Календарно-тематичне планування з лікувальної фікультури для дітей з інтелектуальним порушенням 8 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з лікувальної фізичної культура для дітей з ООП інтелектуальне порушення 8 клас( 1 година на тиждень;35 годин на рік) за програмою з корекційно-розвиткової роботи «Лікувальна фізична культура» для 8 класу спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (Бобренко І. В.).
Перегляд файлу

 

Тема заняття

Дата

1

ГІМНАСТИЧНІ ВПРАВИ

Теоретичні відомості.

Заняття з ЛФК як частина рухового режиму дня учня 8-го класу.

Значення фізичної підготовки.

*Заняття з ЛФК як частина рухового режиму дня учня 8-го класу.

*Загартовування, його значення для здоров’я людини.

 

2

Розвиток координаційних здібностей

Вправи для розвитку координаційних здібностей

Присідання на одній нозі (правій, лівій) з опорною рукою.

Ходьба по гімнастичній лаві вдвох, розходження. Ходьба по похилій гімнастичній лаві (встановленій під кутом до 10-12°)  вгору, вниз.

Кидання м’яча  вгору та його ловіння після повороту на 180°.

*Хват зверху / хват знизу на перекладині.

 

3

Ритмопластичнівправи

Зміна положення та виконання елементів загальнорозвиваючих та спортивно-прикладних вправ з предметами (різнокольоровими гімнастичними стрічками, гімнастичними булавами, прапорцями, м’ячами тощо) та без них під музично-ритмічний супровід (з використанням п’єс з яскраво вираженим ритмічним малюнком і темпом).

Пружні нахили зі скакалкою, складеною вдвоє, вчетверо – вперед, назад, ліворуч, праворуч з в.п. стоячи під музично-ритмічний супровід (з використанням п’єс з яскраво вираженим ритмічним малюнком і темпом) (з використанням мультимедійних засобів).

 

4

Ритмопластичні вправи. Зміна положення та виконання елементів загальнорозвиваючих та спортивно-прикладних вправ з предметами (різнокольоровими гімнастичними стрічками, гімнастичними булавами, прапорцями, м’ячами тощо) та без них під музично-ритмічний супровід (з використанням п’єс з яскраво вираженим ритмічним малюнком і темпом).

 

5

Вправи з використанням  гімнастичних предметів і приладів

Вис на гімнастичній стінці на зігнутих руках.

Ходьба по гімнастичній лаві вдвох, розходження.

Ходьба по похилій гімнастичній лаві (встановленій під кутом до 10-12°)вгору, вниз.

Чергування перетягування каната групами з наступним розслабленням (вібрації та струси руками, ногами (у в.п. стоячи, сидячи та лежачи); хвилеподібні рухи руками; махові рухи розслабленими руками під час ходьби, бігу).

 

 

6

Вправи з використанням  гімнастичних предметів і приладів

Стрибки через набивний м’яч.

Пружні нахили зі скакалкою, складеною вдвоє, вчетверо – вперед, назад, ліворуч, праворуч з в.п. стоячи.

*Вис на гімнастичному канаті.

 

 

7

Кистьова та пальчикова гімнастика

Згинання та розгинання кисті з стиснутим кулаком; розтискання кулака, пальці розвести.

Стискання кистями рук еспандера.  По черзі розгинати всі пальці, починаючи з мізинця, потім так само згинати.

 

 

8

Ігровий самомасаж кистей рук.

«Пушан-Мудра»(див. дод. №3).

*Виверти долонями з переплетеними пальцями назовні.

*Торкання нігтьовою фалангою великого пальця почергово всіх інших (з надавлюванням).

*Ігровий самомасаж кистей рук.

*Мудра «Хакіні»(див. дод. №3).

 

 

9

Імітаційні вправи

Імітація рухів вовка, ведмедя, зайчика, лисички.

*Імітація жабки.

*Імітація рухів вітряка.

Корекція психоемоційного стану та психофізичного напруження

Дихальні вправи

Дихання для зміцнення нервової системи.

 

 

10

Дихальні вправи

Дихання для зміцнення нервової системи.

Дихання, що сприяє розширенню грудної клітини (1) (див. дод. №3).

Динамічні дихальні вправи.

Регулювання дихання в русі, при подоланні перешкод, при перенесенні вантажу.

*Ключичне дихання (див. дод. №3).

*Динамічні дихальні вправи.

 

 

11

Вправи на розтягування

Глибокий випад праворуч. Глибокий випад ліворуч.

*Прогинання тулуба з в.п. лежачи на животі з рухами руками.

Вправи на розслаблення

Чергування перетягування каната групами з наступним розслабленням (вібрації та струси руками, ногами (у в.п. стоячи, сидячи та лежачи); хвилеподібні рухи руками; махові рухи розслабленими руками під час ходьби, (бігу).

*Вібрації та струси руками, ногами у в.п. стоячи, сидячи та лежачи.

*Напівприсід з розслабленим і опущеним уперед тулубом

 

 

12

Ритмопластичнівправи

Зміна положення та виконання елементів загальнорозвиваючих та спортивно-прикладних вправ з предметами (різнокольоровими гімнастичними стрічками, гімнастичними булавами, прапорцями, м’ячами тощо) та без них під музично-ритмічний супровід (з використанням п’єс з яскраво вираженим ритмічним малюнком і темпом).

Пружні нахили зі скакалкою, складеною вдвоє, вчетверо – вперед, назад, ліворуч, праворуч з в.п. стоячи під музично-ритмічний супровід (з використанням п’єс з яскраво вираженим ритмічним малюнком і темпом) (з використанням мультимедійних засобів).

*Зміна положення та виконання елементів загальнорозвиваючих та спортивно-прикладних вправ з предметами (різнокольоровими гімнастичними стрічками, гімнастичними булавами, прапорцями, м’ячами тощо) та без них під музично-ритмічний супровід (з використанням п’єс з яскраво вираженим ритмічним малюнком і темпом).

Сройові вправи.

 

 

13

Розвиток правильного локомоторного стереотипу та корекція основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу)

Стройові вправи

Ходьба протиходом («змійкою», «петлею»).

Виконання команд:  «На місці, бігом руш!», «Великою (середньою, малою) змійкою - руш!»

*Повороти за орієнтирами.

*Виконання команд:

«По колу – руш!», «Прямо!»

Ритмопластичнівправи

Зміна положення та виконання елементів загальнорозвиваючих та спортивно-прикладних вправ з предметами (різнокольоровими гімнастичними стрічками, гімнастичними булавами, прапорцями, м’ячами тощо) та без них під музично-ритмічний супровід (з використанням п’єс з яскраво вираженим ритмічним малюнком і темпом).

 

 

 

Легкоатлетичні вправи

 

14

ЛЕГКОАТЛЕТИЧНІ ВПРАВИ

Теоретичні відомості.

Легкоатлетичні вправи як частина фізичної підготовки.

*Поняття «направляючий», «замикаючий».

Ходьба: прискорена; зі зміною ширини та частоти кроку  за командою вчителя; по похилій гімнастичній лаві (вгору, вниз);  по гімнастичній лаві вдвох, розходження; протиходом («змійкою», «петлею»).

Біг: повільний у рівномірному темпі (8-10 хв); «човниковий біг» 4 x 9 м.; естафетний біг.

 

 

15

Ходьба: прискорена; зі зміною ширини та частоти кроку  за командою вчителя; по похилій гімнастичній лаві (вгору, вниз);  по гімнастичній лаві вдвох, розходження; протиходом («змійкою», «петлею»).

Біг: повільний у рівномірному темпі (8-10 хв); «човниковий біг» 4 x 9 м.; естафетний біг.

Стрибки: через набивний м’яч.

Метання: малого м’яча з різних в.п.; малого м’яча на результат (коридор 10 м).

 

16

Стрибки: через набивний м’яч.

Метання: малого м’яча з різних в.п.; малого м’яча на результат (коридор 10 м).

Лазіння: по гімнастичній стінці (різними способами, вивченими в попередніх класах).

Повзання: по-пластунському з підлізанням під перешкоди.

 

17

Ходьба: приставним кроком (з різними положеннями рук).

*Біг: повільний з рівномірною швидкістю (до 5 хв); естафетний біг.

 

 

18

Біг: повільний з рівномірною швидкістю (до 5 хв); естафетний біг.

*Стрибки: на м'яку перешкоду (h=50 см); через набивний м’яч.

*Метання: малого м’яча у вертикальну стіну на дальність відскоку; малого м’яча в стіну та його ловіння (обома руками).

 

 

19

Метання: малого м’яча у вертикальну стіну на дальність відскоку; малого м’яча в стіну та його ловіння (обома руками).

*Лазіння:  вис на гімнастичному канаті.

 

 

20

*Лазіння:  вис на гімнастичному канаті.

*Повзання: на передпліччях і колінах, штовхаючи перед собою головою великий м’яч.

 

 

21

*Лазіння:  вис на гімнастичному канаті.

*Повзання: на передпліччях і колінах, штовхаючи перед собою головою великий м’яч.

 

 

22

Біг: повільний з рівномірною швидкістю (до 5 хв); естафетний біг.

*Стрибки: на м'яку перешкоду (h=50 см); через набивний м’яч.

*Метання: малого м’яча у вертикальну стіну на дальність відскоку; малого м’яча в стіну та його ловіння (обома руками).

 

 

23

*Ходьба: приставним кроком (з різними положеннями рук).

*Біг: повільний з рівномірною швидкістю (до 5 хв); естафетний біг.

*Стрибки: на м'яку перешкоду (h=50 см); через набивний м’яч.

*Метання: малого м’яча у вертикальну стіну на дальність відскоку; малого м’яча в стіну та його ловіння (обома руками).

*Лазіння:  вис на гімнастичному канаті.

 

 

24

*Ходьба: приставним кроком (з різними положеннями рук).

*Біг: повільний з рівномірною швидкістю (до 5 хв); естафетний біг.

*Стрибки: на м'яку перешкоду (h=50 см); через набивний м’яч.

*Метання: малого м’яча у вертикальну стіну на дальність відскоку; малого м’яча в стіну та його ловіння (обома руками).

*Лазіння:  вис на гімнастичному канаті.

 

 

25

Стрибки: через набивний м’яч.

Метання: малого м’яча з різних в.п.; малого м’яча на результат (коридор 10 м).

Лазіння: по гімнастичній стінці (різними способами, вивченими в попередніх класах).

 

 

 

Ігри

 

26

Теоретичні відомості.

Права та обов’язки гравців. Попередження травматизму при проведенні рухливих ігор.

 

 

27

Права та обов’язки гравців. Попередження травматизму при проведенні рухливих ігор.

Правила та зміст розучених ігор.

*Правила та зміст розучених ігор.

Хід гри, її початок і закінчення. *Правила безпеки при виконанні рухових ді

 

 

28

Для розвитку координаційних здібностей:«Стрибунці», «Малими великого», «Неправильний рух», «Стонога»тощо.

 

 

 

29

Для розвитку координаційних здібностей:«Стрибунці», «Малими великого», «Неправильний рух», «Стонога»тощо.

 

 

 

30

Для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження:

«Неправильний рух», «Стрибунці» тощо.

 

 

31

Для розвитку правильного локомоторного стереотипу та корекції основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу): «Неправильний рух», «Стонога»тощо.

 

32

Рухливі ігри. Для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження

 

33

Рухливі ігри. Для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження

 

34

Рухливі ігри

 

35

Рухливі ігри

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно – тематичне планування

з ЛФК для дітей з інтелектуальним порушенням

 8 клас

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Підкалюк Любов Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Планування
Інкл
Додано
3 жовтня 2021
Переглядів
2942
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку