Урок . Навчання грамоти ." Знайомство з буквою К"

Про матеріал
. Ознайомити учнів з артикуляцією звука [к]. Вчити читати слова різної звуко-складової структури.Розширювати уявлення про слова, що звучать однаково, але мають різне значення
Перегляд файлу

НАВЧАННЯ  ГРАМОТИ                                 

Тема.   Буква « к » та її звукове значення.    

Мета. Ознайомити учнів з артикуляцією звука [к]. Вчити читати слова різної звуко-складової структури. Розширювати уявлення про слова, що звучать однаково, але мають різне значення. Розвивати зв'язне мовлення. Збагачувати словниковий запас.

Обладнання:  Каса букв, предметні малюнки, картки зі складами.

ХІД  УРОКУ

І. Перевірка усвідомленості читання.

На дошці надруковані речення:

У  мами син Семен. Він ловив сомів.

  • C:\Users\Yuliya\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.MSO\458726C.tmpСпочатку напівголосно, а потім уголос прочитайте їх, скажіть, про що прочитали.

II Актуалізація  опорних  знань

 

  1. Виділення слів зі звуком [к] з потішки.

Куштувало козеня кущики колючі,

І кричало козеня: «Ой, які кусючі!»

Є колючки тут і там — як його вкусити?

Треба кущики кусючі косами скосити.

  1. Спостереження за вимовою звука [к].

Вимовте звук [к]. Чи створюється перешкода при його вимові? Який цей звук за звучанням? Чому?

  1. Називання слів з виучуваним звуком за предметними малюнками.
  2. Самостійний добір слів з новим звуком у різних позиціях.
  3. Чистомовки.

Ко-ко-ко — ми купили молоко.

Ку-ку-ку — мама сіє муку.

Ки-ки-ки — достигають грушки.

Кі-кі-кі — білочки верткі.

  1. Робота над  новим  матеріалом.
  1. Позначення звука буквою.
  1. Показ букви, аналіз її будови.
  2. Звукове значення   Кит- кіт
  3. Місце в касі.
  4. Презентація свята БукваряХвилинка фантазії.

Каченята йшли рядочком,

Раптом гілочку знайшли,

А із неї два листочки

Вниз і вгору відросли.

Качка дітям: — Ках-ках-ка...

Подивіться: буква К.

  1. Робота за букварем  с 68 - 69
  1. Утворення та читання складів.
  2. Аналітико-синтетичні вправи.

— Прочитайте слова. Як ви їх розумієте?

— Прочитайте  речення із мовної горки (збільшуючи темп)

 Розгляньте малюнки в рамках. Назвіть зображені предмети Прочитайте  речення .

  1. Вправляння у читанні слів та речень
  1. Читання тексту « Концерт»
  2. Відповіді на питання
  • Слухання.
  • Читання  хором уголос
  • Ланцюжком по одному реченню.
  • Вибіркове читання.
  • Прочитайте речення, в яких є слово Ніла. Прочитайте, що співають дівчата
  1. Робота з омонімами ніс – ніс Розгляньте малюнок. Що позначає кожне слово ніс на малюнку?

 

  1. Підсумки уроку.
    Гра «Впіймай звук».

Кінь  катає дітлахів,

Кіт Мурко ковбаску з’їв.

Квокче квочка:- Ко-ко-ко!

Кинь ці витівки, Мурко!

 

 

docx
Додав(-ла)
Демешко Юлия
Додано
13 листопада 2021
Переглядів
679
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку