- доцільно добирає trial поняття, факти та послідовність дій для розв’язання проблемних ситуацій і одержання результату

Виконання вправ та розв’язування задач

 (усно та письмово), передбачених очікуваними результатами навчання.

Урок 58 -60.Центральні та вписані кути. Взаємне розміщення двох кіл

- формулює припущення і досліджує їх істинність різними способами

Робота в trial під час розв’язування проблемних ситуацій.

Урок 61-62.Основні задачі на побудову.

Самостійна робота .

- обґрунтовано пояснює хід своїх міркувань, аналізує і оцінює їх з огляду на доказовість

Дослідницька та пошукова діяльність.

Урок 63.Систематизація знань. Підготовка до діагностичної роботи.

- обґрунтовано пояснює хід своїх міркувань, аналізує і оцінює їх з

огляду на доказовість

 

Урок 64. Діагностична робота з теми: «КОЛО І

КРУГ»

- встановлює аналогію між результатом запропонованої та результатом відомої проблемної ситуації

Контроль знань та оцінювання результатів навчання.

Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ 

Урок 65. Елементарні trial фігури та їх властивості. Суміжні і вертикальні кути.

- аналізує дані та невідомі елементи проблемної ситуації, визначає їх достатність чи надлишковість

Виконання вправ та розв’язування задач (усно та письмово), передбачених очікуваними результатами навчання. Дидактичні ігри.

 

Урок

66.Перпендикулярність

- здійснює перехід від абстрактного до конкретного і навпаки

Виконання вправ та розв’язування задач (усно та письмово), передбачених

Пропонований зміст навчального предмета / інтегрованого курсу

Очікувані результати навчання

Види навчальної діяльності

 

 

 

та паралельність прямих. Ознаки і властивості паралельних прямих.

 

очікуваними результатами навчання.

Дидактичні ігри.

Урок 67.Трикутник та trial елементи. Види трикутників. Ознаки рівності трикутників.

- визначає trial математичної моделі проблемної ситуації, взаємозв’язки між ними, їх достатність для запису проблемної ситуації у математичному вигляді

Виконання вправ та розв’язування задач (усно та письмово), передбачених очікуваними результатами навчання.

Дидактичні ігри.

Урок 68. Коло і круг. 

- перетворює інформацію математичного змісту різними способами у різні форми, зокрема з використанням інформаційно-комунікаційних технологій

Trial вправ та розв’язування задач (усно та письмово), передбачених очікуваними результатами навчання.

TRIAL

Дидактичні ігри.

Урок 69-70.Підсумкова контрольна робота. Підсумковий урок

- передбачає можливість існування альтернативного варіанта розв’язання проблемної ситуації з урахуванням можливих ризиків

Контроль trial та оцінювання результатів навчання.

 

 

 

 

TRIAL

 

 

TRIAL

 

 

 

 

 

 

________________________________________________________________

TRIAL

(найменування загальноосвітнього навчального закладу)

 

 

 

«ПОГОДЖЕНО»

Заступник директора з НВР

 

__________________________________

(ПІБ)

_____________________________________________ (підпис)

«______» __________________20____ р.

 

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

TRIAL

ДИРЕКТОР

 

__________________________________

(ПІБ)

_____________________________________________ (підпис)

«______» __________________20____ р.

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування  

з геометрії

для ________________ класу на  20___ / 20___  н.р.

 

_______________________________________________________

(ПІБ учителя)

 

 

Розглянуто на засіданні МО (кафедри) _________________________________

__________________________________________________________________ Протокол № ______ від «_____»______________20_____  р.

                    Голова  МО _______________________________________________                              

                                                               (ПІБ, підпис)

TRIAL

 

Геометрія, 7 клас  

(2 години на тиждень, І семестр – 32 год,  ІІ семестр – 38 год)

TRIALTRIALTRIALTRIALTRIALTRIAL

№ уроку

Дата проведення

 

Тема уроку

 

Примітки

 

І семестр

 

Тема 1. ЕЛЕМЕНТАРНІ ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ ТА ЇХ ВЛАСТИВОСТІ (8 год)

1.  

 

Геометричні фігури. Точка, пряма, промінь

 

2.  

 

Геометричні фігури. Точка, пряма, промінь

 

3.  

 

Відрізок. Вимірювання відрізків. Відстань між двома точками

 

4.  

 

Відрізок. Вимірювання відрізків. Відстань між двома точками

 

5.  

 

Відрізок. Кут. Вимірювання кутів.

 

6.  

 

Кут. Вимірювання кутів. Бісектриса кута

 

7.  

 

Кут. Вимірювання кутів. Бісектриса кута

 

8.  

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 1

 

 

Тема 2. ВЗАЄМНЕ РОЗМІЩЕННЯ ПРЯМИХ НА ПЛОЩИНІ

(18 год)

9.  

 

Аксіоми, теореми, означення 

 

10.  

 

Суміжні кути                                     

 

11.  

 

Суміжні кути                                     

 

12.  

 

Вертикальні кути. Кут між двома прямими, що перетинаються

 

13.  

 

Вертикальні кути. Кут між двома прямими, що перетинаються.

Самостійна робота № 2

 

14.  

 

Систематизація знань. Підготовка до діагностичної роботи

 

15.  

 

Діагностична робота з trial « Геометричні фігури. Відрізок.

Кут. Вимірювання кутів. Види кутів»

 

16.  

                               

Аналіз діагностичної роботи. Перпендикулярні прямі.

Перпендикуляр. Trial від точки до прямої

 

17.  

 

Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Відстань          від точки до прямої

 

18.  

 

Паралельні прямі

 

19.  

 

Паралельні прямі. Самостійна робота № 3

 

 

TRIALTRIALTRIALTRIALTRIALTRIALTRIALTRIAL

20.  

 

Кути, утворені при перетині двох паралельних прямих січною.

Ознаки паралельності прямих

 

21.  

 

Кути, утворені при перетині двох паралельних прямих січною.

Ознаки паралельності прямих

 

22.  

                               

Властивість паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною

 

23.  

 

Trial паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною 

 

24.  

 

Властивість паралельних прямих. 

Самостійна робота № 4

 

25.  

 

Систематизація знань. Підготовка до діагностичної роботи 

 

26.  

 

Діагностична  робота з теми: «ВЗАЄМНЕ РОЗМІЩЕННЯ

ПРЯМИХ НА ПЛОЩИНІ»

 

Тема 3. ТРИКУТНИКИ. ОЗНАКИ РІВНОСТІ ТРИКУТНИКІВ

(24 год)

27.  

 

Аналіз діагностичної роботи. Трикутник і його елементи . Види трикутників.

 

28.  

 

Рівність геометричних фігур

 

29.  

 

Перша та друга ознаки рівності трикутників

 

30.  

 

Перша та друга ознаки рівності трикутників.

 Самостійна trial № 5

 

31.  

 

Рівнобедрений трикутник

 

32.  

 

Рівнобедрений трикутник

 

ІІ семестр

33.  

 

Медіана, бісектриса і висота трикутника. Властивість бісектриси рівнобедреного трикутника

 

34.  

 

Trial бісектриса і висота трикутника. Властивість бісектриси рівнобедреного трикутника

 

35.  

 

Третя ознака trial трикутників

 

36.  

 

Третя ознака рівності трикутників.  

 

37.  

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 6

 

38.  

 

Систематизація знань. Підготовка до діагностичної роботи

 

39.  

 

Діагностична  робота з теми: «Трикутник і його елементи .

Види трикутників. Trial рівності трикутників»

 

40.  

 

Аналіз діагностичної роботи. Сума кутів трикутника

 

41.  

 

Сума кутів трикутника

 

42.  

 

Зовнішній кут трикутника та його властивості

 

 

TRIALTRIALTRIALTRIALTRIAL

43.  

 

Trial кут трикутника та його властивості. Співвідношення між сторонами і кутами трикутника.

 

44.  

 

 Самостійна робота № 7. Прямокутні трикутники

 

45.  

 

Прямокутні трикутники. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників

 

46.  

 

Прямокутні трикутники. Trial та ознаки рівності прямокутних трикутників

 

47.  

 

Нерівність трикутника

 

48.  

 

Нерівність трикутника. Самостійна робота № 8

 

49.  

 

Систематизація знань. Підготовка до діагностичної роботи

 

50.  

 

Діагностична робота з теми: «Сума кутів трикутника. Зовнішній кут трикутника. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників»

 

Тема 4. КОЛО І КРУГ (14 год)

51.  

 

Аналіз діагностичної роботи. Коло. Круг

 

52.  

 

Коло. Круг. Дотична до кола, її властивості

 

53.  

 

Дотична до кола, її властивості

 

54.  

 

Коло, вписане в трикутник  

 

55.  

 

Коло, вписане в трикутник. Самостійна робота № 9

 

56.  

 

Коло, описане навколо трикутника  

 

57.  

 

Коло, описане навколо трикутника. Центральні та вписані кути.

 

58.  

 

Центральні та вписані кути.

 

59.  

 

Центральні та вписані кути. Взаємне розміщення двох кіл

 

60.  

 

Взаємне розміщення двох кіл

 

61.  

 

Основні задачі на побудову 

 

62.  

 

Основні задачі на побудову. Самостійна робота № 10

 

63.  

 

Систематизація знань. Підготовка до діагностичної роботи

 

64.  

 

Діагностична робота з теми: «КОЛО І КРУГ»

 

Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ  (6 год) 

65.  

 

Trial діагностичної роботи. Елементарні геометричні фігури та їх властивості. Суміжні і вертикальні кути

              

66.  

 

Перпендикулярність та паралельність  прямих. Ознаки       і властивості паралельних прямих

 

67.  

 

Трикутник та його елементи. Види трикутників. Ознаки рівності трикутників

 

68.  

 

Коло і круг. 

 

69.  

 

Підсумкова контрольна робота за 7 клас

 

70.  

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

TRIAL

 

TRIAL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TRIAL

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Височанський Микола
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Rudnichenko Elena
    Доброго дня! Дуже дякую! Все зрозуміло та структуровано! З повагою, Олена Рудніченко
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
27 червня
Переглядів
4510
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку