Урок " Чим я бачу "

Про матеріал
Тема дня: «Як «потоваришувати» з технікою» Очікувальні результати: уживають відповідну до ситуації лексику, добирають відповідно до ситуації побутові прилади, розуміють їх призначення, пояснюють і дотримуються правил безпечної поведінки з побутовими приладами, пояснюють чому потрібно берегти електроенергію, висловлюють свої думки з приводу медіатекстів. Тема уроку: Чим я бачу Мета: продовжити знайомити дітей з органами чуття людини – зором, його значенням в житті людини, познайомити з правилами гігієни зору, формувати мотиваційну установку споживати корисну для очей їжу, розвивати увагу, пам’ять, виховувати бережливе ставлення до зору.
Перегляд файлу

Я досліджую світ

Тема дня: «Як  «потоваришувати» з технікою»

Очікувальні результати:  уживають відповідну до ситуації лексику, добирають відповідно до ситуації побутові прилади, розуміють їх призначення, пояснюють і дотримуються правил безпечної поведінки з побутовими приладами, пояснюють чому потрібно берегти електроенергію, висловлюють свої думки з приводу медіатекстів.

Тема уроку:  Чим я бачу

Мета: продовжити знайомити дітей з органами чуття людини  – зором, його значенням в житті людини, познайомити з правилами гігієни зору,  формувати мотиваційну установку споживати корисну для очей їжу, розвивати увагу, пам’ять, виховувати бережливе ставлення до зору.

Обладнання: підручник  «Я досліджую світ», автор Н. М. Бібік, Г.П. Бондарчук картинки: побутової техніки, правил користування побутовою технікою, корисних для зору продуктів; уривок мультфільму «Уроки обережності. Побутові прилади»

(режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=N51yLG4J3SE), музична «Осіння замальовка»  на муз.Ф. Шопена

Хід уроку

І. Ранкова зустріч

1.Вітання.

– Доброго ранку, діти! Я рада всіх вас бачити! Я бачу у вас теж гарний настрій( судячі з куточку «Мій настрій»)

2.Щоденні новини

– Хто повідомить новини дня? (Зараз пора року осінь, місяць жовтень, день тижня четвер, число 25.)

– Сьогодні людина дня Ангеліна. У неї день народження. Привітаймо її. Побажання в День народження від дітей.

3.Обмін інформацією.

– Діти, я приготувала для вас сюрприз(мішечок з флешкою). Вам цікаво що це? Спробуйте відгадати.(Діти на дотик відгадують предмет. Якщо не відгадали – підказка: цей предмет може вмістити багато інформації, мультиків, кіно, музики, світлин).

  • Флешка допоможе згадати тему тижня «Техніка, яка нам допомагає ».

–Яка побутова техніка вам допомогла сьогодні вранці?(Діти відповідають) Хто користувався мікрохвильовою піччю?

–В цей день 25 жовтня 1955 року американська фірма «TAPAN KOMPANY» вперше представила  людству мікрохвильову піч.

  • Чим живиться техніка? (електрострумом). Візьмемось за руки , підживимо один одного струмом позитиву і гарного робочого настрою на цілий  день. Ми гарно підживили один одного, ми  друзі. Сідайте за парти.

Тема дня «Як «потоваришувати» з технікою», щоб вона теж була для нас другом.

4. Групова робота.

– У мене теж був гарний настрій, але я відчуваю, що він ось-ось зіпсується, так як виникли деякі проблеми. Допоможете  мені? (Із пакета дістаю предмети)

  1. Вранці купила пляшку молока і думаю, як зберегти його свіжим.
  2. Зробила  гарячий бутерброд на роботу ,  але він вже захолонув, думаю, як його підігріти.
  3. Хтось вчора у класі після уроку фізкультури забув брудну футболку,треба її повернути, але перед цим треба випрати.
  4. А це теж хтось забув сорочку, вона чиста, але треба її випрасувати. Як?
  5. Знайшла сміття на підлозі на килимку, треба прибратися.

– Прошу вашої допомоги. Допоможіть,будь-ласка, вибрати потрібну побутову техніку. Перед тим, як будете працювати в групі – згадаємо правила роботи в групі. (Учні працюють групами. У кожної із груп на парті лежить ватман із картинками пляшки молока, брудної футболки, пом’ятої сорочки, бутерброда, сміття і картинки із побутовою технікою: пилосос, холодильник, мікрохвильова піч, праска, пральна машина)

*Презентація роботи групами. Представники розповідають, яка побутова техніка потрібна, щоб вирішити проблему. (Я прикріплюю на дошку картинки: холодильник, мікрохвильова піч, пральна машина, праска, пилосос)

  • Якою  технікою вам дозволяють самостійно користуватися вдома?  А чому деякою не дозволяють? (треба знати правила користування, тобто стати  для побутової техніки «другом». Які правила безпечного користування електроприладами ви знаєте?
  • Не перевантажувати розетку
  • Не користуватися водою поряд з увімкненими  електроприладами
  • Не намагатись самостійно відремонтувати зламану техніку
  • Не можна при вимиканні тягнути за шнур, а треба тримати за вилку
  • Не залишати без нагляду увімкнені електроприлади. (на дошку прикріплюю картинки)

– Чому, виходячи з дому, не можна залишати електроприлади увімкненими? Може бути замикання і виникне пожежа. За яким номером телефону треба телефонувати? (101).

  Прилади в режимі очікування теж використовує електроенергію . А її треба берегти так як її запаси на землі не безкінечні.

* Фізхвилинка («Вітер віє на в лице, захиталось деревце, вітерець все тихше, тихше, деревце все вище, вище»)

На дошку прикріплюю  картинку  вітряків.

– Діти, електроенергію нам дає і енергія вітру.

*Перегляд мультфільму «Уроки обережності» . Обговорення.( Чи вмів хлопчик «товаришувати» з технікою? (ні). Поради хлопчику.

ІІ. Повідомлення теми уроку.

  • Заплющте очі. Які зміни ви бачите на дошці? (нічого не бачимо). Відкрийте. – Чому із закритими очима не змогли назвати зміни? (Діти заплющують очі, я змінюю порядок картинок побутової техніки, доповнюю іншою.)
  • Отже, тема уроку «Чим я бачу»
  • Подивіться один одному в очі. Які у вас гарні, розумні, допитливі оченята.  –Встаньте діти з блакитними очима, із карими, із зеленими.
  1. Фізхвилинка. Гра «Райдуга»  Я показую геометричні фігури  (7) різного кольору, діти виконують рухи. (повторення геометричних фігур, складу числа 7).

– За допомогою якого органу чуття ви змогли розпізнати кольори фігур? Зараз я дізнаюсь, якими уважними були ваші оченята. Якого кольору був трикутник, квадрат, п’ятикутник, коло і т.д? Скільки кольорів у веселки? Згадайте склад числа 7.

2.Робота з підручником. (с.42-43) (очима розрізняємо колір,розмір, форму )

*Читання і слухання вірша Володимира Тименка «Якого кольору». ( Читає учень)

– Скільки кольорів намалював Пензлик? (7) Який перший колір? Другий, Шостий? Фіолетовий колір, яким був по порядку? І т.д.

  1. Гра «Будь уважним» (підручник)
  • Уважно подивіться на малюнки – асоціації. На що схожа стрічка? (На змію) На що схожа кулька? (На квітку) І т.д. Зараз я перевірю наскільки ваші оченята уважні. Закрийте підручники. Я показую вам картинку, а ви називаєте предмет, на який вона схожа.
  1. Хвилинка відпочинку . Музична  «Осіння замальовка» Ф. Шопен . (Завдяки очам ми бачимо навколишні предмети, їх форму, розмір, колір, можемо читати, писати. За допомогою зору ми пізнаємо красу навколишнього світу.)
  • Сподобалось? Завдяки чому ви змогли побачити осінню красу? Почути гарну музику? Про орган чуття – вуха, ми будемо говорити на наступному уроці.
  • Діти, хто з вас любить дивитись ТВ, грати у комп’ютерні  ігри, грати у ігри на телефоні? А що буде з вашими очима, якщо ви довго будете це робити? Зіпсується зір. Наші очі працюють зранку і до вечора. Тож вони теж стомлюються і потребують відпочинку. Які ви знаєте правила збереження зору?

( Не можна довго дивитись ТВ і грати у комп’ютер чи телефон, не можна читати лежачі чи у транспорті, не можна витирати очі брудними руками). (На дошку прикріплюю відповідні картинки).

  1. Профілактика збереження зору. Розучування гімнастики для очей.
  2. – Хто з вас зранку робить зарядку? Нашим очам теж потрібна гімнастика. Пропоную вивчити декілька вправ. (На дошку прикріплюю малюнки – вправи)
  • Подивіться праворуч, ліворуч, догори, вниз; намалюйте цифри очима,  сильно заплющте і розплющте очі, швидко покліпайте  очима).
  • Вчені довели, що більшість  інформації ( 90 % ) зі світу людина сприймає через очі.
  1. Поради правильного харчування для збереження зору.

– А ще дуже важливо правильно  харчуватися, їсти їжу, корисну для очей, щодня вживати продукти багаті на вітамін А. Хто знає, що це за продукти?

( Морква, гарбуз, чорниця, риба, шпінат) (На дощці картинки)

ІІІ. Підсумок.  Робота у «Щоденнику вражень»

 

Додаток

C:\Users\Света\Desktop\фото техники\20025080b.jpgC:\Users\Света\Desktop\фото техники\HP-ProBook-4535s-vid.jpgC:\Users\Света\Desktop\фото техники\351942.jpgC:\Users\Света\Desktop\158751054_s265.jpgC:\Users\Света\Desktop\фото техники\Микроволновка-соло-1-500x500.jpgC:\Users\Света\Desktop\фото техники\20024211b.jpgC:\Users\Света\Desktop\фото техники\c3d970db1f2bdbb50ca78615bcf40eeb.jpegC:\Users\Света\Desktop\фото техники\Istorija-pylesosa-1.jpg

docx
Додано
23 січня 2019
Переглядів
2307
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку