20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Що ми знаємо про нашу країну – Україну

Про матеріал
Мета уроку поглибити знання учнів про нашу державу – Україну, формувати національну свідомість школярів, розвивати пізнавальні інтереси, уміння робити висновки, узагальнювати, виховувати патріотів рідної держави, виховувати любов до рідного краю.
Перегляд файлу

Тема. Що ми знаємо про нашу країну – Україну

 

Мета. Ключові компетентності: вміння вчитися – самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії; загальнокультурної - –дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися в контексті змісту, формувати духовно – моральні основи життя; соціальної – проектувати стратегії своєї поведінки з урахуванням інтересів та потреб інших, продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі  та команді,компететності з ІКТ - вміння добувати, осмислювати, опрацьовувати та використовувати інформацію з різних джерел,  користуватися різноманітною довідковою літературою; громадянської – розвивати здатність екологічно мислити, бережливо ставитися до природи, до людей, до самого себе.

 

Предметні компетентності: поглибити знання учнів про нашу державу – Україну, формувати національну свідомість школярів, розвивати пізнавальні інтереси, уміння робити висновки, узагальнювати, виховувати патріотів рідної держави, виховувати любов до рідного краю.

 

Тип уроку. Відкриття нового знання

 

Обладнання і матеріали: проектор та екран, ПК, наочність, зошити з природознавства 1 клас Т.Г. Гільберг, Т.В. Сак, .     Гільберг Т.Г. Природознавство : підруч. Для загальноосвіт. Навч. Закл.: 1-й кл./ Т.Г.Гільберг, Т.В.Сак. – К. : Генеза, 2012. – 112 с., презентація до уроку, презентація з фізкультхвилинкою.

 

Хід уроку

І. Самовизначення до діяльності

1. Організація класу до уроку.

 

Діти: Доброго ранку усіх ми вітаємо

Здоров я і миру усім ми бажаємо

 

Вчитель: Мабуть найбільшу насолоду і радість, найпалкішу любов до рідного краю, до життя викликає спілкування з природою, вона чарувала і чарує, хвилювала і хвилює людину. Плескіт голубої води, шелест зелених дібров, спів пташок, запах і розмаїття квіток, все це дороге серцю, ні з чим не зрівняна природа рідного краю. ( Діти, а рідний  край для кожної людини починається з рідної домівки, села, а як називається село в якому ми живемо, а як називається район в якому ми живемо? Село Вознесенка, Мелітопольського району, Запорізької області )

 

2. Фенологічні спостереження

Як завжди розпочнемо урок з календаря спостережень за погодою та явищами природи. В цьому нам допоможе черговий синоптик.  (Виступ синоптика. У рідному краї добігає кінця пора року-зима, місяць лютий. Небо блакитного кольору, на ньому блукають хмари. Температура повітря вранці становила _____ градусів. Вітер ________. Нехай проблеми та невзгоди не роблять вам в життя погоди. Черговий синоптик _________________) 

Висновок: Дітки, а навіщо нам потрібні спостереження за погодою? Чи не потрібні (потрібні, щоб знати як одягнутися, взяти з собою парасольку)

 

ІІ. Актуалізація опорних знань. Фіксація ускладнення. Постановка проблеми

Дітки, відгадайте загадку

Робота над загадкою І.Січовика

Красивий, щедрий рідний край,

І мова наша солов’їна.

Люби, шануй, оберігай

Усе, що зветься... (Україна).

Діти, як називається країна, у якій ми живемо?

Україна.

  • А як ви думаєте, про що піде мова на нашому сьогоднішньому уроці?

(Про Україну). Отже, як ви вже здогадалися тема нашого сьогоднішнього уроку є «Що ми знаємо про нашу країну – Україну»

 

III. Вивчення нового матеріалу

1. Розповідь вчителя з елементами бесіди та використання ілюстрацій

Ми живемо в Україні. Україна – це наша земля, наша країна зі славною багатовіковою історією народу, який протягом багатьох віків боровся за свободу й незалежність. Україна – це велика незалежна держава в Європі.

Україна – це рідна мова, чарівна пісня, чудові народні традиції, мальовнича природа, талановитий народ. Україна – це наша Батьківщина. Найбільшими містами України є: Київ, Харків, Ужгород, Черкаси.

Дітки, зараз я пропоную вам трішечки відпочити і зробити перерву на фізкультхвилинку.

 

2. Фізкультхвилинка. (на 15 хв уроку). Відео

 

3. Бесіда про Київ за ілюстраціями

Діти, а хто знає як називається столиця нашої держави?

Столиця нашої держави – Київ.

В давнину у Києві жив князь Кий зі своїми братами Щеком, Хоривом і сестрою Либідь. Вони збудували це місто, а назвали на честь старшого з братів Кия. Київ це дуже давнє і мальовниче місто. Воно потопає в зелені парків і садів, невпинно росте й оновлюється. Найголовніша вулиця Києва-Хрещатик. Розкинувся Київ на берегах Дніпра.

  • Хто був у Києві і може поділитися своїми враженнями?

 Виступає учень. Віршик про Київ.

 

 

IV. Узагальнення і систематизація знань.

  1. Робота з підручником ст.86-87

а) за малюнками розказати про міста України (Діти, розгляньте ілюстрації на ст. 86, прочитай назви найвідоміших міст України, яке з міст є столицею нашої держави Київ)

б) опрацювання статті (Читання ланцюжком)

Яка найкрасивіша вулиця Києва? Яка площа найголовніша площа Києва?

в) робота в зошиті з друкованою основою ст 40. Запис на дошці – Київ, Хрещатик.

 

2. Робота в групах

Учитель пропонує учням об’єднатися у групи по 5-6 осіб за принципом «Квіти» (волошки, маки, барвінки, айстри).

Кожна група отримує набір карток зі словами: країнастбоук, мтеквітчизна, убатьківщина, оземлякронті.

Завдання: знайти слова, близькі за значенням до слова «Україна».

 

3.Творча вправа «Скажи своє слово про Україну»

Діти, готуючись до сьогоднішнього уроку ви отримали творче завдання на тему: «Якою ви хочете бачити нашу державу?». Будь-ласка, хто готовий презентувати свої роботи?

Удома учні малюють ілюстрації на тему «Ми любимо свою Україну».

Висновок. Щоб Україна стала прекрасною державою, ви маєте дбати про її зміцнення й процвітання. Ваша любов до України виявляється у старанному навчанні, повазі до людей праці, до українських традицій, любові до природи.

 

4.  Хвилинка релаксації.

Зараз я вам пропоную трішечки відпочити і передивитись відео про Україну.

 

5. Хвилинка поезії.

Вчитель декламує вірш «Любіть Україну».

 

V. Рефлексія діяльності. (Підсумок)

- Діти, про що ми говорили на сьогоднішньому уроці?

- Що  цікавого було на уроці?

- Про що нове дізналися?

- Чи сподобався вам урок?

Мені теж сьогодні було дуже приємно працювати з вами, дякую вам за співпрацю на уроці, ви всі молодці, давайте собі поопладуємо.

На цьому наш урок закінчено.

doc
Додано
21 січня
Переглядів
149
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку