Комунальний заклад освіти
Полтавський базовий медичний фаховий коледж
Полтавської обласної ради
Циклова комісія загальноосвітніх, соціально-економічних
та фундаментальних дисциплін
ГЕЙМ- ДИНАМІКА:
« ФАРМАКОЛОГІЯ ПСИХОТРОПНИХ РЕЧОВИН»
для здобувачів освіти відділень лікувальної та сестринської справи
Викладач: ВІТА Могила
ГЕЙМ-ДИНАМІКА:
«ФАРМАКОЛОГІЯ ПСИХОТРОПНИХ РЕЧОВИН»
І.Мета гейм-динаміки: підвищення ефективності навчання дисципліни, сприяння формуванню і закріпленню умінь і навичок, застосування елементів гейміфікації при вивчення фармакології з медичною рецептурою, використання рольової гри при опанування темою.
ІІ. Організація гейм-динаміки, засоби проведення:
2.1. Завдання брейн-рингу єдині для всіх учасників, розробляються
викладачем фармакології з медичною рецептурою .
2.2. Мета, організація, тематичні завдання для здобувачів освіти обговорюються на засіданні циклової комісії.
2.3. Формується склад журі. Конверти з завданнями учасники отримують безпосередньо перед початком гейм-вікторини.
2.5. Учасникам гейм-вікторини пропонують письмові завдання, які вони розв’язують відповідно до вимог виконання директорських контрольних робіт.
2.6. Члени журі обираються із представників викладацького складу циклової комісії, методистів коледжу та завідувачів відділень.
ІІІ. Поведення гейм-динаміки:
3.1. Для проведення гейм-динаміки обирають учасників: по 5 здобувачів освіти з різних груп відділень лікувальної та сестринської справи.
3.1. Гейм-динаміка включає 5 конкурсів :
а. Бліц-питання.
10 питаннь з фармакології по темі « Психотропні засоби».
б. « Доповни речення»
Здобувачам освіти пропонується завершити речення, фразу.
Використовується по 3 фрази з фармакології психотропних речовин.
в. « Відгадай предмет»
Здобувачам освіти пропонується відгадати предмет, описаний викладачем.
г. «Приховані запитання»
Викладач готує запечатані конверти з запитаннями. Учасники команд обирають по одному конверту з 3 запитаннями.
д. « Заповни таблицю»
Здобувачі освіти заповнюють таблицю6 «Психотропні засоби».
ІV. Результатів конкурса:
4.1. Кожний конкурс оцінюється за п’ятибальної шкалою членами журі.
4.2. Після проведення усіх конкурсів підраховується загальна кількість
Балів, які отримала команда.
4.3. Журі визначає команду, яка перемогла в змаганні.
4.4. Журі відмічає учасників за наступними номінаціями:
а. «Кращій знавець фармакології психотропних речовин»
б. « Кмітлива та уважна команда»
в. « Дотепні та швидкі відповіді н за результатами конкурсів»
г. « Згуртована, дружна команда»
4.5. За результатами гейм-динаміки складається документ(протокол), Членам комісії ставлять свої підписи.
КОНКУРС «Бліц-питаання»
2.Назвіть прізвище лікаря-вченого, який створив седативну мікстуру. Правильна відповідь: Павлов.
3.Назвіть групу психотропних речовин для застосування при шизофренії. Правильна відповідь: Нейролептики.
4. Назвіть групу психотропних речовин, які посилюють процеси гальмування в ЦНС. Правильна відповдь: Седативні засоби.
5. Назвіть групу психотропних засобів, яка має протиблювотну дію. Правильна відповідь:Нейпролептики.
6. Назвіть психотропний засіб, який застосовують при судомх. Правильна відповідь: Діазепам (седуксен, сибазон).
7. Назвіть групу психотропних засобів, до якої належить Корвалдін.
Правильна відповідь: Комбіновані седативні засоби.
8. Назвіть групу препаратів, які стимулюють психічну та фізичну діяльність. Правильна відповідь: Психостимулятори.
9. Назвіть групу препаратів, до якої належить елеутерококк. Правильна відповідь: Адаптогени.
10. Назвіть препарат психостимуляторів, який не застосовують в медицині (швидко викликає залежність). Правильна відповідь: Фенаміну сульфат.
КОНКУРС « Доповни речення»
________________________________________________________
( Посилюють процеси гальмування в ЦНС )
( Діазепам(сибазон, седуксен))
( Стимулювати психічну та фізичну діяльність)
КОНКУРС «Доповни речення»
( Гальмівну, збуджуючу)
2.Для адаптації організму до змін навколишнього середовища застосовують __________________________________________
( Адаптогени)
(Нейролептики)
КОНКУРС « Доповни речення»
(Седативний засіб)
2.Препарати із групи антагоністів бензодіазепінових рецепторів-це __________________________________________________
(Транквілізатори)
3.Психостимулятор, здатний швидко викликати фізичну та психічну залежність-це __________________________________________
( Фенаміну сульфат(Амфетамін))
КОНКУРС
«Відгадай предмет»
Який препарат у чорному ящику?
Правильна відповідь: Аміназин.
Правильна відповідь: Діазепам(сибазон, седуксен).
КОНКУРС
«Відгадай предмет»
Який препарат у чорному ящику ?
1.Препарат, що застосовуть для виконання термінових робіт.
Правильна відповідь: Коеїн-бензоат натрію.
2.Препарат денних транквілізаторів, що не чинить міорелаксуючої дії. Правильна відповідь: Гідазепам.
3.Желатинові капсули, що є комбінованим седативним засобом для лікування кардіоневроза. Правильна відповідь: Корвалмент
КОНКУРС
«Приховані запитання»
Правильна відповідь: Кофеїн-бензоат натрію.
КОНКУРС
«Приховані запитання»
КОНКУРС
«Заповни таблицю»
Основні принципи лікування в разі гострих отруєнь
Психотропні препарати: загальна характеристика, ефекти, побічні ефекти, застосування. |
Психотропні речовини, що пригнічують ЦНС |
Психотропні речовини, що збуджують ЦНС |
|
|
|
VІ. Джерела:
https://nubip.edu.ua/node/100659
https://www.apteka.ua/article/646997
https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/mcnd/issue/download/15.04.2022/730
https://skillzrun.com/blog/gamification/?gclid=CjwKCAjwrpOiBhBVEiwA_473dPBs7Mj7pwcKrbcpCPbzIoEtG7o-d3PcHGjJ7ON2ruT59nVHAsRr2BoCzXwQAvD_BwE
https://buki.com.ua/news/scho-take-geimifikatsiia/
file:///D:/%D0%97%D0%B0%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%B7%D0%BA%D0%B8/Farmakologya-ta-MR_Sorgovska.pdf
https://www.pharmencyclopedia.com.ua/article/1023/psixotropni-rechovini
https://pidru4niki.com/2015082666044/meditsina/psihotropni_zasobi
https://pharmacology.pdmu.edu.ua/storage/common/docs/jS36IRAR2BIyBrj97ocD0aZMsYy4FZAJJxVxS3qS.pdf