Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Гра-квест “Розкажемо Європі про себе”’ для 7 класу

Про матеріал

Гра-квест для учнів 7 класу створена за допомогою ресурсів learningApps.org (створення мультимедійних інтерактивних вправ, rebus1.com (генератор ребусів), Photograph puzzle - створення пазлів

Перегляд файлу

“Розкажемо Європі про себе”’

Гра-квест для 7 класу

(Гра створена за допомогою ресурсів learningApps.org (створення мультимедійних інтерактивних вправ, rebus1.com (генератор ребусів), Photograph puzzle - створення пазлів)

Цель: поглибити знання учнів про нашу державу – Україну; формувати ціннісне ставлення до держави, суспільства, мови, сім‘ї, самого себе, виховувати любов до Батьківщини; формувати громадянські якості: патріотизм, національна гідність, людяність, працьовитість; розвивати  у дітей прагнення  бути  свідомим  громадянином  України; створити умови для ефективної роботи в команді, розвивати вміння працювати в малих групах, сприяти формуванню комунікативної (ключової) компетентності;  розвивати самоосвітні навички (формування соціокультурної компетентності); виховувати мовленнєву  культуру (формування креативної компетентності)

Форма проведення: гра-квест.

Обладнання: відеопроектор, комп'ютер.

Хід уроку

I. 1.Організаційний момент.

    2. Мотивація  діяльності.     (Звучить пісня Н. Май «Квітуча Україна»)


Учень.


У всіх людей одна святиня,

Куди не глянь, де не спитай,

Рідніша їм своя пустиня,

Аніж земний в чужині рай.

Їм красить все їх рідний край.

Нема без кореня рослини,

А нас, людей, без Батьківщини.    

М. Чернявський


 Про яку святиню говориться у вірші? (Про Україну)

 Як по-іншому ще можна назвати цей вірш? (Акровірш)

 Чим цікаві для нас такі твори? (Складаємо перші букви кожного рядка і утворюємо слово. У цьому акровірші ми знайшли назву своєї Батьківщини)

 Тож, напевно, ви вжевсі здогадалися, про що буде йти мова на нашому першому уроці? (Про нашу Батьківщину – Україну)

 

Учень.  


Моя Батьківщина – це край неозорий,

Мамина пісня, і стежка до школи.

Ласкаве проміння, що кидає сонце,

Калина квітуча якраз під віконцем.

Ліси і поля, річки і моря,         

Це все – Україна квітуча моя.                  

Тут батько і мати мене колихали,                  

І кращого краю я в світі не знаю!


 


Учитель. У кожної людини є Батьківщина – країна, де вона народилася, де народилися і дідусь, і татусь, і матуся, і всі ми. Кожна людина пишається своєю рідною країною. Україна чудова, багата, мальовнича, добра. І сьогодні ми маємо можливість про це розповісти.                                                                                                                                             (Учитель розповідає про форму уроку (квест). Пояснює умови гри.


 

ІІ. Проходження квесту. https://learningapps.org/myapps.php?displayfolder=1016779

Форма проведення гри може бути різною: залежить від технічних можливостей в класі. Квест можна проходити як індивідуально на особистих гаджетах, так і групами.


1. У кожного народу є свої символи і обереги. Отже, народними символами українців є батьківська хата і святий хліб, вишитий рушник і материнська пісня, верба і калина, і хрещатий барвінок, дивовижна писанка, вірний своєму краю лелека. Усі вони – наші давні та добрі обереги. Знайди в таблиці та виділи слова, що є назвами  символів та оберегів. Щоб виділити слово натисніть на першу букву і проведіть курсором по всіх буквах слова, утримуючи ліву кнопку миші.   https://learningapps.org/display?v=pwhngp4x518  

Відповіді: барвинок, верба, рушник, вишиванка, вінок, калина

 

 

2. Вам відомо, що в прислів'ях укладена народна мудрість. А чи знаєте ви прислів'я? це ми зрозуміємо, коли ви виконаєте наступне завдання. https://learningapps.org/display?v=pwhngp4x518

1. Батьківщина – мати, ... (умій за неї постояти.) 

2. Людина без Вітчизни, ... (як соловей без пісні.)

3.Добре тому, ... (хто в своєму домі.)

4. За рідний край ... (життя віддай.)

5. Всюди добре, ... (а вдома найкраще.)

6. Кожному мила ... (рідна сторона.)

3. Наша країна унікальна в своїй різноманітності: з півночі на південь, із заходу на схід змінюються ландшафти, звичаї і, зрозуміло, кухня. Про українські страви - насичених і поживних - відомо багатьом іноземцям. Гості з-за кордону вже знають, що тут їх тепло зустрінуть, обігріють і щільно нагодують. Чим саме - залежить від регіону, куди відправиться мандрівник. Пропонуємо вам зібрати гастрономічну карту України. Радимо уважно подивитися і запам'ятати, де, чим пригощають.

http://four.flash- gear.com/npuz/puz.php?c=v&id=4113526&k=73055657

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. З цим завданням ти легко справишся, якщо ти уважно виконав попереднє. Встанови відповідності.  https://learningapps.org/display?v=ph7augyh518

 

Центр.  Схід.  Північь.  Південь.  Захід.

 

 

 

 

 

 

 

 

5.  Прийшов час поетичної хвилинки. Ми пропонуємо вам скласти вірш.
https://learningapps.org/display?v=p14ohb4yc18 А його назва спратано в ребус.

На землі великій є одна …(країна):

Гарна, неповторна, мила … (Україна).

І живуть тут люди добрі, …(працьовиті),

І скажу, до речі, ще й … (талановиті).

Землю засівають і пісні (співають),

На бандурі грають і вірші … (складають).

Щоб жила й раділа кожная …(родина),

Щоб була щаслива наша … (Батьківщина)!

6.

1. Якщо ви розставите слова в правильному порядку, то дізнаєтеся, що сказав римський державний діяч, філософ Сенека на публічному виступі у  І ст. н. е  https://learningapps.org/display?v=p8h57ext518

Відповідь. «Люблять Батьківщину не за те, що вона велика, а за те, що вона твоя»

III. Підведення підсумків гри. Рефлексия.

Ось і закінчений наш квест. Ви успішно його пройшли і впоралися з усіма завданнями.  Мені дуже б хотілося, щоб ви запам'ятали ці мудрі слова античного філософа. А вас прошу подумати і дати відповідь, продовживши речення «Для мене Україна – це ...»  Давайте відповіді оформім у вигляді  ассоциатівного куща.

(Учні  пишуть відповіді на листочках прикріплюють їх на дошку)

 

Учень Тут мамина пісня лунає і нині,

Її підхопили поля і гаї,

Її вечорами по всій Україні

Співають, співають в садах солов‘ї.

І я припадаю до неї устами

І серцем вбираю, мов спраглий води.

Без рідної мови, без пісні, без мами

Збідніє, збідніє земля назавжди.    М. Бакай

 

Учитель.  Так, ви маєте рацію, всі ці слова:  мама, Дніпро, солов'ї, калина, мова  і багато інших –  об'єднані загальним поняттям наша країна, батьківщина, Україна. Давайте ж будемо їїлюбити і берегти її красу і різноманіття.

 

Залишити відгук до розробки

Ця розробка бере участь у конкурсі «Класні керівники – супергерої». Її оцінювання доступне лише учасникам конкурсу. Деталі та умови участі.

Оцінки та відгуки
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку