Година спілкування "Україна – єдина країна"

Про матеріал
Формувати поняття дітей про те, що Україна-єдина країна, вчити любити оточуючий світ, те місце, де ти живеш, щоб будувати щасливе життя на землі; розвивати гармонійну особистість, мислення, увагу, пам`ять, вміння аналізувати, робити висновки; виховувати у дітей бажання рости гідними громадянами неньки України, почуття дружби, колективізму, єдності.
Перегляд файлу

 

Година спілкування

Тема: Україна – єдина країна

Мета: формувати поняття дітей про те, що Україна-єдина країна, вчити любити оточуючий світ, те місце, де ти живеш, щоб будувати щасливе життя на землі;

розвивати гармонійну особистість, мислення, увагу, пам`ять, вміння аналізувати, робити висновки;

виховувати у дітей бажання рости гідними громадянами неньки України, почуття дружби, колективізму, єдності.

Обладнання: фізична карта України, мікрофон, фішки, ватман, маркер, сигнали, мультимедійний супровід уроку.

 

Хід заняття

 

  1. Організаційна частина (коло об`єднання).

Вчитель

                                     Доброго ранку травам росистим.

                                     Доброго ранку квітам барвистим.

                                     Доброго ранку сонечку ясному,

                                    Людям усім і усьому прекрасному!

 

2. Повідомлення теми уроку

- Любі мої діти, ці слова завжди будуть висловлювати радість зустрічі нового дня, а також і радість зустрічі з вами. Вітаю вас з початком шкільного життя.

Шановні діти ! Мені доручили навчити вас черпати знання, приміняти їх на практиці та виховувати гідними громадянами неньки України.

 

2. Мотивація навчальної діяльності

а) Вправа «Мікрофон»

- Чи уявляєте ви життя без спілкування? (Відповіді дітей)

- Чи знаєте правила спілкування?

- А якими ви повинні зростати?

- Чи треба всім об’єднуватися в одну родину?

Саме сьогодні у нас утворилася ще одна шкільна родина учнів 1-А класу. Я бажаю, щоб ви зростали дружніми, щирими, чесними, справедливими патріотами нашої неньки України.

І зараз ми з вами утворимо «Коло об`єднання». Встаньте, візьміться за руки і подумайте якою ви бачите нашу родину, передайте свої побажання.

 

Утворення «Кола об`єднання»

 

Я бачу як у вас піднявся настрій. Хочу, щоб ви завжди були такі усміхнені, добрі, дружні.

 

3. Робота по темі

а) Гра «Збери фішки» (робота малими групами)

Тож пропоную гру «Збери фішки».

 Необхідно зібрати найкращі слова нашої мови (слова – фішки, що лежать на партах без написів) у мішечок, щоб потім звертатися до них і згадувати на протязі року, пояснювати їх значення.

Почну я…

Україна

(Учні дають характеристику)

Зразки слів:

Діти

Мама

Тато

Мир

-Який настрій у вас з`явився, коли ви промовляли найкращі слова? (Життєрадісний, веселий, піднесений…)

- Молодці, гарно справилися з цією роботою.

б) Творча робота

- Знаю, що ви любите всі малювати. В малюнках ви висловлюєте свої мрії, побажання. Малюнок-це і гарний подарунок батькам, друзям.

Дивлячись на малюнки, можна побачити який у вас був настрій.

Зараз вам треба за допомогою смайликів показати свій настрій.

Діти малюють смайлики

Я бачу, що ви всі з гарним настроєм завітали до школи. Молодці.

в) Хвилинка-роздум

А який настрій у вас переважатиме, коли я промовлю слова: війна, розруха, голод, ненависть, сльози…? ( перегляд слайдів)

-Щоб ці слова не робили нам сумне життя – покличемо на допомогу слова: захисник, військовий, солдат, гвардієць, відважний, герой, миротворець,

воїн, світла…

Нажаль, так сталося в Україні, що ми повинні захищати нашу єдність держави її територію та кордони (показую на карті), її незалежність. Кожен, хто живе в Україні, повинен пам’ятати, що він громадянин цієї держави і від кожного залежить, яке життя ми в ній побудуємо. Ми повинні вчитися любити свою землю, свій народ, культуру, як її любили ті, хто загинув за нашу незалежність на майдані та у військових діях названих АТО. Прошу встати і вшанувати загиблих героїв хвилиною мовчання.

Завжди будемо пам`ятати борців за єдність і незалежність України!

г) Фізкультхвилинка ода під музику)

д) Робота з Букварем

Зачекався вас Буквар. Тож мерщій відкриємо його. Хто може прочитати? (Моя Україна)

Розглянемо карту, малюнки. Закриємо оченята і

подумаємо, що кожен може зробити для щасливого життя в Україні?

 (Через хвилину діти розповідають) .

 

Ваші мрії про щасливе життя обов`язково здійсняться, якщо ви будете цього всім серцем і душею бажати і не робити так, щоб комусь приносити смуток, а намагатися робити добрі справи. Ви хотіли б послухати роздуми випускника, нині учня 5 класу, якою він хоче бачити Україну в майбутньому?

 

 Виступ учня 5-А класу.

 

4. Заключна частина

а) Колективна робота.

Утворення дерева єдності

Пропоную намалювати картину дружби,єдності, любові, поваги колективу нашого класу, щоб все це поширилося на простори нашої єдиної України. (Малюємо на сердечка себе. Діти підходять один за одним і утворюють родинне дерево.) А кожного дня будемо спостерігати як зростає наше дерево, стає міцнішим.

 

б) Виконання пісні «Українці ми маленькі»

- Ось такі ви маленькі українці. І на завершення заспіваємо пісню «Українці ми маленькі».

в) Підсумок уроку

Тож не дамо жодного шансу тим, хто бажає безладу в нашій державі, війни. Сьогодні ми з вами проклали дорогу добра, взаєморозуміння, любові, злагоди. Тож нехай щастить всім на цьому шляху життя.

 

 

 

 

 

Діти

Урок закінчено

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
7 травня 2020
Переглядів
556
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку