Урок математики в 1 класі НУШ "Додавання і віднімання в межах 10".

Про матеріал
План-конспект інтегрованого уроку, навчальна мета якого - закріпити розуміння суті додавання і віднімання; вчити складати вираз до сюжетного малюнка; формувати навички додавання і віднімання, вміння виконувати додавання і віднімання числа; закріпити знання складу чисел; закріпити знання назв компонентів та результату арифметичної дії додавання. Розвивати логічне мислення учнів. Запропоновані види роботи спрямовані на розвиток математичних здібностей та формування допитливості і кмітливості, сприяють розвитку вміння передавати настрій за допомогою кольору.
Перегляд файлу

МАТЕМАТИКА

Тема: Додавання і віднімання в межах 10.

Мета: закріпити розуміння суті додавання і віднімання; вчити складати   вираз до сюжетного малюнка; формувати навички додавання і віднімання, вміння виконувати додавання і віднімання числа; закріпити знання складу чисел; закріпити знання назв компонентів та результату арифметичної дії додавання. Розвивати логічне мислення учнів.

Тип уроку: інтегрований (математика, образотворче мистецтво)

Обладнання:  мультимедійний комплект, картки, лічильний матеріал, кольорові олівці, шнурки, повʼязки на очі.

Хід уроку

  1. ОК (організація класу)

1) Привітання

- Сьогодні до нас завітали гості. Давайте з ними привітаємось.

Добрий день вам , добрі люди!

Хай вам щастя й доля буде!

Не на день і не на рік,

А на довгий-довгий вік!

 

  1. МНД (мотивація навчальної діяльності)

1) Лист

- Діти! Я отримала листа для  1-А класу. Давайте його прочитаємо!

Дорогі першокласники!

 Запрошую вас до нашої математичної країни.

Виконайте, будь ласка, цікаві завдання. Мої друзі вам допоможуть!

  • А хто нас запросив?
  • Чи є підпис від кого лист?
  • Мабуть ми дізнаємось тоді, коли виконаємо всі завдання.

2) Мотивація (Створення позитивного психологічного клімату класу).

 - Пропоную налаштуватися на роботу з допомогою наших цеглинок

        ЦЕГЛИНКИ

У небі світить сонечко,

Травичка хай росте,

Пливе хмаринка в небі

І річка хай тече.

Любов у серці гріє,

У дружбі краще жить.

Ми до вершин крокуєм,

Нехай усім щастить.

 

  1. АОЗ (актуалізація опорних знань)

1) Поділ на групи

- Пропоную вибрати геометричну фігуру, яка вам подобається.

- Хто що вибрав?

- Знайдіть на столах таку саму геометричну фігуру. Ми будемо працювати групами.

2) Робота в групах. Вправа «Вгадай число» (Слайд 1)

Знайомтесь! Папуга Гоша-          поздравляю 006

Математик він хороший.             

Поважає всіх кмітливих,

Всіх розумних, жартівливих.

Хто зуміє без вагання

Розвʼязать його завдання.

  Представник команди з пов’язкою на очах обстежує цифру (на дотик). Не називає її, пальчиком пише на спині іншому учаснику групи, той передає інформацію іншим, які на парті викладають цифру за допомогою шнурка. Перевіряють. Групи отримують конверт із вгаданою цифрою (3, 6, 0), в якому завдання.

 

  1. ПВМ (повторення вивченого матеріалу) (Слайд 2)

1) Картка з конверту

Познайомтесь Кенгуру: звати Ру.      C:\Users\School\Desktop\2019-2020\СЕМІНАР\загружено.jpg

Ви обчисліть без вагання

Приклади на додавання та віднімання.

Розвʼязать їх поспішіть.

Та картинку ви складіть.

- Обчислити вираз. Скласти картинку-пазл (Кому допомогли виконати завдання? (зайчик)

2) Відновлення числового ряду

   А крокодил Гена                       C:\Users\School\Desktop\2019-2020\СЕМІНАР\943406e9148636e1a4db8b00c99a2152.jpg

Пропонує міркувати,

Свій розум розвивати,

Нове завдання розвʼязати.

Картка для кожної групи.

  • Відновіть числовий ряд. Впишіть пропущені числа. Назвіть їх.

 3)ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА ( Руханка № 2)

 4) Гра «Будь уважний». Жарт.

Кіт Антип нас зустрічає     поздравляю 011

І тихенько дме у вус.

Математику хто знає,

Він тому поставить «плюс».

Пропонує кіт Антип

Наступне завдання.

 - Скільки лапок у вовків? (4)

 - Скільки в мишки є хвостів? (1)

 - Скільки вушок у зайців? (2)

 - Скільки пальців на руці? (5)

 - Скільки крил є у лисиці?

 - Скільки в школі є криниць?

 - Скільки жаб літає в небі?

 - Скільки хвостиків у тебе?

 5) Інтерактивна вправа (дошка)

Мавпенята-братики,               C:\Users\School\Desktop\2019-2020\СЕМІНАР\mqdefault.jpg

Люблять математику.

І сьогодні не жартують

Інтерактивну вправу пропонують.

 - Запрошую до дошки кожну групу по черзі. Обчисліть приклади.

 6) Вправа для зняття зорової втоми «Пальмінг»

 

 7) Творча робота (образотворче мистецтво)

 - А тепер нарешті ми дізнаємось хто надіслав нам листа. На листочку зʼєднайте числа по порядку.

 - Впізнали? (Слоненятко)

 - Але чомусь він засмучений? Можливо чогось не вистачає? (кольору)

 - Давайте його розфарбуєм. Яким кольором? А воду? Що можна домалювати?

  5. Рефлексія

- Хто нас запросив у гості?

- Чим ми допомагали слоненятку?

- Які завдання виконували?

- Кому сподобалось підніміть червону цеглинку, а кому ні – синю.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\School\Desktop\2020-2021\СЕМІНАР\картинки\математика картки\Narisuy-po-tsifram_12267.jpg

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
24 березня 2021
Переглядів
860
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку