Позакласний захід-свято "У країні знань" для учнів 6-7 класів

Про матеріал

Позакласний захід з учнями 6-7 класів спрямований показати практичне застосування знань набутих учнями в школі до реального життя з метою підвищення мотивації до навчання.

Перегляд файлу

Позакласний захід-свято  «У країні знань»

Мета заходу:

  • поглибити знання учнів про культуру, історію свого народу; удосконалювати вміння розв’язувати задачі, у яких передбачено використання масштабу, пропорції; повторення і активізація лексичного матеріалу з теми  Travelling around Ukraine.
  • розвивати фінансову компетентність учнів, критичне мислення, комунікативні навички і уміння, пізнавальний інтерес до навчання;
  • виховувати в учнів почуття патріотизму, національної гордості, любові до рідного краю, свого роду. формуванню

 

   Лунає укр. пісня. Команди заходять до класу (за руки, ланцюжком), займають свої місця.

    Привітання вчителів. ДОБРИЙ ДЕНЬ! ВІТАЄМО! HELLO!

    Сьогодні ми проведемо з вами  незвичний і, сподіваємося, цікавий і корисний  для вас урок. Ми спробуємо довести, що ви не дарма ходите до школи отримувати знанняя, які вам знадобляться у подальшому житті. Але  для того, щоб усе пройшло добре  і ми все встигли, ви повинні будете дотримуватися певних правил. Ось вони (на екрані  чи на дошці у вигляді квітки) :

1.Уважно слухайте.

2.Не викрикуйте відповіді поза чергою.

3.Виконуйте завдання тихо, спокійно.

4.Працюйте в команді.

5.Памятайте про час.

6.На запитання відповідайте чітко, стисло, лаконічно.

7.Дотримуйтесь дисципліни.

Якщо ви будете порушувати дані правила, то будете оштрафовані. Натомість за кожне правильно виконане завдання ви отримуватимете бонуси - «баксики», які вам дуже знадобляться для виконання останнього завдання. Ваші гаманці для грошей ми розмістили на цьому фліпчарті. Блакитний гаманець – належить команді 7-А класу, жовтий  - команді 6-Б класу. Ну ж-бо, вперед, до Країни знань!

Few days ago our school received a message about help from uncle Ben. Let's try to call him and know about his problem  (відеозвернення на екрані ).

 

Як завжди, зв'язок дуже поганий, тому пробачте (лунає звук SMS ).

 

What іs it? Oh, this is a message from him.  (текст на екрані та у команд на партах). Завдання№1:Let's demonstrate your knowledge! Your task is:to read, translate and say what did you understand. You must do it quickly and ettentively. When you'll be ready, ring the bell (роздати дзвіночки та аркуши паперу з ручками).

Can your team correct or add something?  (Перевірка завдання, оцінювання  «баксиками».) 200 S Оцінює і кладе гроші до конвертів Таня.

 

 Діти, приймаємо Бенове прохання? Отже, як ми зрозуміли, коли Бен приїде до нашої столиці, він неодмінно захоче побувати  у культурних та пам’ятних місцях Києва. Допоможіть Бену зорієнтуватися. Нам знову знадобляться ваші знання.

Завдання№2: підберіть до кожного малюнка відповідні назви українською та англійською мовами, складіть маршрут екскурсії для Бена, приклейте фото і підписи на ватман, озвучте його, додавши про кожну пам’ятку інформацію в числах (це було д/з). Будьте пильними та уважними! (діти по черзі називають пам’ятки укр. і англ. мовами, правильність  виступів учнів  звіряємо на екрані. Оцінювання.) 100 S (переклад) + 100 S (інформація) вчитель оцінює переклад та інформацію.

     Маршрут  уже готовий, а от тепер треба вирахувати бюджет шляху від Києва до Шабельківки. Для цього я вам даю карти і лінійки.

 Завдання №3:

1) підрахуйте довжину шляху до Києва.

2) розрахуйте скільки бензину треба придбати, якщо машина витрачає 1 літр на 9 км.

3) визначте яку суму грошей треба мати Бену, щоб доїхати від Києва до Шабельківки, якщо 1 л бензину коштує 29грн 20 копійок.

Розв’яжіть цю задачку! Проявіть математичні знання! Суму впишіть у гаманець! Приступайте до роботи!  100 S (швидкість) + 100 S (правильність)

 

   Поки учні в командах виконують завдання, проводиться конкурс з уболівальниками – розгадують загадки  (з’єднують частини прислів’їв ) чи розв’язують кросворд.

     Молодці, ви усі  добре впоралися із завданнями, заробили для своїх команд бонуси! Найперша вірна відповідь 100 S. Оцінює Надя. Якщо час залишиться, то загадки по черзі вболівальникам класів. Правильна відповідь 100 S.

     Do you remember that Uncle Ben wanted to know smth about his small Motherland Shabelkivka? Let’s check what do you know about it? Your task is: to match these pictures and dates, numbers. (виступи  учнів по черзі). We can proud of you. You have a good knowledge about Shabelkivka. По 100 S за правильну пару.

Нарешті усі побажання дядька Бена начебто виконали. Проте пам’ятаючи про гостинність українського народу, ми вважаємо, що повинні обов’язково із виконаними завданнями  покласти в посилку ще й оригінальний символічний сувенір з України. Що це може бути? Як ви думаєте?   Давайте згадаємо українські символи (бувають  державні й народні – рослинні, тваринні, традиційні тощо). Про народні символи складено багато пісень і легенд, вони використовуються в численних  обрядах, звичаях. Якраз до національних традиційних символів я й пропоную звернутися.

Завдання№5:

Створіть сувенір для містера Бена. Що ж це буде? Зараз дізнаємося (учні тягнуть папірці із загадками. Відгадавши загадки про рушник і вишиванку, називають ці традиційні символи, надають коротку інформацію про  них). За надану інформацію – команда, яка краще відповіла – 200, друга 100.

   Переключити слайд)

 Щоб ваші сувеніри гарно виглядали і сподобалися закордонному гостю, треба їх оформити саме кольоровим орнаментом  і не забути вкласти частинку своєї душі, тобто виконувати це з добрими думками і побажаннями. Для роботи  вам тепер і знадобляться ваші чесно зароблені «баксики». Підрахуйте, скільки там їх у вас? Перед вами – прайс-лист, ознайомтеся із зазначеними в ньому цінами, прорахуйте свої можливості, придбайте на кошти все необхідне й приступайте до роботи! Успіхів!

Учитель видає заготовку. Продає командам маркери різних кольорів за прайсом, та геометричні фігури ( трикутники, ромби, прямі лінії, ламані і т.д.)

 (З вболівальниками): Як бачите, ваші знання роблять великі справи! Отже, без них ви - нікуди! Давайте відновимо й прочитаємо вірш сучасної української поетеси Надії Красоткіної. Допоможіть нам, будь ласка, відновити фрази з вірша.

     Поки команди малюють, інші учасники дешифрують і називають фрази з вірша, який наприкінці з’являється на екрані.

 Продемонструйте кінцевий результат! Правда, гарно вийшло? Думаємо, що й містеру Бену це сподобається, і  він залишиться задоволеним. Дякуємо усім вам за ваші знання й допомогу!

 

    Несподівано до класу входить  кур’єр і приносить посилку від дядька Бена. Діти отримують  подарункові книжечки про Україну. Учитель розповідає, що за книжки.

Підведення підсумків заходу.

    And now, let’s sing a famous Ukrainian song “The red grass” by Ivasyuk in English and Ukrainian. (Усі учасники свята співають.)

І включаємо пісню Червона Рута ( в цей час роздаємо книжки)

   Дякуємо всім за увагу!

 

Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку