Година спілкування "Корисні та шкідливі звички"

Про матеріал
Поглибити знання учнів про корисні звички, ознайомити зі шкідливими звичками; вчити учнів чинити опір людям, які спонукають до шкідливих звичок.
Перегляд файлу

Тема: «Корисні та шкідливі звички»

Клас: 2

Мета:

  • поглибити знання учнів про корисні звички;
  • ознайомити дітей зі шкідливими звичками;
  •  вчити учнів чинити опір людям, які спонукають до шкідливих звичок;
  •  розвивати логічне мислення, мовлення учнів;
  • виховувати негативне ставлення до шкідливих звичок, бажання вести здоровий спосіб життя.

Матеріально-технічне забезпечення:

  • дидактичне забезпечення: ілюстрації на тему; зелені і червоні картки у дітей; роздруківка «Заповни пропуски»; загадки.
  • технічні засоби навчання: ноутбук, мультимедійна дошка, проектор.
  • використані джерела інформації:

     Топчій І. В. «Корисні і шкідливі звички». [Електронний ресурс] / І. В. Топчій // Освітній портал «На Урок».–2018.–Режим доступу: https://naurok.com.ua/vihovna-godina-na-temu-korisni-i-shkidlivi-zvichki-18808.html

     Світ довкола «Обережно: шкідливі звички». Розробки уроків за підручником “Я досліджую світ” для 3 класу / За ред. О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко. – 2018-2022р. – Режим доступу: https://svitdovkola.org/3/lessons/19.3

     Скорозінська Г. В. «Корисні та шкідливі звички». [Електронний ресурс] / Г. В. Скорозінська // Освітній портал  «Всеосвіта».–2020 р. Режим доступу: https://vseosvita.ua/library/konspekt-vihovnogo-zahodu-na-temu-korisni-ta-skidlivi-zvicki-v-2-klasi-345898.html

     Нова українська школа. Розробки уроків НУШ - Я досліджую світ. 2 клас. Частина 2 до підручника Т. Г. Гільберг - Порощук В. П. «Корисні звички» [Електронний ресурс] // Нова українська школа. – 2020 р. -  Режим доступу: https://nuschool.com.ua/lessons/world/2klas_1/46.html

     Відео «Корисні звички для дітей на кожен день. Слушні поради дітям». [Електронний ресурс]// «Аудіо Мама ᗩᑌᗪIOᗰᗩᗰᗩ» –Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=xKBRIY8RNPY

Складова  моделі успішного випускника: громадянин

Орієнтир складової моделі успішного випускника: громадянська позиція

Педагогічний інструментарій:

-підхід: особистісно-орієнтований;

-технологія: інформаційно-ігрова;

-форма роботи: розповідь-бесіда.

Ознаки успішного зростання випускника: розширення власних інтересів, уподобань, цінностей.

Хід заняття

І. Вступ

 

 

Вихователь:

  1. Емоційне налаштування. 

 - Який у вас настрій? Передайте виразом обличчя. Усміхніться до мене поділіться гарним настроєм і з товаришем. З виразу ваших обличчя бачу, що все гаразд.                                           

ІІ. Основна частина

Вихователь:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  - Є звички – квіти, звички – як дуби, є гарні звички, звички є й погані. Вони сильніші за людей, а люди їх раби схиляють голови, наче каторжани.

- З цих рядків ми могли зрозуміти, про що піде мова на нашому занятті. Це – звички.

             Гра «Мікрофон»

(учні перераховують відомі їм звички – і корисні, і шкідливі)

Звичка – це …

Корисні звички це - …

Шкідливі звички це - …

Життя — це найцінніше, що має людина. Як ранок розпочинає день, так дитинство розпочинає життя. Ми любимо життя за те, що можемо насолоджуватися красою природи, радіти зустрічам із друзями, що рідні й близькі дарують нам свою любов і турботу, що кожного дня ми дізнаємося щось нове про світ, який нас оточує. А для того, щоб усі плани здійснювалися, треба бути здоровими. Кожна людина має певне здоров’я і звички. Звички, що сприяють зміцненню здоров’я, називають корисними. Звички, що завдають здоров’ю шкоди, називають шкідливими.

                 Гра «Корисно чи шкідливо»

(Учні картками сигналізують: зелена - корисно, червона - шкідливо.)

  • Вітання під час зустрічі...
  • Брати до рота та гризти всілякі предмети - ручки, олівці...
  • Допомагати слабшим, маленьким, хворим...
  • Виконувати ранкову гімнастику...
  • Смоктати палець...
  • Доглядати за власним одягом, взуттям...
  • Дотримуватись режиму дня...
  • Гризти нігті...
  • Колупатись у носі...
  • Говорити неправду...
  • Довго засиджуватись біля телевізора...
  • Курити, пити...

-  А яких  корисних звичок ви набули за прожиті вами роки?

(Відповіді учнів).

 

        Гра «Наслідки шкідливих звичок».

(Учитель читає першу половину речення, а діти — продовжують.)

· Якщо я довго сидітиму за комп'ютером, то... (зіпсую свій зір).

· Якщо я запізно лягатиму спати, то... (не висплюсь і зранку почуватимуся сонним, кволим).

· Якщо я не провітрюватиму регулярно свою кімнату, то... (повітря в ній стане важким, у ньому з'являться шкідливі для здоров'я мікроби).

· Якщо я зловживатиму різними солодощами, то... (у мене будуть хворі зуби).

· Якщо я почну курити, то... (завдам шкоди своєму здоров'ю, матиму хворі легені).

· Якщо я ходитиму зсутулившись, то... (моя постава формуватиметься неправильно).

· Якщо я їстиму несвіжу, неякісну їжу, то... (у мене болітиме живіт або я можу отруїтися).

· Якщо я питиму занадто холодні напої, то... (застуджу горло, захворію).

· Якщо я мало рухатимусь, не приділятиму увагу спорту й фізкультурі, то... (ростиму кволим, не буду спритним).

     Висновок. Помірковані рішення та корисні звички допомагають людям ставати успішними, щасливими та вберігають від небезпек. Важливо виховувати в себе корисні звички, долати слабкості, негативні емоції, лінощі.

 

                         Відгадай загадки.

  • Продукт смачний, поживний, як ліки – ефективний (мед).
  • Рослина містить нікотин, здоров’ю дуже шкодить він (тютюн).
  • Знають і дорослі й діти, що не все корисно пити. В житті погану грає роль, здоров’я ворог… (алкоголь).
  • Хто дружить із нами буде – всі незгоди він забуде. Виросте міцним, здоровим, переможе всі хвороби (вітаміни).

 - Що необхідно для здоров'я? (Відповіді учнів)

 - Що небезпечне для здоров'я? (Відповіді учнів)

Фізкультхвилинка

Вихователь:

                   Ситуативні вправи.

Ситуація 1. Ти з однокласником гуляєш у дворі. До вас підходить старший брат твого товариша. У нього в руках пляшка пива. Він пропонує вам скуштувати цей алкогольний напій. (Відповіді учнів)

Ситуація 2. Твій друг виліз на яблуню, зірвав пару яблук і запропонував пригоститися. Але він не помив яблуко, а тільки протер рукавом. (Відповіді учнів)

Ситуація 3. Сусідський хлопчина пропонує тобі влаштувати змагання: хто з'їсть більше цукерок. (Відповіді учнів)

 

               Вправа “Заповни пропуски”

 (Кожен учень записує своє бачення тієї чи іншої ситуації)

 

Перегляд та обговорення відеоролика «Корисні звички для дітей на кожен день. Слушні поради дітям».

 

 

ІІІ. Заключна частина

Вихователь:

  •   З яким настроєм ви закінчуєте урок? (Відповіді учнів)
  • Які відкриття зробили для себе? (Відповіді учнів)
  • Про що цей урок змусив вас замислитися? (Відповіді учнів)

   У вільний від уроку час поспілкуйтеся зі своїми рідними, розкажіть їм, які відкриття ви для себе зробили, про що замислилися, що зрозуміли. Поцікавтеся, що ваші рідні думають про шкідливі звички.

   На цьому наше заняття завершується, дякую за увагу. До побачення!

 

docx
Додав(-ла)
Калиман Олена
Додано
11 березня
Переглядів
233
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку