Година спілкування-тренінг на тему: «Як спілкуватися продуктивно»

Про матеріал

Виявити позицію вихованців стосовно питання значущості кожного з них в сучасному світі; сприяти подальшому формуванню соціально активного громадянина з почуттям відповідальності за себе; розкрити сутність відповідальної поведінки,допомогти підліткам усвідомити, що від їх конкретних творчих дій залежить особисте благополуччя; виховувати відповідальність за себе; формувати навички групової взаємодії та ефективного спілкування.

Перегляд файлу

Година спілкування - тренінг на тему: «Як спілкуватися          продуктивно»

 

Кулабухова Л.І. вчитель КЗО «Новопокровська СЗШ»,Солонянський р-н, Дніпропетровська обл.

 

Мета: Виявити позицію вихованців стосовно питання значущості кожного з них в сучасному світі; сприяти подальшому формуванню соціально активного громадянина з почуттям відповідальності за себе; розкрити сутність відповідальної поведінки,допомогти підліткам усвідомити, що від їх конкретних творчих дій залежить особисте благополуччя; виховувати відповідальність за себе; формувати навички групової взаємодії та ефективного спілкування.

 

1.Знайомство «Метафора».

На аркуші паперу пропонується написати ім’я. Під ім’ям малюється або пишеться метафора (образ) особистості. Після індивідуальної роботи учасники по черзі називають своє імя і представляють власний образ. Утворюється галерея метафоричних портретів.

2.Правила роботи групи.

 Учасникам пропонується прийняти правила роботи групи на тренінгу, які записуються на плакаті «Правила роботи в групі». Обговорюються, складається остаточний результат.

3.Очікування.

 Роздаю невеликі аркуші. Прошу написати чого саме учасники чекають від тренінгу. Кожен учасник зачитує свій запис и прикріплює аркуш на підготовлений плакат із зображенням букету(аркуші-стікери – майбутні квіти).

4.Вправа «Бінго». Аркуш паперу А4 вертикально навпіл, а потім без «ножиць» виразити фігурку «Бинго». Потім кожен пише на»Бинго» :

про свою мрію,

захоплення,

улюблену музику,

улюблену страву,

місце відпочинку.

     5. Розповідь для активізації уваги учасників.

     - Що допомагає людям пізнавати одне одного?

 

                            Історія про рай и пекло.

Якось один іудейський мудрець звернувся до  Господа з проханням показати йому рай та пекло. Господь погодився и повів його до великої кімнати, посеред якої стояв величезний казан з їжею, а навколо ходили и плакали голодні та нещасні люди. Вони страждали, бо не могли поїсти, хоча в руках у них були ложки. Але ручки цих ложок були дуже довгі – довші за руки.

«Так це справжнє пекло», - це сказав мудрець.

Тоді Господь відвів мудреця до іншої кімнати ,що була точнісінько така, як перша. Посеред цієї кімнати стояв такий самий казан з їжею, а люди, що були в кімнаті, тримали точнісінько такі самі ложки. Але люди ці були ситі. Щасливі і веселі.

« Так це ж рай!» - вигукнув мудрець.

 

6. Запитання для обговорення:

- Що відрізняло людей в одній кімнаті від тих, що в іншій?

- Що зробили щасливі люди і були взмозі зробити нещасні?

-Що допомогло людям у раю бути щасливими?

 

7.Мозковий штурм « Спілкування – це…»

Учні висловлюють свою думку про спілкування.

 Відповіді записую на плакаті, а потім разом робимо  висновок про спілкування.

 

8.Вправа «Коло знань».

 Учні об’єднуються в 2 групи і отримують  картки з інформацією про вербальне і невербальне спілкування. Групи знайомляться , а потім вибирають волонтера, який передає повідомлення іншій групі.

 

9.Вправа «невербальні етюди».

Учні об’єднуються по 4-6 осіб. Кожна група одержує катку з темою етюда , який вона через 10 хв має показати іншим учасникам групи.

Теми етюдів:

- розмова з батьками;

- весела вечірка;

-  знову невдача;

- «новенький «у класі.

10. Обговорення:

 -Чи важко було готувати етюди?

 - Які засоби використовували?

 -Які найчастіше використовуєте способи спілкування?

 - Що Вам  відомо про «мову жестів»? Де її використовують? (люди з вадами слуху, танці ...)

 -доведіть, що спілкуватись – це здорово!

10. Руханка.

 

11. Підсумки. Релаксація

 

docx
Додано
1 лютого 2019
Переглядів
429
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку