Гра-конкурс "Міс ввічливість" розроблена з метою поглиблювання знань дітей з актуального питання ввічливості в сучасному світі. Мета даного конкурсу: заохочити молодших школярів до прагнення бути ввічливими та вихованими.
Гра-конкурс «Міс ввічливість»
Мета. Формувати в підростаючих поколінь, шляхетність, моральні чесноти, почуття милосердя; узагальнити знання учнів про дотримання правил поведінки вдома, в школі, в громадських місцях; виховувати шанобливе ставлення до старших, батьків, турботу і піклування про молодших, слабких.
Обладнання. Ігрові столи, завдання, картинки, предмети для сервірування столу
Форма проведення. Гра-конкурс.
Вчитель: Доброго дня, любі діти!
Ви так гарно відповіли мені "Добрий день!” Отож, ми побажали один одному, щоб день був добрий для кожного з нас, приніс радість, задоволення, добрий настрій.
Давайте всі разом пригадаємо якими ввічливими словами ще ми вітаємося?
(Добрий день, ранок, вечір, доброго здоров’я)
Людина починається з добра,
Із ласки, щирості й любові,
Із батьківської хати і двора,
Із теплоти, що є у кожнім слові.
Кожен з нас знає, що від того, як людина поводить себе з іншими людьми, залежить ставлення до неї оточуючих людей.
Культура поведінки — ось візитна карточка людини при знайомстві, розмові. Сьогодні нашою метою буде дізнатись наскільки правильно ви засвоїли правила поведінки, чи вмієте ви ними користуватись, чи допомагають вони вам у житті.
Ведучий: Сьогодні у нас відбудеться конкурс «Міс ввічливість»
Ведучий: У ньому беруть участь ваші ровесниці, знавці правил ввічливості і хорошого тону.
І так, учасниця №1, учениця 2-А класу Ткаченко Ангеліна. Вона знає правила гарного тону та знає, що завжди потрібно вітатись.
Учасниця №2, учениця 2-Б класу Рикова Каріна. Вона може засервірувати ваш стіл за 30 секунд. В цьому ви всі переконаєтесь.
Учасниця№3, учениця 3-А класу Стойчан Анастасія. Своїм шармом та ввічливістю вона зачарує всіх!
Учасниця №4, учениця 3-Б класу Кудіна Яна. Від неї ви дізнаєтесь всю магію слова «Дякую»!
Учасниця№5, наша найстарша учениця 4 класу Деринськая Дарія. Гадаю, що вона надасть всім урок ввічливості.
Ведучий: Ми побажаємо учасницям успіхів. Нехай переможуть найчемніші.
Ведучий: Познайомтесь, будь ласка, з журі_____________________________________________________________
Ведучий: Журі оцінюватиме конкурси чесно та справедливо. Увага! Конкурс оголошуємо відкритим!!!
Ведучий. Щоб у конкурсі перемогти,
Чари та харизму не забудьте!
Глядачі вам зможуть допомогти,
Тому завжди ввічливими будьте!
Ведучий: Перемогти у конкурсі буде не просто, змагатися треба за кожний бал, суворо дотримуючись законів ввічливості.
Ведучий. Наш конкурс складатимется з 4 міні-конкурсів:
Ведуча. Дякую всім!. Пропоную перейти до першого конкурсу "Крок до ввічливості”.
Кожній з учасниць потрібно зробити крок, а саме, з кожним кроком вам потрібно казати слова ввічливості не повторюючи за іншою учасницею. Якщо учасниця ще вагається з відповіддю, вона пропускає свій крок.
Хто доходить першим-отримує 5 балів.
Другим-4 бали.
Третім – 3 бали.
Четвертим- 2 бали.
П*ятим-1 бал.
Журі, будь-ласка, оголосіть результати конкурсу.
2 конкурс «Поезія ввічливості»
Наші учасниці люблять поезію, тому ми не стали зважати на це. Кожна з наших учасниць підготувала вірш про ввічливість.
Головними критеріями є:
-Виразність
-правильність вимови
-емоційність
Максимальний бал за виконання-10.
Учасниця №1 з віршем ____________________________
Учасниця №2 з віршем ____________________________
Учасниця №3 з віршем ____________________________
Учасниця №4 з віршем ____________________________
Учасниця №5 з віршем ____________________________
Журі, оголосіть, будь-ласка, результати конкурсу.
-А тепер ми перевіримо наскільки добре наші учасниці знають прислів*я.
Оголошується 3 конкурс «Збери прислів*я»
У кожної з учасниць є розгублені 2 прислів*я. Котра збере швидше та правильно обидва прислів*я, отримує максимальний бал -5. Коли зібрали піднімаєте руку, щоб журі бачило.
Перша -5 балів.
Друга-4 бали.
Третя-3 бали.
Четверта-2 бали.
П*ята-1 бал.
На це у вас є 30 секунд.
Якщо учасниця зібрала швидко, але не правильно, вона збирає спочатку, щоб було правильно та надається змога іншій учасниці бути першою.
-Хто гостя ганьбить, той сам честі не знає.
-Ласкаве слово, що весняний день.
-За порожній стіл гостей не садять.
-Ввічливість нічого не коштує, але багато дає.
-Немудрен привіт, а підкорює серце.
-Добре слово людині, що дощ у посуху.
-З укліну голова не заболить.
-Поклоном спини не напружиш, шиї не свихнеш
-Життя дано на добрі справи.
-Коли пригощають, і воду пий.
Ведуча. Поки учасниці готуються ми з вболівальниками пограємо в гру «Продовжіть висловлення».
Сердечне слово …..(дякую)
То скажеш мамі що?..... (спасибі)
Й зоря лягає лагідно на плечі,
Серед знайомих рідних голосів
Ми чуємо привітне … (добрий вечір)
Ти вчителя розчулиш:…. (вибачте, будь ласка)
Кажу щиро завжди я всім …( До побачення)
Ведуча. Дякую учасницям, ви гарно справилися із завданням. А ми попросимо журі оголосити результати конкурсів.
Конкурс 4.
Ведуча. Оголошую наступний конкурс "Від теорії до практики”.
Зараз ми перевіримо, чи знають наші учасниці правила етикету за столом, а саме чи вміють вони сервірувати стіл.
Для кожної з учасниць є: ніж, виделка, ложка, тарілка та чашка.
Якщо всі предмети розташовані правильно – ви отримуєте 5 балів. Якщо з помилками – 4 бали.
(Оголошуються результати конкурсу).
Поки журі підраховують всі бали наші учасниці підготували для вас міні-дефіле.
Ведуча. Наш конкурс підходить до кінця. Просимо журі підбити підсумки.
Учасниці конкурсу дають клятву леді:
Нагородження :
Супер-міс_______________
Віце міс___________________
Міс ввічливість_____________________
Вчитель (робить підсумок). Будьте завжди ввічливими, чуйними, уважними. Зустрінете знайомого — привітайтесь. Допустивши помилку, виявивши грубість, попросіть вибачення. Завжди допомагайте старшим, молодшим, друзям. Ніколи не перебивайте співрозмовника навіть тоді, коли ви з ним не погоджуєтесь,
вислухайте його до кінця і тільки тоді висловіть свою думку. Дружіть із «ввічливими словами». Будьте завжди шляхетними і вас любитимуть і поважатимуть.
Ведуча. Дякуємо командам за участь, журі за роботу.