Гра-конкурс
“Цікаве креслення”
Розробила : викладач Іщенко Н.П.
м. Новоукраїнка
Гра – конкурс
« Цікаве креслення »
Мета : прагнення до постійного вдосконалення знань з предмету «Будівельне креслення» ; сприяти розвитку мислення та творчої активності учнів ; навчати аргументовано відстоювати власну думку ; виховувати в учнів повагу до себе і до думки співбесідника , упевненість , що знання необхідні їм для отримання в майбутньому бажаної професії.
Обладнання : мультимедійна дошка , аудіозапис музики , плакати з прислів’ями на тему навчання , картки із різними завданнями.
Конкурс відбувається в класі , де великими літерами написано назву заходу
« Цікаве креслення ». Столи для команд розставлені півколом , щоб глядачі добре бачили конкурсантів. На дошці закріплений екран на якому демонструються завдання і відповіді до них. На стінах класу прилаштовані плакати з народними прислів’ями на тему навчання : « Здобудеш освіту – побачиш більше світу » , « Навчання – світло , а не навчання пітьма » , « Не тоді соромно , як не знаєш , а тоді , як не вчишся ».
Звучить музика.
Викладач :
Для сучасної людини мовне та письмове спілкування є звичною і постійною потребою. Проте ще набагато раніше , ніж з’явилася писемність , люди навчилися виконувати графічні зображення.
Життя сучасної людини насичене найрізноманітнішими графічними зображеннями : рисунками , кресленнями , схемами , планами , картами , графіками , діаграмами тощо. В цих умовах словесна форма передачі і збереження інформації втратила свою універсальність.
Мова графічних зображень не знає кордонів адже вона однаково зрозуміла всім людям , незалежно від того , якою мовою вони розмовляють.
Оголошуються правила гри.
Викладач :
Для розминки пропоную вам розшифрувати головоломку з темою виховного заходу.
( звучить музика )
1 тур – « Креслярські приладдя »
На проекторну дошку виводяться зображення креслярських інструментів , конкурсантам потрібно сказати їх правильну назву.
2 тур – « Оптичні ілюзії »
( звучить музика )
Конкурсанти виконують завдання. ( слайди з ілюзіями в кресленні )
Прочитайте розповідь вставляючи в місця умовних позначень , слова.
3 тур – « Розгортка поверхонь »
( звучить музика )
Конкурсанти виконують завдання. ( знайти відповідність між розгорткою та геометричною фігурою )
4 тур – « Логіка в кресленні »
Конкурсантам пропонують « китайську головоломку » - скласти різні фігурки і картинки із семи кусочків квадрату , як показано на малюнку. В кожну фігуру повинні увійти всі сім кусочків - кожен не повинен залишатися; кусочки не повинні налягати один на другого , а тільки дотикатися один до другого без проміжків.
5 тур – « Практичне завдання »
Знайдіть відповідність виглядів з аксонометричною проекцією деталі.
Підбиття підсумків гри – конкурсу « Цікаве креслення ».
Викладач:
Креслення – це засіб створення матеріальних , інтелектуальних і духовних цінностей людини. Щоб побудувати будинок , автомобіль чи літак , виготовити одяг , меблі або дитячу іграшку , треба спочатку спроектувати виріб , намалювати його і викреслити. Цим займаються інженери , архітектори , дизайнери та представники інших професій. Всі вони говорять на єдиній , загальній для них професійній мові – мові креслення.
1