Година спілкування для 2 класу. Тема: «Світ професій»

Про матеріал
Година спілкування для 2 класу Тема: «Світ професій» Мета: розширити знання учнів про різні професії, в тому числі рідкісні; розкрити значення праці в житті людини, сприяти поширенню кола інтересів учнів, розвитку їх обдарованості ; виховувати повагу до всіх професій, розвивати комунікативні навички, пам’ять, спостереження та кмітливість.
Перегляд файлу

Година спілкування для 2 класу

Тема: «Світ професій»

Мета: розширити знання учнів про різні професії, в тому числі  рідкісні; розкрити значення праці в житті людини, сприяти поширенню кола інтересів учнів, розвитку їх обдарованості ; виховувати повагу до всіх професій, розвивати комунікативні навички, пам’ять, спостереження та кмітливість.

Хід заняття

І. Організаційний момент

1.1. Вітання

- Добрий день, діти!

-  Сьогодні ми будемо говорити про дуже важливу річ на нашій планеті. Без неї неможливо жити та працювати. Але перед початком повторимо правила поведінки на занятті.

-  Які ви пам’ятаєте?

1.2.Повідомлення теми уроку

 - Як ви гадаєте, що це за дуже важлива річ? З допомогою неї люди, виконуючи їхню улюблену справу, отримують гроші, утримують себе та свою сім’ю.

- Хто знає? Так, це професія. Ми помандруємо по світу професій та дізнаємось про них більше. Готові?

ІІ. Основна частина

- Сьогодні у нас незвичайна година спілкування .

 Ми будемо подорожувати по станціях на уявному літаку. На кожній станції будуть цікаві завдання.

-  Згодні? Тож, почнемо подорож по станціях.

2.1.Куточок загадок

 1. Скажіть, хто так смачно
Готує капустяні борщі,
Пахучі котлети,
Салати, вінегрети,
Всі сніданки, обіди? (Кухар)   

2. У цій чарівниці,
Цієї художниці,
Не пензлі і фарби,
А гребінець і ножиці.
Вона володіє
Таємничою силою:
До кого доторкнеться,
Той стане красивий. (Перукар)

Перукар, курси перукарів, ціна без посередників, Кропивницький — Ukrboard

3. Він не льотчик, не пілот,
Він веде не літак,
А величезну ракету,
Діти, хто, скажіть це? (Космонавт)

Китай відправить перших космонавтів на свою орбітальну станцію - Главком

4. У школі він вчить дітей.
Строгий, але все прощає.
Допомагає стати розумнішою,
Все він пояснює. (Вчитель)

5. Хто біля ліжка хворого сидить?
І як лікуватися він усім говорить,
Хто хворий - він краплі запропонує прийняти,
Того, хто здоровий, дозволить погуляти. (Лікар)

Лікар-педіатр | Чернівецький обласний центр зайнятості

- Які ви  розумні, гарно впорались. За виконане завдання, ми отримуємо квиток і  можемо перелітати на другу станцію.

2.2.Рідкісні професії

- А чи знаєте ви, що в світі не лише є такі професії як вчитель, водій, кухар тощо. Існує набагато більше цікавих та рідкісних професій. Готові почути нову та незвичну інформацію?

1.Продавець мрій.

Професію обирай – часу не втрачай!

- Поштовий клерк мріє стати на один день великим актором. Бізнесмен  покататися на каруселях цілий день. А психіатр  за 20 днів познайомитись з 20 дівчатами з 20 різних країн. Як втілити їх мрії у реальність? Одна з американських компаній саме цим і займається: втілює в життя будь-які мрії та побажання своїх клієнтів. Однак коштує таке задоволення недешево.

 

2. Рятівник пінгвінів

Топ-20 найдивакуватіших професій світу

- Це робота для тих, хто не боїться холоду та любить тварин. Пінгвін, який впав на спину, самотужки перевернутись не зможе, тому в Антарктиді і є спеціальні люди, які допомагають цим милим тваринам, фактично рятують їх.

3. Шукач мурашок.

 Ловец муравьёв | МИР КУЛИНАРИИ | Дзен

- Ця людина відшукує в мурашнику найкращих особин, які згодом будуть продовжувати свій рід на штучних мурашиних фермах.

4. Заштовхувач пасажирів.

 Незвичайні та рідкісні професії у світі - Piвнe-Paкуpc

- Така професія є і вона користується популярністю у великих містах. В час пік ця людина допомагає заштовхувати пасажирів до транспортного засобу, щоб, по-перше, допомогти всім можливим бажаючим скористатись саме цим транспортним засобом, а, по-друге, запобігти збоям у графіках руху.

 

5. Вирівнювач подушок.

Незвичайні професії світу: ТОП-30 незвичайних професій світу

- В деяких меблевих магазинах є вакансії вирівнювача подушок. Така людина повинна ходити по торговельному залу і стежити, щоб на подушках не було складок.

6. Дегустатор котячого та собачого корму

- Працівнику потрібно виконати нескладні завдання: з’їсти собачий чи котячий корм, а потім прокоментувати його запах, смак та консистенцію.       - А як, ви гадаєте, у рекламі з’являється такий апетитний опис кормів для чотирилапих улюбленців?                                                                                       6. Туалетний гід.

- Така професія існує в Китаї. Що особливо цікаво, вона офіційна, і в трудовій книзі працівника саме такий запис. Вони працюють на вулицях китайських міст, за невелику плату готові підказати, де знаходиться найближча громадська вбиральня.

- Які професії ви запам’ятали?

- Які вам сподобались?

- А які здаються занадто дивними? 

Можемо перелітати на третю станцію.

2.3. Гра «Факти»

- На основі цих професій зіграймо в гру. Я вам кажу факт, якщо він правильний, ви плескаєте один раз, якщо хибний два рази. Зрозуміли?

Розпочинаємо.

-вирівнювач подушок слідкує за меблями (ні);

-рятівник пінгвінів  повинен не боятися холоду(так);

-шукач мурашок шукає мурашку для продовження її роду(так);

-продавцям мрій потрібно мало заплатити, щоб вони здійснили твою мрію(ні)

-туалетний гід є офіційною роботою(так);

-заштовхувач пасажирів користується популярністю у малих містах(ні);

- Чудово! Молодці. Полетіли на четверту станцію.

2.4.Відгадай чий це предмет

Термометр, шприц, ліки __________________лікаря

Сценарій, сцена, мікрофон ________________актора

Мольберт, фарба, полотно ________________художника

Пінгвіни, холод, Антарктида ______________рятувальника пінгвінів

Голка, тканина, нитка ____________________швачки

Літак, штурвал, висота ___________________пілота

Казки, оповідання, вірші, книжка __________письменника

Кермо, транспорт, дорога _________________водія

Плівка, фотоапарат _______________________фотографа

Пістолет, наручники, форма _______________поліцейського

Комп’ютер, програми, телефон ____________програміста

Спортивна форма, свисток, команда дітей ___тренера

Мітла, совок, рукавиці ___________________двірника

Вудочка, корм, відро _____________________рибалки

- Ви всі молодці!

Перелітаємо до п’ятої станції.

2.5.Гра-пантоміма «Вгадай професію»

- У мене є для вас цікаве завдання.  Один із вас виходить на середину класу. Загадує професію, але нікому не каже назву, та показує її рухами. Той учень який відгадає назву, стає на середину класу і показує свою професію. Зрозуміли правила гри? Починаймо!

 - Добре, ви справді активні сьогодні. Пропоную направити цю енергію ще й на фізкульхвилинку.
2.6. Фізкульхвилинка

Ми грали в професії
В мить ми стали льотчиками!
У літаку політали
І шоферами раптом стали!
Кермо тепер в руках у нас
Швидко їде перший клас!
А тепер на будівництві ми
Кладемо цеглу рівно.
Раз - цегла, і два, і три
Ми будуємо будинок, подивись!

Молодці! Можемо відправлятись на шосту станцію.

 2.7. «5 груп»

Всі професії можна поділити на 5 груп:

1)Людина-художній образ;

2)Людина-знакова система;

3)Людина-техніка;

4)Людина-природа;

5)Людина-людина.

Як думаєте, що відноситься до першої групи? До другої? До третьої? До четвертої? До п’ятої?

- -Ви чудово попрацювали. Перелітаємо до наступної сьомої станції.

2.8. З’єднай  прислів’я

Наполегливість                            така й робота

Під лежачий камінь                     а лінь марнує

Який майстер                               треба у воду лізти

Щоб рибу з’їсти                           вода не тече

Праця годує                                 запорука успіху

-         Як ви розумієте кожне прислів’я?

-  Ви найкращі! Дякую , вам за роботу. Далі наступна восьма станція.

2.9. Розкодуй                                                                                                              - До кожної  букви слова «професія»  вам потрібно придумати слова –прикметники, які потрібні для цієї професії. Вони повинні починатись на ту букву, з якою ми працюємо.
П – ……………………….практичність, професіоналізм, порядність
Р – ……………………….. розум, робітничий, рішучість
О – ………………………..обладнання, обмін досвідом
Ф – ………………………..фанатичність, фантазія
Е – …………………………ерудиція, енергійність
С – …………………………службовий, соціальний,
І – …………………………..ініціативний, інтелектуальний
Я – ………………………….якісний, яскравий

3.Підсумок уроку

3.1. Гра «Крок до успіху»

- - На закріплення пропоную вам зіграти в гру. В ній ви зможете показати всі свої знання про професії та позмагатися з однокласниками. Можете назвати навіть рідкісні професії. Правила такі: ви стаєте у дві шеренги, один учень робить крок вперед та називає професію. Далі він стає в кінець шеренги, а перший учень в шерензі називає іншу професію. Головне не повторюватись. Перемагає та команда, яка впорається швидше. Зрозуміли правила?

Діти, а як ви гадаєте, яка в світі найважливіша професія? В світі немає однієї важливої професії, всі вони необхідні. Уявіть якщо не буде світла, або вчитель не зможе вчити дітей, або автобуси більше не зможуть поїхати, якщо не буде водіїв.

-         Сьогодні ви дізналися більше про професії, що їх буває дуже багато, що бувають незвичайні та дивні професії.

-         Ви були енергійні та кмітливі.

-         Ви дуже сумлінно працювали , я вам дякую!

-         Я сподіваюсь , що було  цікаво  та захоплююче,  ви засвоїли нові професії, які вам сподобались.

 

docx
Додано
3 листопада 2023
Переглядів
574
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку