Година спілкування "Догляд за тілом"

Про матеріал
Навчальна мета: поглибити та розширити знання учнів з теми «Особиста гігієна», вивчити назви засобів та предметів гігієни та їх призначення, охарактеризувати основні вимоги до предметів та засобів гігієни; удосконалювати вміння дітей викладати з нетрадиційного матеріалу (квасолі) з метою надання об'єкту завершеності і виразності. Розвиваюча мета: розвивати здоров’язберігаючі компетенції учнів, вчити вибирати необхідні засоби та предмети гігієни відповідно до життєвої ситуації, індивідуальних особливостей , віку. Корекційна мета: слідкувати за виразністю вимови, правильною побудовою речень, збагачувати словниковий запас учнів . Виховна: виховувати бережливе, дбайливе та усвідомлене ставлення до власного здоров’я.
Перегляд файлу

Тема: Догляд за тілом

Навчальна: поглибити та розширити знання учнів з теми «Особиста гігієна», вивчити назви засобів та предметів гігієни та їх призначення, охарактеризувати основні вимоги до предметів та засобів гігієни; удосконалювати вміння дітей викладати з нетрадиційного матеріалу (квасолі) з метою надання об'єкту завершеності і виразності.

Розвиваюча: розвивати здоров’язберігаючі компетенції учнів, вчити вибирати необхідні засоби та предмети гігієни відповідно до життєвої ситуації, індивідуальних особливостей , віку.

Корекційна: слідкувати за виразністю вимови, правильною побудовою речень, збагачувати словниковий запас учнів .

Виховна: виховувати бережливе, дбайливе та усвідомлене ставлення до власного здоров’я.

Обладнання: предмети індивідуального користування(зубна щітка, гребінець, рушник, дидактична гра «Що з чим дружить?», малюнок дівчинки, квасоля, клей, пензлик, ноутбук.

 I. Підготовча частина

1.Організаційний етап

Доброго здоров’я, діти, доброго дня!

Хай вам ясно сонце світить у вікно щодня.

Хай сміється мирне небо і дивує світ,

А земля нехай дарує вам барвистий цвіт.

Бо здоров’я, любі діти, в світі – головне,

А здоровий і веселий – щастя не мине!

-Сьогодні, ми з вами будемо багато спілкуватися, тому нам треба підготувати свої органи мовлення до плідної бесіди.

2.Артикуляційна гімнастика.

Вправи «Смачне варення», «Гойдалка», «Парканчик», «Посмішка»

3.Повторення вивченого матеріалу

-На минулому тижні ми вивчали тему «Моє тіло». Нагадайте мені які частини тіла має людина і відповідно покажіть їх?(Голова, зуби, очі, ноги, руки, тулуб, волосся, ніс)

Давайте згадаємо, що потрібно робити, щоб наше тіло було здоровим?

-займатися фізкультурою і спортом;

- відпочивати на свіжому повітрі;

-робити ранкову зарядку;

-вживати корисну їжу;

-повноцінний сон;

-бути охайними та акуратними

II.Основна частина

1.Формування нових знань.

- Сьогодні ми з вами дізнаємося про правила гігієни, які теж допомагають нам бути у хорошій формі. А що таке гігієна тіла ? Гігієна - це дотримання правил чистоти, догляду за своїм тілом. Якщо ми не навчимося дотримувати цих правил, нам буде дуже складно залишатися здоровими.

 Для того, щоб наше тіло, волосся, зуби були завжди чистими та здоровими, потрібно мати предмети,які називаються предметами особистої гігієни. Ви назви цих предметів знаєте, давайте повторимо за допомогою гри.

2.Гра «Упізнай на дотик»

У мішечку лежать гребінець, рушник, зубна щітка. Учні мають за допомогою дотику впізнати речі та описати їх значення.

-Предмети особистої гігієни мають бути завжди чистими. Цими предметами можете користуватись тільки ви особисто. Якщо вашим предметом скористається хвора людина, то ви можете навіть захворіти. А якщо хворі самі, то може заразити іншу людину.

Окрім предметів гігієни є і засоби гігієни . Ви також добре їх знаєте і ними користуєтесь. Це мило, шампунь, зубна паста, туалетний папір (перегляд ілюстрацій). Цими засобами можна ділити зі своє сім’єю.

3.Дидактична гра «Що з чим дружить?»

 Діти підбирають пару до кожної картки-засіб особистої гігієни та одягу.

4.Вправа «Спіймай зайве»

Учні плескають у долоні, якщо предмет не відноситься до гігієни людини.

5.Руханка «Голова, плечі, коліна, пальці»

6.Практична робота «Красива посмішка»

-Я знаю, що всім нам подобаються білі здорові зуби, гарна посмішка, красиве волосся, чистий охайний одяг, але для цього потрібно щодня чистити зуби, вмиватись, розчісувати волосся і привчити себе до цього необхідно змалку. Заважати вам у цьому може тільки ваша лінь. Подивиться на картинку?Чого не вистачає дівчинці?А як ви думаєте чому зуби від неї втекли? (не чистила зуби, їла багато солодкого, використовувала не свою щітку)Пропоную вам зробити дівчинці красиві, нові зубки, за якими вона обов’язково буде слідкувати.

ІІІ. Заключна частина

1.Підсумок

Виставка робіт.

- Що вам найбільше сподобалося на занятті?

- Що вам не сподобалося?

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Інкл
Додано
18 лютого 2023
Переглядів
287
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку