|
Тема заняття |
Дата |
1 |
ГІМНАСТИЧНІ ВПРАВИ Теоретичні відомості. Заняття з ЛФК як частина рухового режиму дня учня 8-го класу. Значення фізичної підготовки. *Заняття з ЛФК як частина рухового режиму дня учня 8-го класу. *Загартовування, його значення для здоров’я людини. |
|
2 |
Розвиток координаційних здібностей Вправи для розвитку координаційних здібностей Присідання на одній нозі (правій, лівій) з опорною рукою. Ходьба по гімнастичній лаві вдвох, розходження. Ходьба по похилій гімнастичній лаві (встановленій під кутом до 10-12°) вгору, вниз. Кидання м’яча вгору та його ловіння після повороту на 180°. *Хват зверху / хват знизу на перекладині. |
|
3 |
Ритмопластичнівправи Зміна положення та виконання елементів загальнорозвиваючих та спортивно-прикладних вправ з предметами (різнокольоровими гімнастичними стрічками, гімнастичними булавами, прапорцями, м’ячами тощо) та без них під музично-ритмічний супровід (з використанням п’єс з яскраво вираженим ритмічним малюнком і темпом). Пружні нахили зі скакалкою, складеною вдвоє, вчетверо – вперед, назад, ліворуч, праворуч з в.п. стоячи під музично-ритмічний супровід (з використанням п’єс з яскраво вираженим ритмічним малюнком і темпом) (з використанням мультимедійних засобів). |
|
4 |
Ритмопластичні вправи. Зміна положення та виконання елементів загальнорозвиваючих та спортивно-прикладних вправ з предметами (різнокольоровими гімнастичними стрічками, гімнастичними булавами, прапорцями, м’ячами тощо) та без них під музично-ритмічний супровід (з використанням п’єс з яскраво вираженим ритмічним малюнком і темпом). |
|
5 |
Вправи з використанням гімнастичних предметів і приладів Вис на гімнастичній стінці на зігнутих руках. Ходьба по гімнастичній лаві вдвох, розходження. Ходьба по похилій гімнастичній лаві (встановленій під кутом до 10-12°)вгору, вниз. Чергування перетягування каната групами з наступним розслабленням (вібрації та струси руками, ногами (у в.п. стоячи, сидячи та лежачи); хвилеподібні рухи руками; махові рухи розслабленими руками під час ходьби, бігу).
|
|
6 |
Вправи з використанням гімнастичних предметів і приладів Стрибки через набивний м’яч. Пружні нахили зі скакалкою, складеною вдвоє, вчетверо – вперед, назад, ліворуч, праворуч з в.п. стоячи. *Вис на гімнастичному канаті.
|
|
7 |
Кистьова та пальчикова гімнастика Згинання та розгинання кисті з стиснутим кулаком; розтискання кулака, пальці розвести. Стискання кистями рук еспандера. По черзі розгинати всі пальці, починаючи з мізинця, потім так само згинати.
|
|
8 |
Ігровий самомасаж кистей рук. «Пушан-Мудра»(див. дод. №3). *Виверти долонями з переплетеними пальцями назовні. *Торкання нігтьовою фалангою великого пальця почергово всіх інших (з надавлюванням). *Ігровий самомасаж кистей рук. *Мудра «Хакіні»(див. дод. №3).
|
|
9 |
Імітаційні вправи Імітація рухів вовка, ведмедя, зайчика, лисички. *Імітація жабки. *Імітація рухів вітряка. Корекція психоемоційного стану та психофізичного напруження Дихальні вправи Дихання для зміцнення нервової системи.
|
|
10 |
Дихальні вправи Дихання для зміцнення нервової системи. Дихання, що сприяє розширенню грудної клітини (1) (див. дод. №3). Динамічні дихальні вправи. Регулювання дихання в русі, при подоланні перешкод, при перенесенні вантажу. *Ключичне дихання (див. дод. №3). *Динамічні дихальні вправи.
|
|
11 |
Вправи на розтягування Глибокий випад праворуч. Глибокий випад ліворуч. *Прогинання тулуба з в.п. лежачи на животі з рухами руками. Вправи на розслаблення Чергування перетягування каната групами з наступним розслабленням (вібрації та струси руками, ногами (у в.п. стоячи, сидячи та лежачи); хвилеподібні рухи руками; махові рухи розслабленими руками під час ходьби, (бігу). *Вібрації та струси руками, ногами у в.п. стоячи, сидячи та лежачи. *Напівприсід з розслабленим і опущеним уперед тулубом
|
|
12 |
Ритмопластичнівправи Зміна положення та виконання елементів загальнорозвиваючих та спортивно-прикладних вправ з предметами (різнокольоровими гімнастичними стрічками, гімнастичними булавами, прапорцями, м’ячами тощо) та без них під музично-ритмічний супровід (з використанням п’єс з яскраво вираженим ритмічним малюнком і темпом). Пружні нахили зі скакалкою, складеною вдвоє, вчетверо – вперед, назад, ліворуч, праворуч з в.п. стоячи під музично-ритмічний супровід (з використанням п’єс з яскраво вираженим ритмічним малюнком і темпом) (з використанням мультимедійних засобів). *Зміна положення та виконання елементів загальнорозвиваючих та спортивно-прикладних вправ з предметами (різнокольоровими гімнастичними стрічками, гімнастичними булавами, прапорцями, м’ячами тощо) та без них під музично-ритмічний супровід (з використанням п’єс з яскраво вираженим ритмічним малюнком і темпом). Сройові вправи.
|
|
13 |
Розвиток правильного локомоторного стереотипу та корекція основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу) Стройові вправи Ходьба протиходом («змійкою», «петлею»). Виконання команд: «На місці, бігом руш!», «Великою (середньою, малою) змійкою - руш!» *Повороти за орієнтирами. *Виконання команд: «По колу – руш!», «Прямо!» Ритмопластичнівправи Зміна положення та виконання елементів загальнорозвиваючих та спортивно-прикладних вправ з предметами (різнокольоровими гімнастичними стрічками, гімнастичними булавами, прапорцями, м’ячами тощо) та без них під музично-ритмічний супровід (з використанням п’єс з яскраво вираженим ритмічним малюнком і темпом).
|
|
|
Легкоатлетичні вправи |
|
14 |
ЛЕГКОАТЛЕТИЧНІ ВПРАВИ Теоретичні відомості. Легкоатлетичні вправи як частина фізичної підготовки. *Поняття «направляючий», «замикаючий». Ходьба: прискорена; зі зміною ширини та частоти кроку за командою вчителя; по похилій гімнастичній лаві (вгору, вниз); по гімнастичній лаві вдвох, розходження; протиходом («змійкою», «петлею»). Біг: повільний у рівномірному темпі (8-10 хв); «човниковий біг» 4 x 9 м.; естафетний біг.
|
|
15 |
Ходьба: прискорена; зі зміною ширини та частоти кроку за командою вчителя; по похилій гімнастичній лаві (вгору, вниз); по гімнастичній лаві вдвох, розходження; протиходом («змійкою», «петлею»). Біг: повільний у рівномірному темпі (8-10 хв); «човниковий біг» 4 x 9 м.; естафетний біг. Стрибки: через набивний м’яч. Метання: малого м’яча з різних в.п.; малого м’яча на результат (коридор 10 м). |
|
16 |
Стрибки: через набивний м’яч. Метання: малого м’яча з різних в.п.; малого м’яча на результат (коридор 10 м). Лазіння: по гімнастичній стінці (різними способами, вивченими в попередніх класах). Повзання: по-пластунському з підлізанням під перешкоди. |
|
17 |
Ходьба: приставним кроком (з різними положеннями рук). *Біг: повільний з рівномірною швидкістю (до 5 хв); естафетний біг.
|
|
18 |
Біг: повільний з рівномірною швидкістю (до 5 хв); естафетний біг. *Стрибки: на м'яку перешкоду (h=50 см); через набивний м’яч. *Метання: малого м’яча у вертикальну стіну на дальність відскоку; малого м’яча в стіну та його ловіння (обома руками).
|
|
19 |
Метання: малого м’яча у вертикальну стіну на дальність відскоку; малого м’яча в стіну та його ловіння (обома руками). *Лазіння: вис на гімнастичному канаті.
|
|
20 |
*Лазіння: вис на гімнастичному канаті. *Повзання: на передпліччях і колінах, штовхаючи перед собою головою великий м’яч.
|
|
21 |
*Лазіння: вис на гімнастичному канаті. *Повзання: на передпліччях і колінах, штовхаючи перед собою головою великий м’яч.
|
|
22 |
Біг: повільний з рівномірною швидкістю (до 5 хв); естафетний біг. *Стрибки: на м'яку перешкоду (h=50 см); через набивний м’яч. *Метання: малого м’яча у вертикальну стіну на дальність відскоку; малого м’яча в стіну та його ловіння (обома руками).
|
|
23 |
*Ходьба: приставним кроком (з різними положеннями рук). *Біг: повільний з рівномірною швидкістю (до 5 хв); естафетний біг. *Стрибки: на м'яку перешкоду (h=50 см); через набивний м’яч. *Метання: малого м’яча у вертикальну стіну на дальність відскоку; малого м’яча в стіну та його ловіння (обома руками). *Лазіння: вис на гімнастичному канаті.
|
|
24 |
*Ходьба: приставним кроком (з різними положеннями рук). *Біг: повільний з рівномірною швидкістю (до 5 хв); естафетний біг. *Стрибки: на м'яку перешкоду (h=50 см); через набивний м’яч. *Метання: малого м’яча у вертикальну стіну на дальність відскоку; малого м’яча в стіну та його ловіння (обома руками). *Лазіння: вис на гімнастичному канаті.
|
|
25 |
Стрибки: через набивний м’яч. Метання: малого м’яча з різних в.п.; малого м’яча на результат (коридор 10 м). Лазіння: по гімнастичній стінці (різними способами, вивченими в попередніх класах).
|
|
|
Ігри |
|
26 |
Теоретичні відомості. Права та обов’язки гравців. Попередження травматизму при проведенні рухливих ігор.
|
|
27 |
Права та обов’язки гравців. Попередження травматизму при проведенні рухливих ігор. Правила та зміст розучених ігор. *Правила та зміст розучених ігор. Хід гри, її початок і закінчення. *Правила безпеки при виконанні рухових ді
|
|
28 |
Для розвитку координаційних здібностей:«Стрибунці», «Малими великого», «Неправильний рух», «Стонога»тощо.
|
|
29 |
Для розвитку координаційних здібностей:«Стрибунці», «Малими великого», «Неправильний рух», «Стонога»тощо.
|
|
30 |
Для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження: «Неправильний рух», «Стрибунці» тощо.
|
|
31 |
Для розвитку правильного локомоторного стереотипу та корекції основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу): «Неправильний рух», «Стонога»тощо. |
|
32 |
Рухливі ігри. Для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження |
|
33 |
Рухливі ігри. Для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження |
|
34 |
Рухливі ігри |
|
35 |
Рухливі ігри |
|
|
|
|
Календарно – тематичне планування
з ЛФК для дітей з інтелектуальним порушенням
8 клас