25 червня о 17:00Вебінар: Онлайн-тести: цікава форма роботи на інтегрованому уроці

Година спілкування "Знайомі незнайомці. Білочка"

Про матеріал

Що ми знаємо про диких тварин? Підбірка цікавих фактів. мультимедійних вправ та відео допоможуть дізнатися про білочку набагато більше. Заняття здійснює наскрізне екологічне виховання.

Перегляд файлу

Тема: Знайомі незнайомці. Білка

Мета:

познайомити першокласників з умовами проживання та харчування білки. Звернути увагу учнів на те, що білка – всеїдна тварина. Розвивати довільну увагу, зв’язне мовлення через уміння вести діалог вчитель-учень, пізнавальні інтереси. Виховувати культуру поведінки на уроці чи занятті.

Обладнання: мультимедійна презентація «Загадковий звір»,  музичний відеоряд «Смішні білки», фізкультхвилинка-руханка «Ялиночка», презентація-супровід, уривок з мультфільму «У пошуках бременських музикантів».

Хід заняття:

І. Вступна частина

1. Організаційний момент

2. Мотивація навчальної діяльності

- Діти! Сьогодні по телевізору у ранковому випуску новин я почула, що з Київського зоопарку, прямо із зачиненої вольєри зник загадковий звір. (Слайд 1)

Давайте спробуємо повернути цього звіра у зоопарк. Для цього треба бути уважним слухачем, активним співрозмовником і слухняним учнем.

Прикмети звіра:

вуса, лапи, хвіст, пухнасте хутро, чорненькі очі та гострі вушка.

Ну що? Ви здогадалися, що це за звір? Доведеться кликати відомих сищиків. Давайте зателефонуємо нашому знайомому мультиплікаційному сищикові.

(Слайд 2)

(Перегляд фрагменту з мультфільму «У пошуках бременських музикантів»)

ІІ. Основна частина

  1.               Сприйняття та усвідомлення інформації

Наші сищики дуже ретельно почали вивчати сліди загадкового звіра, розпитувати свідків, і ось, що вони дізналися. (Перегляд мультимедійної презентації «Загадковий звір») (Слайд 3)

  1.               Фізкультхвилинка-руханка «Ялиночка»

Виявляється, білочка просто скучила за домом на ялинці і вирішила його відвідати, нікого не попередивши. Давайте погостюємо у нашої знайомої білочки.

  1.               Закріплення почутої інформації
  1.               Гра «Так чи ні». Правила гри: ведучий читає вірш, а учні повинні давати правильні відповіді «так» або «ні».

Ви вже багато сьогодні нового дізналися про білочку. Давайте перевіримо. Чи добрими слухачами ви були.

Зіграти хочеться мені

З тобою, друже, в «Так чи ні».

Тобі питання задаю,

Готуй же відповідь свою.

Відповідай, коли мастак,

Єдиним словом - ні чи так.

Якщо кмітливий, друже, ти,

То й рима може помогти.

Але вона хитрюща в нас,

Аби не збила з толку враз!

Тягнути час не треба нам –

В процесі гри побачиш сам.

Ну, що? Подумай-но мені

Співає білочка  пісні? (Ні).

Як маєш відповідь, дай знак,

Руда й пухнаста білка? (Так)

Чи може повзати на дні

Як раки, білка? (Ні)

Скажи мені, жуків, мурах

Полює білка? (Так)

В дуплі в ялині чи сосні

Живуть маленькі білки? (Так)

Гриби опеньки десь на пні

Збирає білка в кошик? (Ні)

Якщо розсердиться їжак,

Наздожене він білку? (Ні)

Стрибає білка вдалині

Чи є у неї роги? (Ні)

Горішків, шишечок усмак

Наїлась білочка? (Так)

Маленьку білку чорний шпак

Навчив зерно клювати? (Ні)

А білченяток  навесні

Виводить мама-білка? (Так)

А під кінець скажіть мені, цікава гра у «Так чи ні?»

  1.               Гра «Вилучи «зайве» зображення» (Слайди 4-6)
  2.               Гра «Комарики». Учні плескають у долоні, якщо чують, що любить їсти білочка?

Кашу з молоком, дощових черв’яків, річкову рибу, морозиво, ос та джмелів, домашні котлети, пташині яйця, гусениць метеликів, оленячі роги, піцу, лісових мишей, жолуді. 

ІІІ. Заключна частина. Перегляд музичного відеоряду «Смішні білки»

  •                   Білки дуже кумедні тваринки. Вони охоче знайомляться, швидко звикають до людей та легко позують фотографам. Погляньте, які вони милі. Підгодовуйте білок узимку. Спостерігайте за ними віддалік. Не втручайтеся у життя білок.

 

docx
Додано
20 січня
Переглядів
140
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку