Гра - подорож " Будь уважним на дорозі"

Про матеріал

Мета:

  • -уточнити, актуалізувати, доповнити і узагальнити знання дітей про дорожній рух і правила безпечної поведінки на вулицях, розвивати вміння розрізняти дорожні знаки, пояснювати значення розмітки на дорозі; - розвивати уяву, увагу, спостережливість, пізнавальні інтереси, уміння орієнтуватися на вулицях міста; - виховувати культуру поведінки на вулицях міста та села, бережливе ставлення до власного життя і здоров'я; корекція уваги, пам'яті.

Обладнання:

Ілюстрації дорожніх ситуацій, зображення дорожніх знаків,слайди до теми «Будь уважним на дорозі», слайди з різновидами переходів, гра «дорожнє лото», малюнок світлофора, елементи форми постового.

Хід заняття:

  • 1.Організація дітей
  • 2.Повідомлення теми і мети заняття
  • 3.Вихід на майданчик
  • 4.Робота за темою.
Перегляд файлу

Криворізька гімназія № 91

 

 

 

Комлексне заняття

 « Кожна пригода – до розуму нагода»

 

__80

 

 Підготувала:

вчитель початкових класів

Криворізької гімназії № 91

Волинець Оксана Вадимівна

 

 

                                                                          м. Кривий Ріг

2018

 

Мета:

  • уточнити, актуалізувати,  доповнити і узагальнити знання дітей про дорожній рух і правила безпечної поведінки на вулицях, розвивати вміння розрізняти дорожні знаки, пояснювати значення розмітки на дорозі;                                                                                                                     - розвивати уяву, увагу, спостережливість, пізнавальні інтереси, уміння орієнтуватися на вулицях міста;                                                        - виховувати культуру поведінки  на вулицях міста та села, бережливе ставлення до власного життя і здоров’я; корекція уваги, пам’яті.

Обладнання:

Ілюстрації дорожніх ситуацій, зображення дорожніх знаків,слайди до теми «Будь уважним на дорозі», слайди з різновидами переходів, гра «дорожнє лото», малюнок  світлофора, елементи форми постового.

Хід заняття:

  1. Організація дітей
  2. Повідомлення теми і мети  заняття
  3. Вихід на майданчик
  4. Робота за темою.

 

  •                   Вступна розповідь з елементами бесіди
  • Всі люди, і маленькі , і великі , як тільки виходять на вулицю – стають пішоходами.  Чи легко бути пішоходом?
  • Вулиця ,  не парк і не кімната – на вулиці треба вести себе спокійно і впевнено. А хто може себе вести так?
  • Водії вчаться правил у спеціальних автошколах. Для пішоходів теж є правила. Якщо їх не знати – нізащо не стати гарним пішоходом.

 

 

  •                   Зупинка «Дорожні знаки»

Місто, в якому с тобою живем,

Можна по праву назвать «Букварем».

Азбуку вулиць розкривши для нас –

Місто уроки дає повсякчас.

Ось вона, азбука, її треба знать,

Вздовж тротуару, глянь, знаки висять.

  • Походження дорожніх знаків

З давніх часів люди допомагали подорожнім. Спочатку вздовж дороги забивали палиці, а потім яскраво розфарбовані стовпчики. Пізніше на стовпчики прикріплювали квадрати, круги, або трикутники з якою-небудь підказкою про дорогу. Їх і назвали дорожніми знаками. Знаки-малюнки набагато зручніші , ніж знаки-написи. На світі більше 3000 мов і якщо правила будуть написані ,  то їх зможуть прочитати лише місцеві жителі. І, коли машина їде на великій швидкості, напис прочитати майже неможливо, а знаки-малюнки помітні здалеку і зрозумілі всім.  Дорожні знаки сучасного вигляду почали з’являтися з 1909року. У нашій країні нові знаки були введені з 1973 року.  Щоб легше і швидше розпізнавати знаки, їх було поділено на 6 груп, надавши кожній групі особливого кольору і форми.

 

  • Розгляд знаків по групам
  1. Попереджувальні знаки
  2. Знаки пріоритету
  3. Заборонні знаки
  4. Наказові знаки
  5. Інформаційно-вказівні знаки
  6. Знаки сервісу

IMG_3162.JPG

  • Бліц -турнір
  1. Блакитний прямокутник, в середині білий квадрат з червоним хрестиком
  2. Який знак вас напоїть?
  3. Ніч. Зупинитись на відпочинок. Але де? Хто підкаже?
  4. Місце, де на вахті стоїть міліціонер.
  5. Виклик швидкої допомоги.
  6. Дуже хочеться їсти. Ми шукаємо знак…

 

  • Гра «Домалюй і розфарбуй»

Домалювати або доклеїти  малюнки з правил дорожнього руху.

 

 

  • «Дорожнє лото»

Дібрати до назви відповідний знак.

 

 

 

 

 

  •                   Зупинка «Світлофор»
  • Загадка: ))))))))))))))))))))))))))))))))))

Підморгнув зеленим оком – ми йдемо,

Підморгнув червоним оком – стоїмо.

  • Пояснення значень кольорів світлофора
  • Вірш «Червоний, жовтий, зелений»

Як переходиш вулицю,

На розі зупинись.

І перш за все уважно

На мене подивись.

 

Дивлюсь червоним оком –

Велю спинитись я,

Одне мені потрібно –

Це витримка твоя.

 

А блисне жовте око –

Іти не поспішай,

Бо жовтий, не зелений –

Потрапиш під трамвай.

 

Увага – і зелений

Привітно замигтів,

Він колір найдобріший,

Щасливого путі!

 

 

  • Гра «Світлофор»

Ведучий піднімає картки із зображенням кольору , а діти відповідно до нього виконують вправи           ( червоний – присісти, жовтий – встати, зелений – крокувати)

 

 

  •                   Зупинка «Переходимо дорогу»
  • derzhavtoinspekcija-zaklikae-vsih-batkiv_31353Правила переходу через вулицю( із зеброю і без)

 

  •                   Зупинка «Ми – пасажири»
  • Правила для пасажирів
  • Вірш «Сашко» Г.Бойка
  • Складання розповіді за малюнком

 

  1. Підсумок  подорожі.
docx
Додано
4 травня 2018
Переглядів
2047
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку