Календарно - тематичний план. Геометрія 7 клас. НУШ.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків геометрії у 7 класі на 2024 -2025 н.р. за підручником для 7 класу закладів загальної середньої освіти автора: О.С. Істер — Київ: Генеза, 2024 та модельною навчальною програмою «Алгебра. 7-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О. С.)
Перегляд файлу

 Календарно-тематичне планування

уроків геометрії

у 7 класі на 2024 -2025 н.р.

(2 години на тиждень, 70 годин на рік, I семестр – 32 години; II cеместр – 38 годин)

Нова українська школа

Слава Україні!

ГЕОМЕТРІЯ підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти автора: О. Істер та модельною навчальною програмою «Геометрія. 7-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О. С.Київ: Генеза, 2024.)

Геометрія, 7 клас 

 

№ уроку

Дата

проведення

 

Тема уроку

 

 

Кількість годин

 

Примітки

І семестр

Тема 1. ЕЛЕМЕНТАРНІ ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ ТА ЇХ ВЛАСТИВОСТІ (8 год)

Наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;
Пояснює, що таке: точка, пряма, «належати», «лежати між», відрізок, промінь, кут, довжина відрізка, градусна міра кута, рівні відрізки, рівні кути, бісектриса кута, відстань між точками;

Співвідносить реальні об’єкти навколишнього середовища з моделями геометричних фігур;

Формулює:  властивості: розміщення точок на прямій; вимірювання й
відкладання відрізків і кутів;
Класифікує кути (гострі, прямі, тупі, розгорнуті);
Вимірює та обчислює: довжину відрізка, градусну міру кута, використовуючи властивості їх вимірювання;
Зображує і знаходить на малюнках геометричні фігури, указані в змісті
Застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач

  1.  

 

Геометричні фігури. Точка, пряма, промінь

1

 

  1.  

 

Геометричні фігури. Точка, пряма, промінь

1

 

  1.  

 

Відрізок. Вимірювання відрізків. Відстань між двома точками

1

 

  1.  

 

Відрізок. Вимірювання відрізків. Відстань між двома точками

1

 

 

  1.  

 

Відрізок. Кут. Вимірювання кутів.

1

 

  1.  

 

Кут. Вимірювання кутів. Бісектриса кута

1

 

  1.  

 

Кут. Вимірювання кутів. Бісектриса кута

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 1

1

 

Тема 2. ВЗАЄМНЕ РОЗМІЩЕННЯ ПРЯМИХ НА ПЛОЩИНІ

(18 год)

Наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

Співвідносить реальні об’єкти навколишнього середовища з моделями суміжних та вертикальних кутів;

Пояснює: що таке аксіома, теорема, означення, ознака, наслідок, умова і вимога

   теореми, пряме і обернене твердження, доведення теореми; суть доведення від супротивного;

     Формулює означення: суміжних і вертикальних кутів; властивості: суміжних і вертикальних кутів;

Обґрунтовує паралельність і перпендикулярність прямих;

Розуміє доведення властивостей суміжних і вертикальних кутів;

Застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач.

  1.  

 

Аксіоми, теореми, означення

1

 

  1.  

 

Суміжні кути                                    

1

 

  1.  

 

Суміжні кути. Розв’язування вправ.                                   

1

 

  1.  

 

Вертикальні кути. Кут між двома прямими, що перетинаються.

1

 

 

  1.  

 

Вертикальні кути. Кут між двома прямими, що перетинаються. Розв’язування вправ.                                    Самостійна робота № 2

1

 

 

  1.  

 

 Узагальнення знань. Підготовка до контрольної роботи

1

 

  1.  

 

Контрольна (діагностувальна) робота № 1

1

 

Співвідносить реальні об’єкти навколишнього середовища з моделями паралельних та перпендикулярних прямих, відрізків, променів;

Формулює означення паралельних і перпендикулярних прямих, перпендикуляра, відстані від точки до прямої; · аксіому паралельності прямих; властивості паралельних і перпендикулярних прямих, кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною; ознаки паралельності прямих;

Вимірює та обчислює відстань від точки до прямої;

Зображує та знаходить на малюнках: паралельні й перпендикулярні прямі; перпендикуляр; кути, утворені при перетині двох прямих січною;

Розуміє доведення властивостей паралельних прямих; перпендикулярних прямих; ознак паралельності прямих;

Застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач.

  1.  

                                                                       

Аналіз контрольної роботи. Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої.

1

 

  1.  

 

Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої.

1

 

  1.  

 

Паралельні прямі.

1

 

  1.  

 

Паралельні прямі. Самостійна робота № 3.

1

 

  1.  

 

Кути, утворені при перетині двох паралельних прямих січною. Ознаки паралельності прямих.

1

 

  1.  

 

Кути, утворені при перетині двох паралельних прямих січною. Ознаки паралельності прямих.

1

 

  1.  

                                                     

Властивість паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною.

1

 

  1.  

 

Властивість паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною.

1

 

  1.  

 

Властивість паралельних прямих. Розв’язування вправ.                                   

Самостійна робота № 4.

1

 

 

  1.  

 

Узагальнення знань. Підготовка до контрольної роботи.

1

 

  1.  

 

Контрольна (діагностувальна)  робота № 2

1

 

Тема 3. ТРИКУТНИКИ. ОЗНАКИ РІВНОСТІ ТРИКУТНИКІВ

(24 год)

Наводить приклади: геометричних фігур, указаних у змісті; рівних фігур;

Пояснює, що таке рівні фігури;

Співвідносить реальні об’єкти навколишнього середовища з моделями трикутників різних видів;

Формулює:

·   · означення: різних видів трикутників; бісектриси, висоти, медіани трикутника;

·   ·   властивості: рівнобедреного трикутника;

  Ознаки  рівності трикутників, рівнобедреного трикутника;

Класифікує трикутники за сторонами і за кутами;

Зображує та знаходить на малюнках: рівносторонні, рівнобедрені, прямокутні трикутники та їхні елементи; рівні трикутники;

Обґрунтовує: належність трикутника до певного виду; рівність трикутників;

Розуміє доведення  ознак рівності трикутників; властивостей та ознак рівнобедреного трикутника;

Застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач практичного змісту

  1.  

 

Аналіз контрольної роботи. Трикутник і його елементи. Види трикутників.

1

 

  1.  

 

Рівність геометричних фігур.

1

 

  1.  

 

Перша та друга ознаки рівності трикутників.

1

 

  1.  

 

Перша та друга ознаки рівності трикутників.

 Самостійна робота № 5.

1

 

 

  1.  

 

Рівнобедрений трикутник

1

 

  1.  

 

Рівнобедрений трикутник

1

 

ІІ семестр

  1.  

 

Медіана, бісектриса і висота трикутника. Властивість бісектриси рівнобедреного трикутника

 

1

 

  1.  

 

Медіана, бісектриса і висота трикутника. Властивість бісектриси рівнобедреного трикутника

1

 

 

  1.  

 

Третя ознака рівності трикутників

1

 

  1.  

 

Третя ознака рівності трикутників.

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 6

1

 

  1.  

 

Узагальнення  знань. Підготовка до контрольної роботи

1

 

  1.  

 

Контрольна (діагностувальна)  робота № 3

1

 

Формулює:  означення: зовнішнього кута трикутника; ознаки рівності та властивості  прямокутних тикутників; співвідношення між сторонами і кутами трикутника; нерівність трикутника;

Зображує та знаходить на малюнках: зовнішній кут трикутника;

Розуміє властивості суми кутів трикутника; властивості зовнішнього кута трикутника; ознаки рівності та властивостей прямокутних трикутників; нерівності трикутника, теореми про співвідношення між сторонами і кутами трикутника;

Застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач практичного змісту.

  1.  

 

Аналіз контрольної роботи. Сума кутів трикутника

1

 

  1.  

 

Сума кутів трикутника

1

 

  1.  

 

Зовнішній кут трикутника та його властивості

1

 

  1.  

 

Зовнішній кут трикутника та його властивості. Співвідношення між сторонами і кутами трикутника.

1

 

  1.  

 

 Самостійна робота № 7. Прямокутні трикутники

1

 

  1.  

 

Прямокутні трикутники. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників

1

 

  1.  

 

Прямокутні трикутники. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників

1

 

  1.  

 

Нерівність трикутника

1

 

  1.  

 

Нерівність трикутника. Самостійна робота № 8

1

 

  1.  

 

Узагальнення знань. Підготовка до контрольної роботи

1

 

  1.  

 

Контрольна (діагностувальна)  робота № 4

1

 

Тема 4. КОЛО І КРУГ (14 год)

Наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

Співвідносить реальні об’єкти навколишнього середовища з моделями кола та круга;

Формулює:

·      означення: кола, круга, їхніх елементів; дотичної до кола; серединного перпендикуляра до відрізка; кола, вписаного в трикутник, і кола, описаного навколо трикутника, центральних і вписаних кутів;

·      властивості: діаметра і хорди кола; дотичної до кола; серединного перпендикуляра до відрізка; бісектриси кута; бісектрис кутів трикутника; серединних перпендикулярів до сторін трикутника;

Зображує та знаходить на малюнках: коло та його елементи; дотичну до кола; коло, вписане в трикутник; коло, описане навколо трикутника; центральні кути кола, дуги кола, вписані кути кола;

Виконує циркулем і лінійкою задачі на побудову, указаних у змісті;

Розуміє доведення властивості

та ознаки дотичної до кола; яка точка є центром кола, вписаного в трикутник, і яка точка є центром кола, описаного навколо трикутника; доведення теореми про градусну міру вписаного кута кола; що означає розв’язати задачу на побудову;

Обґрунтовує: взаємне розміщення прямої і кола, двох кіл;

Застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту

  1.  

 

Аналіз контрольної роботи. Коло. Круг

1

 

  1.  

 

Коло. Круг. Дотична до кола, її властивості

1

 

  1.  

 

Дотична до кола, її властивості

1

 

  1.  

 

Коло, вписане в трикутник

1

 

  1.  

 

Коло, вписане в трикутник. Самостійна робота № 9

1

 

  1.  

 

Коло, описане навколо трикутника

1

 

  1.  

 

Коло, описане навколо трикутника. Центральні та вписані кути.

1

 

  1.  

 

Центральні та вписані кути.

1

 

  1.  

 

Центральні та вписані кути. Взаємне розміщення двох кіл

1

 

  1.  

 

Взаємне розміщення двох кіл

1

 

  1.  

 

Основні задачі на побудову

1

 

  1.  

 

Основні задачі на побудову. Самостійна робота № 10

1

 

  1.  

 

Узагальнення знань. Підготовка до контрольної роботи

1

 

  1.  

 

Контрольна (діагностувальна) робота № 5

1

 

Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ  (6 год)

  1.  

 

Аналіз контрольної роботи. Елементарні геометричні фігури та їх властивості. Суміжні і вертикальні кути

1

               

  1.  

 

Перпендикулярність та паралельність  прямих. Ознаки

І властивості паралельних прямих.

 

1

 

  1.  

 

Трикутник та його елементи. Види трикутників. Ознаки рівності трикутників.

1

 

  1.  

 

Коло і круг.

1

 

  1.  

 

Підсумкова контрольна робота за 7 клас

1

 

  1.  

 

Підсумковий урок

1

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Андроняк Любов Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Больбат Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кремко Ганна Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Мисік Марина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Вінсковська Мирослава Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Берхмілер Марина Степанівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
docx
Пов’язані теми
Геометрія, 7 клас, Планування
Додано
12 липня
Переглядів
11803
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку