Я досліджую світ
Тема дня: «Як «потоваришувати» з технікою»
Очікувальні результати: уживають відповідну до ситуації лексику, добирають відповідно до ситуації побутові прилади, розуміють їх призначення, пояснюють і дотримуються правил безпечної поведінки з побутовими приладами, пояснюють чому потрібно берегти електроенергію, висловлюють свої думки з приводу медіатекстів.
Тема уроку: Чим я бачу
Мета: продовжити знайомити дітей з органами чуття людини – зором, його значенням в житті людини, познайомити з правилами гігієни зору, формувати мотиваційну установку споживати корисну для очей їжу, розвивати увагу, пам’ять, виховувати бережливе ставлення до зору.
Обладнання: підручник «Я досліджую світ», автор Н. М. Бібік, Г.П. Бондарчук картинки: побутової техніки, правил користування побутовою технікою, корисних для зору продуктів; уривок мультфільму «Уроки обережності. Побутові прилади»
(режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=N51yLG4J3SE), музична «Осіння замальовка» на муз.Ф. Шопена
Хід уроку
І. Ранкова зустріч
1.Вітання.
– Доброго ранку, діти! Я рада всіх вас бачити! Я бачу у вас теж гарний настрій( судячі з куточку «Мій настрій»)
2.Щоденні новини
– Хто повідомить новини дня? (Зараз пора року осінь, місяць жовтень, день тижня четвер, число 25.)
– Сьогодні людина дня Ангеліна. У неї день народження. Привітаймо її. Побажання в День народження від дітей.
3.Обмін інформацією.
– Діти, я приготувала для вас сюрприз(мішечок з флешкою). Вам цікаво що це? Спробуйте відгадати.(Діти на дотик відгадують предмет. Якщо не відгадали – підказка: цей предмет може вмістити багато інформації, мультиків, кіно, музики, світлин).
–Яка побутова техніка вам допомогла сьогодні вранці?(Діти відповідають) Хто користувався мікрохвильовою піччю?
–В цей день 25 жовтня 1955 року американська фірма «TAPAN KOMPANY» вперше представила людству мікрохвильову піч.
Тема дня «Як «потоваришувати» з технікою», щоб вона теж була для нас другом.
4. Групова робота.
– У мене теж був гарний настрій, але я відчуваю, що він ось-ось зіпсується, так як виникли деякі проблеми. Допоможете мені? (Із пакета дістаю предмети)
– Прошу вашої допомоги. Допоможіть,будь-ласка, вибрати потрібну побутову техніку. Перед тим, як будете працювати в групі – згадаємо правила роботи в групі. (Учні працюють групами. У кожної із груп на парті лежить ватман із картинками пляшки молока, брудної футболки, пом’ятої сорочки, бутерброда, сміття і картинки із побутовою технікою: пилосос, холодильник, мікрохвильова піч, праска, пральна машина)
*Презентація роботи групами. Представники розповідають, яка побутова техніка потрібна, щоб вирішити проблему. (Я прикріплюю на дошку картинки: холодильник, мікрохвильова піч, пральна машина, праска, пилосос)
– Чому, виходячи з дому, не можна залишати електроприлади увімкненими? Може бути замикання і виникне пожежа. За яким номером телефону треба телефонувати? (101).
– Прилади в режимі очікування теж використовує електроенергію . А її треба берегти так як її запаси на землі не безкінечні.
* Фізхвилинка («Вітер віє на в лице, захиталось деревце, вітерець все тихше, тихше, деревце все вище, вище»)
На дошку прикріплюю картинку вітряків.
– Діти, електроенергію нам дає і енергія вітру.
*Перегляд мультфільму «Уроки обережності» . Обговорення.( Чи вмів хлопчик «товаришувати» з технікою? (ні). Поради хлопчику.
ІІ. Повідомлення теми уроку.
– За допомогою якого органу чуття ви змогли розпізнати кольори фігур? Зараз я дізнаюсь, якими уважними були ваші оченята. Якого кольору був трикутник, квадрат, п’ятикутник, коло і т.д? Скільки кольорів у веселки? Згадайте склад числа 7.
2.Робота з підручником. (с.42-43) (очима розрізняємо колір,розмір, форму )
*Читання і слухання вірша Володимира Тименка «Якого кольору». ( Читає учень)
– Скільки кольорів намалював Пензлик? (7) Який перший колір? Другий, Шостий? Фіолетовий колір, яким був по порядку? І т.д.
( Не можна довго дивитись ТВ і грати у комп’ютер чи телефон, не можна читати лежачі чи у транспорті, не можна витирати очі брудними руками). (На дошку прикріплюю відповідні картинки).
– А ще дуже важливо правильно харчуватися, їсти їжу, корисну для очей, щодня вживати продукти багаті на вітамін А. Хто знає, що це за продукти?
( Морква, гарбуз, чорниця, риба, шпінат) (На дощці картинки)
ІІІ. Підсумок. Робота у «Щоденнику вражень»
Додаток