Матеріал, що вміщений у даній розробці, спрямований на формування уміння виділяти перший звук у словах, співставляти його з буквеним значенням та записувати друкованими або рукописними літерами. Букви підібрані таким чином, що утворюють слово з 3 -х літер на першому етапі, двоскладове слово на 2 етапі, а для діток, які читають, можливий варіант складання речень. Доречно роздрукувати, заламінувати і використовувати в період навчання грамоти.
__________________________ __________________________
|
__________________________ __________________________
|
||
__________________________ __________________________ |
__________________________ __________________________
|
||
__________________________ __________________________ |
__________________________ __________________________
|
||
__________________________ __________________________ |
__________________________ __________________________
|
||
__________________________ __________________________
|
__________________________ __________________________
|
||
__________________________ __________________________ |
__________________________ __________________________ |
||
__________________________ __________________________
|
__________________________ __________________________
|
||
__________________________ __________________________ |
__________________________ __________________________ |
||
__________________________ __________________________ |
__________________________ __________________________ |
||
__________________________ __________________________ |
__________________________ __________________________ |
||
__________________________ __________________________ |
__________________________ __________________________ |
||
__________________________ __________________________ |
__________________________ __________________________ |
||
__________________________ __________________________
|
|||
__________________________ __________________________ |
|||
__________________________ __________________________
|
|||
__________________________ __________________________ |
|||
__________________________ __________________________ |
|||
__________________________ __________________________ |
|||
__________________________ __________________________ |
|||
__________________________ __________________________ |
|||
|
__________________
______________ ______________
______________ ______________
______________ ______________ |
||
|
__________________ ______________
______________ ______________
______________ ______________
______________ ______________ |
||
.
_________________________________________________________ .
.
________________________________________________________________________ ________________________________________________________ .
.
________________________________________________________________________ _________________________________________________________.
.
________________________________________________________________________ _________________________________________________________.
.
________________________________________________________________________ ________________________________________________________. .
________________________________________________________________________ ________________________________________________________. .
________________________________________________________________________ ________________________________________________________.
.
________________________________________________________________________ ________________________________________________________.
-
.
________________________________________________________________________ __________________________________________________________ ________________________________________________________.
.
_______________________________________________________________________ _________________________________________________________.
.
_______________________________________________________________________ ________________________________________________________.
|