ГР 1. УВ ( усно взаємодіє). для КПР з теми «Пригоди і фантастика». у 6 класі НУШ Аудіювання: уривок повісті Ч. Діккенса « Різдвяна пісня в прозі».

Про матеріал
ГР 1. УВ ( усно взаємодіє). для КПР з теми «Пригоди і фантастика». у 6 класі НУШ Аудіювання: уривок повісті Ч. Діккенса « Різдвяна пісня в прозі».
Перегляд файлу

ГР 1. УВ ( усно взаємодіє).

для КПР з теми «Пригоди і фантастика».

у 6 класі НУШ

Аудіювання: уривок повісті Ч. Діккенса « Різдвяна пісня в прозі».

Вони рушили до дверей . Дух попереду, Скрудж – за ним. Двері прочинилась і відкрилася  кімната з голими стінами, яка здавалася  ще більш сумовитою через те, що в ній рядами стояли нефарбовані парти. За однією з цих парт вони побачили самотню фігурку хлопчика, який читав книгу при вбогому вогнику каміна; і Скрудж теж присів за парту й заплакав, упізнавши в цій бідолашній, усіма забутій дитині самого себе, яким він був колись. Усе тут, – писк і метушня мишей за дерев'яними панелями;скрипіння дверей порожньої комори, потріскування дров у каміні – все відлунювало у Скруджевому серці й накликало сльози.

Учора увечері якийсь хлопчик заколядував біля моїх дверей. Мені б хотілося дати йому що-небудь, оце й усе.

Дух задумливо посміхнувся і, змахнувши рукою, сказав:

– Поглянемо на інше Різдво.

Із цими словами Скрудж-дитина немов підріс на очах, а кімната, в якій вони опинилися, стала ще темнішою й бруднішою. І знову він був тут сам-один, тоді як усі інші хлопчаки розійшлися додому на веселі канікули.

Але тепер він уже не сидів за книжкою, а зневірено крокував із кута в куток. Скрудж глянув на Привида і на двері.

Вони прочинилися, і маленька дівчинка, на кілька років молодша від хлопчика, вбігла в кімнату. Кинувшись хлопчикові на шию, вона поцілувала його, називаючи своїм любим братиком. Я приїхала за тобою, любий братику! – говорила крихітка,. – Ти поїдеш зі мною додому!

– Додому, маленька Фані? – перепитав хлопчик.

– Звісно! – вигукнуло дитя, сяючи від щастя. – Додому! Назовсім! Назавжди! Батько став дуже добрий, зовсім не такий, як колись, і вдома тепер, як у раю.

  1. Хто йшов попереду? А) Дух Б) Скрудж.
  2. Які парти стояли в кімнаті з голими стінами? А) старі Б) нефарбовані

В) обдерті.

  1. Де бралося світло в кімнаті, в якій читав хлопчик? А) з лампи Б)від свічки В) від каміна
  2. Метушня мишей, скрип комірних дверей, потріскування дров у каміні викликало в Скруджа… А) страх Б) жаль В) сльози.
  3. Про кого згадав Скрудж ? А) про колядника Б) про племінника В) про матусю.
  4. Що робив доросліший Скрудж-дитина в кімнаті ? А) читав книгу Б) грався солдатиками В) крокував із кутка в куток.
  5. Дівчинка, що вбігла в кімнату… А) молодша за брата Б) старша за брата В) вони ровесники.
  6. Назвіть ім’я Скруджевої сестрички А) Нані  Б) Нен В) Фані.
  7. Вона забирала хлопчика додому, бо тато став яким? А) спокійним

Б) ввічливим В) добрим.

    10. Де сидів, читаючи книгу, хлопчик ?А) на ліжку Б) біля столу В) за    партою.

    11. Напишіть назву твору, з якого ви прослухали уривок.

    12. Хто є автором твору ?А) Гоголь Б) Ліндгрен В) Діккенс.

 

 

docx
Додав(-ла)
Корженко Ірина
Додано
5 грудня
Переглядів
224
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку