Конспект
уроку фізичної культури для учнів 4-го класу
«Гімнастичні вправи з обручем, упори, естафети з подоланням штучних перешкод»
Дата проведення: 04.10.2021. № з/п уроку __________.
Завдання уроку:
Місце проведення: спортивна зала.
Інвентар: мати, фішки, гімнастичні лави, обручи, м’ячи, естафетні палички, гімнастична стінка, секундомір, аудіо система.
Вчитель ФК: ________________.
№ з/п |
Зміст навчального матеріалу |
Дозу- вання |
Організаційно- методичні вказівки |
I. Підготовча частина (14 хв.) |
|||
1 |
Шикування, повідомлення теми і завдань уроку, ознайомлення учнів з ТБ на уроці «Гімнастичні вправи з обручем, упори, естафети з подоланням штучних перешкод». |
1 хв |
звернути увагу на одяг, прикраси, нігті |
2 |
Стройові вправи: повороти на місці. Інтервал. ЧСС. |
3 хв |
звернути увагу на техніку виконання вправ, поставу. |
3 |
Загально розвивальні вправи в русі:
ЧСС за 6 сек.ЧСС за 6 сек. |
7 хв
по 6-8 разів
|
фронтальний метод;
темп низький або середній;
амплітуда максимальна.
. |
4 |
Ходьба навколо залу по колу:
|
1 хв |
поточний метод. Стежити за інтервалом. |
5 |
Біг легкий:
|
2 хв |
дихати на повні груди. |
ІІ. Основна частина (30 хв.) |
|||
7 |
- проходження підвищенної опори (лави) з наступним зіскоком різними способами ( прямо, лівим та правим приставним кроками); - проходження «координаційної дробини різними способами: на носках, правий та лівий «паровозик», танцювальні кроки або елем. Українського народного танцю «Гопак»; - пролазання крізь обручи («тунель»); - подолання гімнастичної стінки різними способами: обличчям до стінки, з розворотами, спиною вперед, на руках; - стрибкові вправи «Класики» за допомогою обручив»; - подолання лави в різний спосіб: «на карачках», підтягуючись на руках, стрибки з упором на лаву, «на карачках» спиною вперед; - подолання матів в різний спосіб: «на карачках», «по пластунському», на руках («тюлені»), за допомогою перекатів.
Рекомендації: Чим вужче будуть поставлені ноги, тим більше м’язів ви буде задіяно. Починати можна з середньої позиції з ногами на ширині плечей і поступово це відстань зменшувати. Це дасть можливість поліпшити ефективність вправ і зміцнити м’язи-стабілізатори, що благотворно вплине на поперек і поставу. Важливо правильне дихання. Вдих не потрібно намагатися затримувати. Навпаки, важливо, щоб кисень рівномірно проходив через легені. При напрузі м’язів робіть вдих, при розслабленні – видих. Приводити обруч в рух повинні тільки зусилля живота. Зверніть увагу, щоб руки під час тренування були зчеплені в замок і заведені за голову, або знаходилися на рівні грудної клітини. Можна іноді як би «вигулювати» обруч по тілу – від грудної клітини до колін, а потім назад. Шикування ЧСС за 6 сек. та розподіл учнів на дві команди.
|
1 хв
2 хв
10 хв
5 хв
6 хв
|
Звернути увагу на техніку виконання вправ. Стежити за інтервалом. Стежити за вірністю виконання естафет. |
ІІІ. Заключна частина (1 хв.) |
|||
8 |
|
20 сек 20 сек 20 сек |
фронтальний метод.
|