1 квітня о 15:00Вебінар: Викладання іноземної мови в умовах дистанційного та онлайн-навчання

Година спілкування "Твоє життя - твій вибір"

Про матеріал
Мета : Допомогти учням зрозуміти суть людського життя, визначити своє місце у ньому, сприяти вихованню людяності, чесності, працьовитості, відповідальності; розвивати почуття дружелюбності ,інтерес до навколишнього життя; формувати в учнів розуміння таких цінностей, як доброта; сприяти розвитку комунікабельності, толерантності, творчої активності.
Перегляд файлу

Година спілкування : « Твоє життя – твій вибір»

 

Мета : Допомогти учням зрозуміти суть людського життя, визначити своє місце у ньому, сприяти вихованню людяності, чесності, працьовитості, відповідальності; розвивати почуття дружелюбності ,інтерес до навколишнього життя; формувати в учнів розуміння таких цінностей, як доброта; сприяти розвитку комунікабельності, толерантності, творчої активності.

Обладнання: Мультимедійна дошка, папір, клей, вирізки із журналів, повітряні кульки.

 

 

I.ВСТУПНА ЧАСТИНА

 

1.Організаційна і нервово- психологічна підготовка учнів до години спілкування.

 

а) М.Д. Вправа – анімація «Народження дитини»

 

б)Привітання учнів.

    Доброго настрою, доброго дня,

Сьгодні, і завтра, щомиті,щодня!

 

 

 

в)Вступне слово вихователя.

Любідрузі! Сьогодні на нашійгодиніспілкування ми поговоримо про наше з вами життя, нашіздібності та можливості й вибір, який нам доводиться робити в житті.

 

Життя... Вонопрекрасне. І творить йоголюдина. Але життяпрожити — не поле перейти. Щасливий той, хтолічитьзорі в небі. Щасливий тому, щомає свою зорю, яка світитьйому все життя.

 

Меніхочетьсязгадативідомі слова В.Маяковського «...Прислухайте, якщозіркизапалюють, значить цекомусьпотрібно». Так, справдіпотрібно. Піднесіть, будь ласка, руку, хтоніколи не бачивзоряного неба?

 

 Таких серед нас немає. І, мабуть, не знайдетьсяжодноїлюдини, яка б не любила дивитися в зоряне небо. Існуєповір'я, що коли народжуєтьсялюдина, у небіспалахуєзірка. Також, вдивляючись у високезоряне небо, ви, можливо, намагаєтесьвідшукати там себе, інколинавіть не усвідомлюючи, щозісвоїмнародженнямкоженотримуєбезцінний дар — життя.

 

 

г)Вправа «Символ життя»

 

{Запалюютьсвічку, яку передають з руку руки з коментарем.)

 

 – Уявіть, щоця запалена свічка — наше життя. Потримайтеїї в своїх руках, передайте тому, хтопоруч з вами. Проаналізуйтесвоївідчуття.

 

 

Запитання для обговорення:

 

 — Щовивідчули, коли трималисвічку в своїх руках? —Чихотілося вам їївіддати?

 

 — Чивиникав страх, щосвічказгасне?

 

-Коли свічказнаходилася у ваших руках, лишевивирішували, вона горітимечизгасне. Так само вирішуватитільки вам, яким буде ваше особистежиття.

 

 

2.Перевірка домашнього завдання.

    - Домашнім завданням вам було підготувати поетичні вислови про життя.

   ( Діти розповідають поезії про життя)

 

 

3.Підготовка до основної частини.

 

- Жодна людина не може нормально жити і спілкуватися з іншими,

не маючи певних знань не лише про світ, а й про саму себе.

І не тільки знань, але й уявлень про те,

якою вона може чи повинна бути.

Які її риси або властивості становлять цінність як для неї самої,

так і для суспільства, які вона має головні права і обов’язки

у чому насамперед полягає людська краса. На всі ці запитання

 прагнули і прагнуть дати відповіді релігія, філософія, наука,

 мистецтво, література.

  Але найцікавішою для людини є сама людина.

 

 

а)Виконання учнями поезії В.Симоненка.

 

 

4.Повідомлення теми і мети уроку.

 

 Тема години спілкування  «Твоє життя – твій вибір».

Мета:: Допомогти учням зрозуміти суть людського життя, визначити своє місце у ньому, сприяти вихованню людяності, чесності, працьовитості, відповідальності; розвивати почуття дружелюбності,інтерес до навколишнього життя; формувати в учнів розуміння таких цінностей, як доброта; сприяти розвитку комунікабельності, толерантності, творчої активності.

 

 

II.Основна частина.

1.Первинне ознайомлення з темою.

 

-Нерідко ми забуваємо, що в людських стосунках існують певні правила, закономірності.

 

 Чи вмієте ви так поводити себе з людьми, щоб вас любили, розуміли й охоче приходили вам на допомогу? Чи вмієте ви належним чином говорити? Чи знаєте основні правила поведінки в товаристві?

 

  а)Інтерактивна вправа: «Чарівний стілець»

 

 Мати репутацію симпатичної людини, відчувати любов, повагу, прихильне ставлення людей до себе — законне прагнення кожного. Але як цього досягти? Адже абсолютно однакових людей не буває. Так само як не буває людей цілком хороших або цілком поганих. У різних ситуаціях, за різних обставин одна й та сама людина поводить себе неоднаково. Люди різняться багатьма рисами, у них різний  досвід, характер, вдача,

Тип темпераменту.І на одну і ту ж ситуацію кожен із нас реагує по різному.

 

 Чи існує якийсь загальний принцип поведінки? Так, є, і в ньому втілена мудрість позитивного ставлення до людей: «Поводь себе з іншими так, як хотів би, щоб інші поводилися з тобою». Поряд з цим є ще один не менш важливий принцип: «Увійди в становище іншого, зрозумій його інтереси, бажання, мрії».

 

 Дуже хочеться, щоб панівними стали такі «моди» в житті, про які говорить поетеса Любов Забашта.


 

 Є моди на зачіски,

 На гострі носки в черевиках,

 На декольте, на сукні

 І на короткі штанці,

На плечі — вузенькі й широкі,

 На вуха малі й великі,

 І навіть на форму браслета

 На ніжній дівочій руці.

 І ми, незалежні, зайняті завжди ділом,

 Хоч пізно, а все ж метемося у моди тієї в хвості.

 Та тільки, правду кажучи, я б дуже хотіла,

 Щоб стали навік панівними моди в житті:

 Моди на світлі душі,

На прямоту, на сердечність,

На людяність, на гуманність,

 На серце, повне щедрот...

Або ще, скажімо, мода

На щиру людську бентежність,

 На вічний дух непокори

До скритих лакуз і підлот.


 

2. Виконання пробних вправ з ціллю уточнення і корекції одержаних знань.

 

а) Бесіда-діалог з учнями.

 

- Які люди вам до вподоби — усміхнені чи похмурі? Чому?

 

- Як ви розумієте вислів Б. Шоу: «Єдина людина, яка поводиться розумно,— це мій кравець. Він знімає з мене мірку щоразу, як я до нього приходжу. А інші використовують мою стару мірку і гадають, що вона підходить мені завжди.»?

 

- Яким людям ви віддаєте перевагу — привітним чи байдужим до вас? А до яких самі належите?

 

- З якими людьми вам легше у спілкуванні — які цікавляться вашою справою чи для яких вона байдужа?

 

- Які люди вам більше подобаються — чемні чи грубі? Чому?

 

- Як ви розумієте цей вислів: «Молодим людям часто здається, що їхня поведінка природна, тоді як насправді вони просто невиховані» (Б. Хазліг)?

 

- Як ви поводитесь у колективі? Яких поганих рис треба позбутися, а які хороші могли б подарувати іншим.

- То які висновки можна зробити?

 

( Кожен з нас є неповторною індивідуальністю. Ми ,люди, маємо те, що об’єднує нас, виокремлює з ряду інших живих істот. Це розум у поєднанні з морально-етичними нормами. І найперший обов’язок людини – творити добро. Як добре, коли всі усміхаються, коли навколо панує радість та порозуміння. А від кого це залежить?Треба починати завжди із себе. Тож давайте спробуємо розібратися,де починається добро, чи легко бути добрим у наш час і чому)

 

б)М.Д. Відеоролик із мультфільму « Просто так»

 

 

Просто так і настрій поліпшився, і прийшло відчуття щастя.А я дарую кожному з вас маленькі дарунки, просто так, що ви є моїми учнями.

( Вихователь роздає смайлики учням)

 

в)ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА М.Д.

 

г)Інтерактивна вправа « Сходинки»

 

 

Кожна людина індивідуальна.І зміст її життя у  більшій мірі залежить від неї самої.Ми всі із раннього дитинства мріємо про те ким станемо, яку професію обиремо ,у якому оточенні нам доведеться жити.Тобто кожен із нас крокує уявними сходинками життя.

 

Народження,сімя, освіта,проесія, робота,соціум.І стаючи на кожну сходинку життя ми дорослішаємо, мудрішаємо,стаємо вихованішими і кращими.

 

М.Д. Побудова сходинок

 

 

д) Практична робота

 

 

 

 

Сьогодні ми вжевикористали один символ життя — цесвічка, яка горить. Я пропоную вам вибратисвій особистий символжиття.

 

( Діти вибирають серед вирізок-малюнків свої символи життя та коментують свій вибір)

 

 

 

 

 

Ми народжені , щоб нести відповідальність за життя, за істину і любов.Школа це ваш життєвий простір, діти. Тут ви не просто готуєтесь до життя, живете.Кожен із вас сам обирає свій шлях у житті, а для цього необхідно бути:

 

ж) М.Д. – вихованими, здоровими,охайними, толерантними, слідкувати за мовою,відвідувати бібліотеку, слухати і поважати старших, гарно вчитися іт.д…

 

З) Словникова робота:

 

Толерантність - це здатність без агресії сприймати думки, поведінку, форми самовираження та спосіб життя іншої людини, які відрізняються від власних.

 

и) ЛОГОПЕДИЧНА ХВИЛИНКА:

 

Толерантними зростати –

Добрий настрій завжди мати!

Друзів ми не ображаєм –

Толерантність процвітає!

Толерантність сієм всюди,

Щоб жили щасливо люди!

 

ІІІ  ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

 

1.Пояснення домашнього завдання

 

  • Написати твір – мініатюру « Моє життя через 10 років»

 

 

2.Підведення підсумків години спілкування

 

а) Оцінювання учнів

 

  • Життя складна матерія. Його не можна передбачити. Нам бракує часу, грошей, можливостей. Ми несемо відповідальність за свій вибір у житті. Інколи наші бажання не співпадають з нашими можливостями. Але жити, значить – мріяти. Я дарую кожному із вас кульку мрій, яку ми складемо у величезну  кулю мрій,яка надихатиме вас на гарний настрій, чудову поведінку. Я надіюсь ,що кожен із вас зробить правильний вибір у своєму житті. Хто гарно працював на годині спілкування отримує червону кульку, хто добре – синю,хто слабше –зелену.

 

Пам’ятайте, що ваше життя - це ваш вибір.

      Звучить мелодія пісні Н.Май.

 

docx
Додано
1 листопада 2019
Переглядів
246
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку