«Гімнастичні вправи з обручем, упори, естафети з подоланням штучних перешкод». 4 клас. НУШ.

Про матеріал
Завдання уроку: 1. Повторити гімнастичні вправи з обручем; 2. Закріпити навички учнів у виконанні фізкульт хвилинок; 3. Навчити виконанню різновидів вправи «планка»; 4. Розвивати фізичні якості: швидкість, координованість, спритність у рухливих іграх та естафетах; 5. Виховувати організованість, взаємодопомогу, вміння долати труднощі.
Перегляд файлу

Конспект

уроку фізичної культури для учнів 4-го класу

«Гімнастичні вправи з обручем, упори, естафети з подоланням штучних перешкод»

 

Дата проведення: 04.10.2021.                № з/п уроку __________.

 

Завдання уроку:

  1. Повторити гімнастичні вправи з обручем;
  2. Закріпити навички учнів у виконанні фізкульт хвилинок;
  3. Навчити виконанню різновидів вправи «планка»;
  4. Розвивати фізичні якості: швидкість, координованість, спритність у рухливих іграх та естафетах;
  5. Виховувати організованість, взаємодопомогу, вміння долати труднощі.

 

Місце проведення: спортивна зала.

 

Інвентар:  мати, фішки, гімнастичні лави, обручи, м’ячи, естафетні палички, гімнастична стінка, секундомір, аудіо система.

 

Вчитель ФК: ________________.

 

з/п

Зміст навчального матеріалу

Дозу-

вання

Організаційно-

методичні вказівки

I. Підготовча частина (14 хв.)

1

Шикування, повідомлення теми і завдань уроку, ознайомлення учнів з ТБ на уроці «Гімнастичні вправи з обручем, упори, естафети з подоланням штучних перешкод».

1 хв

звернути увагу на одяг, прикраси, нігті

2

Стройові вправи: повороти на місці. Інтервал. ЧСС.

3 хв

звернути увагу на техніку виконання вправ, поставу.

3

Загально розвивальні вправи в русі:

  • В.п. –   нахили голови вперед і назад; нахили голови вправо та вліво.
  • В.п. –  колові рухи плечима вперед та назад.
  • В.п. –  права рука вгору, почергові ривки рук назад, по 2 рази.
  • В.п. –  руки витягнуті вперед, вправа «ножиці».
  • В.п. –  руки в замку перед грудьми зігнуті в ліктях. Ривки плечей та махи розгорнутих рук в боки з обертом тулубу вліво (вправо), долоні догори.
  • В.п. –   руки в замку перед грудьми, колові оберти кистями від себе та до себе.
  • В.п. –  руки в замку перед грудьми, вправа «хвиля».

 

  • В.п. –  руки на поясі, ривки тулубу в боки на кожному кроці.
  • В.п. –  «випади», роблячи максимально широкі кроки руки кладуться на коліно.
  • В.п. – стрибки: на двох ногах, на одній нозі почергово, боком (правим,лівим).
  • В.п. – дихальні вправи – руки вгору вдих, руки долу – видих.

ЧСС за 6 сек.ЧСС за 6 сек.

7 хв

 

по 6-8 разів

 

 

 

 

фронтальний метод;

 

темп низький або середній;

 

амплітуда максимальна.

 

.

4

Ходьба навколо залу по колу:

  • звичайна;
  • на носках;
  • на п’ятах;
  • на зовнішній частині стопи;
  • на внутрішній частині стопи;
  • з високим підйомом стегна;
  • з закиданням гомілки;
  • з торканням «шведкою» стопи долоней обернутх назад;
  • з торканням «щічкою» стопи долоней обернутих назад;
  • з торканням «щічкою» стопи долоней обернутих вперед;
  • з почерговими маховими рухами ногами.

1 хв

поточний метод. Стежити за інтервалом.

5

Біг легкий:

  • повільним темпом;
  • приставними кроками вправо або вліво;
  • спиною вперед;
  • вправи на відновлення дихання.
  • Перевірка ЧСС.

2 хв

дихати на повні груди.

ІІ. Основна частина (30 хв.)

7

  • Виконання упору в положенні сидячи , руки за спиною з наступним їх згинанням та розгинанням.
  • Виконання різновидів вправи «Планка» («верхня планка», «нижня планка», «планка з торканням грудної клітини», «планка з торканнм стегон» однією рукою  почергово.
  • Подолання штучних перешкод:

- проходження підвищенної опори (лави) з наступним зіскоком різними способами ( прямо, лівим та правим приставним кроками);

- проходження «координаційної дробини різними способами: на носках, правий та лівий «паровозик», танцювальні кроки або елем. Українського народного танцю «Гопак»;

- пролазання крізь обручи («тунель»);

- подолання гімнастичної стінки різними способами: обличчям до стінки, з розворотами, спиною вперед, на руках;

- стрибкові вправи «Класики» за допомогою обручив»;

- подолання лави в різний спосіб: «на карачках», підтягуючись на руках, стрибки з упором на лаву, «на карачках» спиною вперед;

- подолання матів в різний спосіб: «на карачках», «по пластунському», на руках («тюлені»), за допомогою перекатів.

  • Тренування з обручем (хулахупом). Обруч – це досить популярний гімнастичний спортивний інвентар. Вправи з обручем для талії можуть дати реальні результати в короткі терміни, особливо, якщо поєднувати їх з правильним харчуванням. Крім того заняття з ним благотворно впливають і на здоров’я, зміцнюють вестибулярний апарат, серце, судини, а за рахунок масажного ефекту на внутрішні органи черевної порожнини ще і покращує травлення. А ще існують різні вправи з обручем для живота, які допоможуть зробити заняття різноманітніше, а їх результативність краще.

Рекомендації: Чим вужче будуть поставлені ноги, тим більше м’язів ви буде задіяно. Починати можна з середньої позиції з ногами на ширині плечей і поступово це відстань зменшувати. Це дасть можливість поліпшити ефективність вправ і зміцнити м’язи-стабілізатори, що благотворно вплине на поперек і поставу. Важливо правильне дихання. Вдих не потрібно намагатися затримувати. Навпаки, важливо, щоб кисень рівномірно проходив через легені. При напрузі м’язів робіть вдих, при розслабленні – видих. Приводити обруч в рух повинні тільки зусилля живота. Зверніть увагу, щоб руки під час тренування були зчеплені в замок і заведені за голову, або знаходилися на рівні грудної клітини. Можна іноді як би «вигулювати» обруч по тілу – від грудної клітини до колін, а потім назад.

Шикування  ЧСС за 6 сек. та розподіл учнів на дві команди.

  • Естафети:
  • біг з естафетною паличкою або заміною предметів;
  • стрибки з м’ячем між ногами.
  • «Змійка».
  • Вправи для відновлення дихання.
  • Гра на уважність: учні виконують рухи, яки  каже вчителя, а не повторюють  рухи за учителем..

 

 

1 хв

 

2 хв

 

 

 

10 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 хв

 

 

 

 

 

Звернути увагу на техніку виконання вправ.

Стежити за інтервалом.

Стежити за вірністю виконання естафет.

ІІІ. Заключна частина (1 хв.)

8

  1. Виділення кращих результатів.
  2. Оглошення подяки всім учням класа.
  3. Домашнє завдання:
  • виконання різновидів вправи «планка»;
  • стрибки на одній нозі;
  • обертання обруча.
  1. Перевітрювання приміщення.
  2. Поведення учнів до місця перевдягання.

20 сек

20 сек

20 сек

фронтальний метод.

 

 

docx
Додано
2 жовтня 2021
Переглядів
1183
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку