Готуємося до ЗНО. Повторення вивченого з української літератури. Частина 15.

Про матеріал

Готуємося до зовнішнього незалежного оцінювання в 11 класі. Повторення вивченого з української літератури. Частина 15. Сподіваюся, що така форма повторення матеріалу сподобається педагогам і допоможе їхнім учням швидко та якісно підготуватися до ЗНО.

Перегляд файлу

Завдання з української літератури. Частина 15

 

Дайте коротку відповідь.

1. Офіційно оформити своє «шляхетне» походження прагне герой твору

 

2. «По одежі і по сивій бороді, сказать би, піп, а по шаблюці під рясою, по пістолях за поясом і по довгих шрамах на виду – старий козарлюга» сказано про персонажа –

 

3. Прадавні гуцульські звичаї й обряди у своєму творі описав –

 

4. «Пошли мені, доле, сили, уміння, талану, чого хочеш – тільки щоб я хоч що-небудь зробив таке, щоб народ мій у своїм титанічнім труді, у своїх печалях, горестях, роздумах, ваганнях, – щоб народ мій усміхнувся!» – сказав про свої творчі задуми –

 

5. «Прославити завоювання міста українським елементом села» – таке завдання поставив перед собою –

 

6. Справжнє прізвище автора твору «Мартин Боруля» -

 

7. Дія комедії «Мина Мазайло» розгортається в місті –

 

8. «Талановита буковинська письменниця внесла в наше письменство новий тон, новий спосіб писання, узятий з новішої німецької літератури та філософії…» -

 

9. «Письменниця революційно-демократичного напряму кінця XIX – початку XX століття, учасниця загальнодержавного визвольного руху, полум'яний пропагандист ідей наукового соціалізму, вона оспівала "нащадків Прометея", разом з ними своєю творчістю світила "досвітні огні" революції, здобувши від народу величні й славні імена Дочка Прометея і Співачка досвітніх огнів...» -

 

10. «Малим хлопчиком бігав у темну ніч, оточений мороком холодних, мовчазних лемківських лісів, із острахом піднімав очі до таємничого неба, яке уявлялося йому, було пришпилене горючими цвяхами зір до безмежного простору вічності...» -

 

11. «Він став придворним поетом, бо не хотів розділити долю найближчих друзів, які в роки сталінських репресій загинули чи надовго зникли в таборах. Більшовики багато що могли йому нагадати. Хоч би й вірш "Пам'яті тридцяти"...» -

 

12. «Він урахував те, що біля колиски нової у критської літератури були вічно свіжі джерела – римські класики, яких у нас тоді знали, читали в оригіналах, а бурсаки-семінаристи мали звичай перелицьовувати та пересаджувати їх на український ґрунт...» -

 

13. Написання нарису «Подоріжжя од Полтави до Гадячого» стало важливим етапом підготовки твору

 

14. «Я не хочу буть дворянкою! Краще жить на світі щасливим мужиком, ніж нещасним паном - це всяке знає!» - заявляє –

 

15. «Основною темою я зробив смерть пророка, непризнаного своїм народом», - сказано автором про твір –

 

16. Драматичну долю галицького селянства кінця ХІХ - початку                ХХ століття втілено в образі –

 

17. Справжнє прізвище автора твору «Інститутка» -

 

18. «...Дегенерата введено не випадково! Навіть кращий із тих, що в них «розколюється «Я», навіть він іде в супроводі «низенького лоба, розкуйовдженого волосся і приплюснутого носа»...», - так пояснював появу одного зі своїх персонажів –

 

19. «Поет поринає і пориває за собою читача в розкоші молодого зору, слуху, дотику. Його «пейзажі споминів» - безконечно знадливі лемківським колоритом», - сказано про –

 

20. «Стану я, гляну я — скрізь поточки як дзвіночки, жайворон як золотий», — писав –

 

21. «Моя зброя - сміх!» - так пояснював своє мистецьке покликання –

 

22. «У його творі закодовано вибір, що невблаганно поставав перед українським комуністом, роздвоюючи його самосвідомість: вибір між вірністю фанатичній догмі й синівською любов’ю до Матері-України…» -

 

23. «Добрими старими шляхами, обминаючи казенні «стовпи неотесані», але не обминаючи доріг європейської науки, мандрував по Україні і сіяв у людських серцях мудрість любові та самопізнання, задоволення в сродній праці та совісті – як чистий кришталь» -

 

24. «Він зробив цю м’яку, виразну, сильну, багату мову літературною, і українська мова, яку тоді вважали місцевою говіркою, з його легкої руки залунала так голосно, що звуки її рознеслись по всій Росії… » -

 

25. Риторичне запитання «Ви знаєте, як липа шелестить?» поставив –

 

26. «Парубок моторний / І хлопець хоть куди козак, / Удавсь на всеє зле проворний, / Завзятіший од всіх бурлак» - сказано про персонажа -

 

 

 

doc
Додано
26 березня 2018
Переглядів
899
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку