Година спілкування
Тема:Віконечко рідної хати
Мета:Розглянути проблему взаємовідносин батьків і дітей, труднощі, що перешкоджають їх взаєморозумінню; виробляти в учнів уміння проявляти ввічливість, тактовність, порядність; виховувати шанобливе ставлення до старших, батьків зокрема.
Обладнання: Аудіозапис пісні «Віконечко рідної хати», фото світлини, картки.
Хід проведення.
Вчитель:
Бесіда:
1)Які почуття навіяла ця пісня?
2) Що ви зараз відчуваєте?
3) Чи завжди ви вдячні батькам за те, що маєте?
- Погляньте на дошку. Там знаходяться фото світлини ваших рідних домівок. Які вони гарні, чепурні, доглянуті. А якщо прочинити віконце кожної хати, чи завжди там так же гарно, спокійно?...
- Проблема взаємовідносин батьків і дітей завжди хвилювала суспільство. Люди різних поколінь не просто живуть і відпочивають. Вони не просто співіснують, а й вирішують складні питання суспільного життя.
При спільному розв’язуванні життєвих питань, унаслідок соціально-психологічної різниці між людьми різних поколінь особливо, трапляється немало труднощі, що перешкоджають взаєморозумінню.
Бесіда:
- записані норми вішаються на дошку -
- Дотримання названих вимог сприяє зміцненню єдності поколінь, творчому співробітництву батьків і дітей.
На сьогодні ви мали принести результат вашої спільної творчості. Продемонструйте її.
- Зараз ми з вами об’єднаємося в 2 групи.
Завдання:
І група - Написати чим старші люди можуть допомагати юним.
ІІ група - Написати чим юні можуть допомогти людям старшого покоління.
Вирішую сам |
Вирішуємо разом |
||
|
|||
На жаль, діти, часто так буває, що на старість збувається все, що доброго зробили батьки. Це дуже погано. Зрозуміло, що старість неминуча, але в наших з вами силах зробити так, що б наші батьки завжди відчували себе потрібними.
Заключне слово вчителя:
Нехай віконечках вашої хати невгасимо горить вогник любові та вдячності.
Класний керівник Мисюра Л.Г