10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Година спілкування: "Ми за здоровий спосіб життя!"

Про матеріал
Узагальнити знання учнів про здоров’я, формувати бажання вести здоровий спосіб життя, поглибити знання учнів про шкідливі звички та їх вплив на здоров'я, виховувати почуття відповідальності за збереження свого здоров'я.
Перегляд файлу

               Година спілкування «Ми за здоровий спосіб життя»

 

Мета: узагальнити знання учнів про здоровя, формувати бажання вести здоровий спосіб життя, поглибити знання учнів про шкідливі звички та їх вплив на здоров'я, виховувати почуття відповідальності за збереження свого здоров'я.

 

Хід заходу

- Подивіться мені в очі. Погляньте один на одного, посміхніться. І з цих промінчиків добра, що засвітились на наших обличчях, ми і розпочинаємо нашу годину спілкування.

Сьогоднішня наша розмова - вільне спілкування. Нікого з вас до неї не готували заздалегідь. Кожен може висловити свою думку, поставити запитання, дати пораду, поділитися досвідом. Тема розмови «Ми за здорові звички!» А працювати ми будемо за такими правилами:

 

Не просто слухати, а чути.

Не просто дивитися, а бачити.

Не просто відповідати, а міркувати.

Дружно й плідно працювати!

Клас поділити на дві команди

Вправа «Знайомство»

Кожен учасник по черзі називає своє імя і корисну звичку, яка притаманна йому, а потім  всі разом кажуть  :«Це чудово», піднявши вгору великий палець.

Вихователь: Уявіть собі таку  ситуацію: ( в учнів на партах таблички з номерами 1,2,3) - ви заблукали в густому лісі. І ось перед вами три дороги. Кожна може вивести з лісу за певних умов:

1.Першою дорогою підеш - велике багатство знайдеш, та здоров'я втратиш.

2. Другою дорогою підеш - половину багатства знайдеш і половину здоров'я втратиш.

3. Третьою дорогою підеш - нічого не знайдеш, але здоров'я збережеш.

Покажіть номер дороги, якою ви підете. Поясніть своє рішення. (учні висловлюють свою думку).

Дайте відповіді на запитання:

-Чому так говорять?:

- Здоров'я - найдорожчий скарб.

 - Здоров'я не купиш.

- Без здоров'я немає щастя. ( учні висловлюють свою  думку)

2. Як поводиться людина, коли вона здорова? (добре здоров'я - це коли кожному з нас добре, нічого не болить. Якщо ми веселі, нам хочеться бігати, стрибати, якщо ми їмо з апетитом, міцно спимо, займаємося улюбленою справою, отже, ми - здорові.)

3. Який висновок ми можемо зробити?

Хто здоровий, той сміється.

Все йому в житті вдається.

Він долає всі вершини.

Це ж чудово для людини!

Вихователь: я хочу, щоб ви пригадали, а від чого ж залежить здоров'я.(учні відповідають) :

 - спадковість - 20%

 - екологія - 20%

- рівень розвитку медицини - 10%

- спосіб життя людини - 50% ( відкрити напис на дошці)

Вправа - гра «Складові здоров 'я »

Час виконання 5 хв. Вибрати правильне твердження, плескаючи один раз в долоні: здорове харчування, режим дня, вживання алкоголю, вживання наркотиків, особиста гігієна, спорт, недотримання режиму дня, нераціональне харчування, вживання немитих овочів і фруктів, ранкова зарядка, тютюнопаління, рухливі ігри.

Сучасна наука налічує більш 200 визначень здоров'я:

- Це і одне з джерел радості, щасливого життя. - Стан життя і діяльності людини за умови відсутності хвороб. - Стан повного фізичного, духовного та соціального благополуччя, а не лише відсутність хвороб чи

фізичних вад.

Отже І кроком до здорового способу життя буде конкурс «Вікторина» правильна відповідь дає один бал ЗАПИТАННЯ:

  1.               Назвіть основні правила загартування -  (послідовно, поступово, постійно)
  2. Назвіть комах - індикаторів відсутності у людини навичок гігієни (воші)
  3. Яке прислів'я вчить нас правильному режиму харчування (сніданок з'їж сам, обід розділи з другом, а вечерю віддай ворог)
  4. Хто такі «сови» і «жайворонки» (це люди з різними біологічними ритмами) 5.3 якого віку можна курити і вживати спиртні напої (взагалі не слід починати)

6.Чому дітям до 15 років не можна займатися важкою атлетикою (до цього віку йде активне формування скелету)

  1. Скільки годин на добу повинна спати людина (дорослий-8; підліток-9-10; дитина-10-
  2. Якими видами спорту потрібно займатися для формування осанки (плавання, гімнастика, легка атлетика)

9.Що в організмі людини найбільш вразливе для наркотичних засобів(нервова система)

10.Найцінніше що є в людини. (життя) Його тривалість у курців скорочується на 17 років

11.Добровольці, котрі розповідають своїм одноліткам про шкідливість уживання шкідливих речовин (волонтери)

12.Хвороба печінки, яка виникає як правило при вживанні алкогольних напоїв (ЦИРОЗ)

13.Дуже важливий внутрішній орган, який більше за інші потерпає від куріння (легені)

14.Яка головна причина зростання кількості курців (тютюн уміло рекламується)

15.Чому куріння і заняття спортом не сумісні (подвійне навантаження на організм)

Підведеня підсумків.

Вихователь: Здорова людина добре працює та вчиться, вона є життєрадісною і веселою. Така людина потрібна і корисна своїй сім'ї, суспільству та державі. Здоров'я - це спосіб життя людини. І головним у збереженні та примноженні свого здоров'я є здоровий спосіб життя.

Здоровий спосіб життя - це практичні дії, спрямовані на запобігання захворюванням, зміцнення всіх систем організму й поліпшення загального самопочуття людини. Здоровий спосіб життя - це дотримання, звичне виконання певних правил, які забезпечують гармонійний розвиток, високу працездатність, душевну рівновагу, здоров'я. А що ж треба робити, щоб вести здоровий спосіб життя? (вихованці висловлюють свою думку).

 

Перегляд відеоролику

 

Вихователь: Одним з факторів, що руйнує здоров'я - шкідливі звички. Назвіть їх. ( учні називають).

Ви  багато знаєте про ці звички. А зараз – гра «так чи ні?»

1. Чи правда, що людина, яка викурює пачку сигарет на день, одержує дозу радіоактивного опромінення у 3-5 разів вище норми, встановленої міжнародною угодою із захисту від радіації? (так, бо в тютюновому димі виявлений радіоактивний елемент - полоній, є у тютюновому димі з'єднання калію, свинцю, стронцію, що призводять до опромінення);

 2. Чи правда, що алкоголь у малих дозах корисний для здоров'я дітей та підлітків? (Ні, проведені дослідження показали, що в молодому віці алкоголь діє на організм тільки негативно.);

3. Чи правда, що речовини, що містяться в сигареті, не корисні, але й не містять отрути? (Так. До тютюнового диму входить 4200 речовин, найнебезпечніший - аміак, що сприяє

виникненню злоякісних пухлин.)

 4. Чи правда, що можна вилікуватись від наркотичної залежності? (Ні, вилікуватись неможливо. Тільки 1-2% наркоманів мають шанс вилікуватись від наркотичної залежності за допомогою лікування, інші швидше або повільніше вертаються до вживання наркотиків. Відбувається це тому, що для відновлення атрофованого центра задоволень, що виділяє ендорфіли,

потрібно не менше 10 років.)

Вихователь: Щоб прийняти в житті правильне рішення, потрібно спочатку продумати всі «за» і «проти», задачі і цілі в житті, що стоять перед тобою, вирішити, що важливіше і лише потім робити вибір. Зважаючи на те, що ви сьогодні почули, і про що дізналися, пропоную стати на цей шлях і пройти його, а от який шлях виберете ви - покаже саме житгя.

Підведення підсумків заняття.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

doc
До підручника
Основи здоров`я 9 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Страшко С. В.)
Додано
3 квітня
Переглядів
143
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку