Цей захід допомагає розкрити творчий потенціал дівчат; прививати практичні вміння та навички; визначити найдостойнішу претендентку на звання «Міс класу»; виховувати культуру поведінки, любов та повагу до слабшої статі.
Міс класу - 2019
Мета: Розкрити творчий потенціал дівчат; прививати практичні вміння та навички; визначити найдостойнішу претендентку на звання “Міс класу”; виховувати культуру поведінки, любов та повагу до слабшої статі.
Обладнання: Плакат зі словами «Міс класу - 2019»;
необхідний для конкурсів реквізит;
музичне оформлення.
С днём 8 Марта!
С праздником весенним!
Льётся пусть повсюду
Звонкое веселье!
Пусть сияет солнце!
Пусть уйдут морозы!
Пусть прогонит зиму
Милые, девочки наши,
Как вы сегодня стройны,
Хочется всех Вас поздравить,
С праздником первой весны!
Веточка мимозы!
Хід конкурсу
Вступне слово кл. керівника:
- Ми зібрались сьогодні на класну годину на передодні Дня 8 березня. Це свято, як і багато інших, має свою історію. Вже в Давньому Римі існував жіночий день. Пройшло немало часу. А в 1910 році Клара Цеткін запропонувала святкувати цей день. Це свято називається також Днем міжнародної солідарності жінок в боротьбі за економічну, соціальну та політичну рівноправність. Жінки хотіли, щоб у них були рівні права з чоловіками. Зараз ми в цей день вітаємо нашу жіночу половину з 8 Березня. Ні в який інший день не побачиш на вулицях стільки чоловіків з квітами, як в цей. Без такого свята життя людства стало б набагато нуднішим. Так подякуємо ж нашим жінкам, нашим бабусям, мамам, сестрам, подругам, однокласницям за те, що вони у нас є, постараємося бути з ними завжди такими ж уважним, як в цей день.
1Ведучий:
Я смотрю на вас, девчонки,
И подснежник по весне,
Ароматный, нежный, тонкий,
Вспоминается вдруг мне.
Сколько в нем благоуханья
И сокрытого тепла,
Сколько в вас очарованья
Жизнь весенняя внесла!
2Ведучий:
Я смотрю на вас, девчонки,
Слышу ваши голоса,
Как они прекрасны, звонки,
Лучезарные глаза.
Все в них светится весною,
Отражая небеса.
Этой дивною порою
В вас особая краса!
1 Ведучий. - Сьогодні ми проводимо захоплююче змагання, присвячене святу 8 березня серед красунь нашого класу «Міс класу – 2010» . Дівчата покажуть свою кмітливість, талант та вправність. Словом, всі ті якості, якими славиться наша ЖІНКА УКРАЇНКА.
2 Ведучий. - В конкурсі приймуть участь наші дівчата, які будуть змагатися за присвоєння номінацій:
Міс класу, Віце-міс класу, Міс глядацьких симпатій, Міс Чарівність, Міс Сонячна Весна, Міс Граційність, Міс Загадковість, Міс Елегантність, Міс Вишуканість, Міс Господиня.
Презентація учасниць конкурсу:
- Прошу учасниць виходити по черзі, впізнавши себе за чотиривіршем.
1.Вед.
І музикант, і поетеса.
Вона віршів не пише в пресу.
Талантів ще багато має,
Але не всі їх розкриває.
2.Вед.
На “Лімузині” хтось під’їхав,
Мабуть, миленький мій прибув.
З тих пір, як він мене побачив,
Про спокій начисто забув.
1.Вед.
Завжди усміхнена, прекрасна
Ще й музиканточка сучасна.
Талант приховує вона,
Реп й малювання полюбля.
2.Вед.
Маршрут до школи добре знає
Та часто з неї так линяє.
Бо має подругу хорошу,
Що зводить з розуму без грошей.
1.Вед.
Хоча й малесенька на зріст.
До співів має гарний хист.
На вечір каблуки взуває.
Й на дискотеці вишиває.
2.Вед
На фоні подруги помітна.
Завжди весела і привітна.
Що завгодно намалює
Й записку від бабусі надрукує.
1.Вед.
Язичок, хоч прив’яжи,
А мобілку – забери.
В магазині вас зустріну
І по блату знижу ціну.
2.Вед.
Є Журавка – “жемчужина” в болоті.
І хлопці дуже там хороші.
Та нікого з них я не боюся,
На фріфайті самооборони вмить
навчуся.
1.Вед.
Світлоока, струнка і тендітна.
Хоч на подіум – буде модель.
Яка посмішка в неї привітна!
А хода! Мов та пава пливе.
2.Вед.
Вона із нашої родини.
Та рідко на контакт іде.
Коли бажає – нас побачить.
А часто-густо – мимо йде.
КОНКУРС № 1 «Візитівка»
- Конкурс-представлення: «Що в імені тобі моєму…»
( ДІВЧАТА ПОВИННІ ЗАВЕРШИТИ КРАСИВОЮ ЛЕГЕНДОЮ ПОХОДЖЕННЯ СВОГО ІМЕНІ)
Сніжана .У перекладі з болгарської означає "сніжна".
Олександра . Жіноча форма від імені Олександр, у перекладі з грецької означає «мужня».
ГАННА (АННА) Ім'я має давньоєврейське походження й означає "благодать".
МАРИНА Ім'я походить від латинського слова "марінус" - морський.
ЯНА Жіноча форма від імені Ян (західнослов'янської й прибалтійської форм імені Іоанн, Іван). По іншій версії, виникло, можливо, від латинського Янус (давньоіталійське дволике божество, бог сонця й світла).
ХРИСТИНА Христина (християнка)
ЮЛІЯ Жіноча форма імені Юлій, походить від латинського слова "юліус" - "кучерявий, пухнатий".
ІННА Це староруське чоловіче ім'я, уживане в наш час як жіноче. По одній з версій ім'я походить від слова "інна", що означає "бурхливий потік".
Дарина утворене від чоловічого імені Дарій (дав.-гр. Δαρεῖος). В перекладі з древньогрецької означає «переможниця». Ім'я "Дари́на" є давнім слов'янським ім'ям та означає "та, котра дарує".
КОНКУРС № 2 «Домашні заготовки»
Конкурсантки готують домашні заготовки: приготувати блюдо, спекти пиріг, представити виріб, зроблений своїми руками. Необхідно приготувати захист своєї заготовки.
КОНКУРС №3 “Хода”
(учасниці вибирають картки з завданнями)
Кожна людина володіє своєю індивідуальною ходою. У однієї вона - гордовита, упевнена; у іншої - метушлива, поспішна; у третьої - поважна, лінива. Спробуйте зобразити ходу людини:
1. Яка тільки що гарно пообідала.
2. Якій давить взуття.
3. У якої почався гострий напад радикуліту.
4. Яка опинилася вночі в лісі.
5. Яка йде по краю багатоповерхівки.
6. Дівчини, у котрої зламався підбор заввишки 12 см.
7. Дами, яка відпрацювала 12 годин, і несе додому валізи з продуктами.
КОНКУРС №4 «Ах, яка я гарна!»
- Потрібно, дивлячись на себе в дзеркало сказати: «Ах, яка я гарна…» Хто похвалить себе найкраще, той отримає вищий бал.
КОНКУРС №5 «Вдягни братика»
- Дівчата, Вам потрібно зав’язати малечі (хлопцю – однокласнику) шнурки, вдягти курточку, шапку, рукавиці, пов’язати шарф. Але непросто вдягти, а при цьому ще помішувати манну кашу в кастрюлі.
КОНКУРС №6 “Що ви знаєте про кухню?”
Записати назви кухонного приладдя, предметів, якими жінка користується на кухні.
Конкурс N7. “Приготуй салат “Вінегрет”
Дві учасниці вибирають необхідні інгредієнти і готують салат.
Переможниця нагороджується призом.
Поки господині зайняті справою, проведемо ігри:
Гра “Веселые мартышки”.
Я читаю вірш, а ви повинні зобразити те, про що в ньому говориться.
Мы веселые мартышки.
Мы играем громко слишком.
Мы в ладошки хлопаем,
Мы ногами топаем,
Надуваем щечки,
Скачем на носочках,
И друг другу даже
Язычки покажем.
Дружно прыгнем к потолку,
Пальчик поднесем к виску.
Оттопырим ушки,
Хвостик – на макушке.
Шире рот откроем,
Гримасы все состроим.
Как скажу я цифру “три”,
Все с гримасами замри!
Раз, два, три.
Конкурс “Мумія”.
- Зарошуються два хлопці і дві дівчини. Двоє стають на стілець – це мумії. Двоє інших рулонами туалетного паперу повинні замотати свою мумію, але при цьому не можна залишати прогалини і необхідно намагатися, щоб папір не порвався: хто скоріше. Після цього мумії повинні ще й станцювати.
Конкурс “Сильна рука”.
- Всі бажаючі отримують газету. Беруться за один кінець розправленої газети: хто перший збере газету в кулак; при цьому не можна допомагати другою рукою і притискати газету до себе.
Конкурс “Художник”.
- Виходять двоє бажаючих відчути себя художниками. Малювати вони будуть з закритими очима, і тільки те, що буде говорити ведучий. Пропонується намалювати слона в такій послідовності: вухо, пара ніг, хобот, хвіст, друга пара ніг, голова, тулуб, око.
Переможець отримує нагороду.
1 Вед.
Дарите женщинам цветы
На день рожденья иль весною,
По одному или копною -
Дарите женщинам цветы.
Благоуханные цветы
Угодны поводу любому.
В дом приходя, идя из дома,
Воздайте чувству красоты.
И нужно так дарить цветы,
Такое в них вложить значенье,
Чтоб нежное сердцебиенье
передавало им черты.
Средь бесконечной суеты
Я призываю вновь: «Мужчины!
Забыв себя, не забывайте,
Дарите женщинам цветы!»
2.Вед. А зараз перевіримо як дівчата справилися з завданням. Хто ж із них уміє готувати вінегрет?
Пропоную нагороди дівчатам.
Наше свято завершується і кожна з дівчат зараз, згідно рішення чоловічого колективу, отримає свій титул. (Дівчата нагороджуються грамотами).