Гра - конкурс " Цікаве креслення"

Про матеріал
Прагнення до постійного вдосконалення знань з предмету ; сприяти розвитку мислення та творчої активності учнів
Перегляд файлу

http://stroyobzor.ua/assets/files/%D1%84%D0%BE%D1%82%D0%BE%20WWW/%D0%B4%D0%BE%D0%BC_%D1%87%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B5%D0%B6.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                   Гра-конкурс
                 “Цікаве креслення”

 

 

 

 

 

 

 

Розробила : викладач Іщенко Н.П.

 

м. Новоукраїнка

Гра – конкурс

« Цікаве креслення »

Мета : прагнення до постійного вдосконалення знань з предмету «Будівельне креслення» ; сприяти розвитку мислення та творчої активності учнів ; навчати аргументовано відстоювати власну думку ; виховувати в учнів повагу до себе і до думки співбесідника , упевненість , що знання необхідні їм для отримання в майбутньому бажаної професії.

Обладнання : мультимедійна дошка , аудіозапис музики , плакати з прислів’ями на тему навчання , картки із різними завданнями.

 

  Конкурс відбувається в класі , де великими літерами написано назву заходу

« Цікаве креслення ». Столи для команд розставлені півколом , щоб глядачі добре бачили конкурсантів. На дошці закріплений екран на якому демонструються завдання і відповіді до них. На стінах класу прилаштовані плакати з народними прислів’ями на тему навчання : « Здобудеш освіту – побачиш більше світу » , « Навчання – світло , а не навчання пітьма » , « Не тоді соромно , як не знаєш , а тоді , як не вчишся ».

 

Звучить музика.

 

Викладач :

  Для сучасної людини мовне та письмове спілкування є звичною і постійною потребою. Проте ще набагато раніше , ніж зявилася писемність , люди навчилися виконувати графічні зображення.

  Життя сучасної людини насичене найрізноманітнішими графічними зображеннями : рисунками , кресленнями , схемами , планами , картами , графіками , діаграмами тощо. В цих умовах словесна форма передачі і збереження інформації втратила свою універсальність.

  Мова графічних зображень не знає кордонів адже вона однаково зрозуміла всім людям , незалежно від того , якою мовою вони розмовляють.

 

Оголошуються правила гри.

 

Викладач :

  Для розминки пропоную вам розшифрувати головоломку з темою виховного заходу.

( звучить музика )

1 тур – « Креслярські приладдя »

 На проекторну дошку виводяться зображення креслярських інструментів , конкурсантам потрібно сказати їх правильну назву.

 

  • Блок запитань
  • Яким інструментом проводять прямі лінії на площині ? Лінійка
  • За допомогою якого креслярського інструмента креслять криві лінії ? Лекало
  • Як називається довга лінійка з короткою планкою , що прикріплена під прямим кутом до одного кінця лінійки ? Рейшина
  • Як називається інструмент призначений для викреслення ліній кіл малого радіуса ? Кронциркуль
  • Як називають  інструмент призначений для викреслення ліній  кіл великого радіуса ? Штангельциркуль

 

2 тур – « Оптичні ілюзії »

( звучить музика )

Конкурсанти виконують завдання. ( слайди з ілюзіями в кресленні )

  • Завдання

Прочитайте розповідь вставляючи в місця умовних позначень , слова.

 

  • Ми підійшли до невеликого напівзруйнованого будинку. В тому місці , де ……. стіна була повністю зруйнована , серед ……. і …….. виднівся фундамент із ……..  ………. плити міжповерхових перекритів в багатьох місцях провалилися. Проходячи через груди ……. , ми увійшли в споруду. Внутрішня …… стіна у багатьох місцях обвалилася , а ………  частини споруди майже повністю згоріли. В середині приміщення на ……. основі , глибоко занурений в ……. стояв сильно пошкоджений ……… резервуар , на дні якого іще збереглося небагато ……. .

 

3 тур – « Розгортка поверхонь »

( звучить музика )

Конкурсанти виконують завдання. ( знайти відповідність між розгорткою та геометричною фігурою )

  • Блок запитань
  • Документ , що містить зображення предмета та інші данні , які необхідні для його виготовлення та контролю називають кресленням.
  • Зображення повернуте до спостерігача видимою частиною поверхні предмета називають виглядом.
  • В яких одиницях показують розмір деталі на кресленнях ? Міліметрах
  • В якому випадку дозволяється викреслювати тільки половину зображення ? Якщо фігура симетрична.

 

4 тур – « Логіка в кресленні »

  • Завдання

  Конкурсантам пропонують « китайську головоломку » - скласти різні фігурки і картинки із семи кусочків квадрату , як показано на малюнку. В кожну фігуру повинні увійти всі сім кусочків  - кожен не повинен залишатися; кусочки не повинні налягати один на другого , а тільки дотикатися один до другого без проміжків.

 

5 тур – « Практичне завдання »

  • Завдання

  Знайдіть відповідність виглядів з аксонометричною проекцією деталі.

 

Підбиття підсумків гри – конкурсу « Цікаве креслення ».

 

Викладач:

  Креслення – це засіб створення матеріальних , інтелектуальних і духовних цінностей людини. Щоб побудувати будинок , автомобіль чи літак , виготовити одяг , меблі або дитячу іграшку , треба спочатку спроектувати виріб , намалювати його і викреслити. Цим займаються інженери , архітектори , дизайнери та представники інших професій. Всі вони говорять на єдиній , загальній для них професійній мові – мові креслення.

 

 

 

1

 

docx
Додано
4 лютого 2019
Переглядів
1913
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку