Гра "Літарурний ринг" для учнів 5-го класу Узагальнення та систематизація знань

Про матеріал
Узагальнення та систематизація знань з зарубіжної літератури за рік. Літературо! Дивна таємнице, Уяви зачарована візнице, Ти духу велич і натхнення сил, Даруєш мить, прекрасну й незабутню, Ти всесвіт образів, думок, світил.
Перегляд файлу

Літературний ринг

Девіз: Це нам під силу!

Літературо! Дивна таємнице,

Уяви зачарована візнице,

Ти духу велич і натхнення сил,

Даруєш мить, прекрасну й незабутню,

Ти всесвіт образів, думок, світил.

Назви команд: МАК

-Наша команда називається «МАК»,

Розшифровується так:

Ми активні, креативні.

Дуже просим, друзі, вас:

Вболівайте всі за нас!

«ЕРУДИТ»

-Ми команда «ЕРУДИТ»

Просим всіх, хто тут сидить,

Підтримуйте, друзі, нас,

Ми не розчаруєм вас!

І тур

«ТАК ВСЕ РОЗПОЧИНАЛОСЬ»

Команда «МАК»

1, «У одній лісистій країні жив шакал на ім’я Чандарава…»(«Фарбований шакал»).

2.»Давно колись жили собі чоловік і жінка, та не було в них дітей. А тому ходили вони в храм молити богів, щоб ті послали їм хоч би маленького хлопчика…»(Іссумбосі»)

3. «Жив колись бідний хлопчик на ім’я Маляна…». (Пензлик Маляна»).

4. «Та якось, коли пливли ми серед ревучих хвиль, капітан раптом наказав згорнути вітрила…».(«Сіндбад-мореплавець»).

5. «В путь-дорогу цар зібрався, із ріднею попрощався…».(Казка про мертву царівну…».

Команда «ЕРУДИТ»

1.»Ти ж бо знаєш, що в Китаї і сам богдихан, і володар, і всі піддані-китайці…».(Г.К.Андерсен «Соловейко».)

2. «Курумпо- велика скотарська округа на півночі Нью-Мексико…».(Ернес Сетон-Томпсон «Лобо…».

3. «Якось двоє бідних лісорубів поверталися додому, продираючись через великий сосновий ліс…».(О.Уайльд «Хлопчик-зірка»).

4. «Настала субота. Ранок видався ясний і світлий. Життя вирувало. Кожне серце співало, а якщо серце було ще й молоде, то з уст зривалася пісня…» (М. Твен «Пригоди Тома Сойєра»)

5. «На всі вершини ліг супокій…» (Й. Гете «Нічна пісня…»)

 

ІІ тур

«Хто я?»

Команда «МАК»

 

1. Хто перетворився у прекрасного білого лебедя? (Гидке каченя)

2. Хто жив у країні, якою керував богдихан? (Соловейко)

3. Хто з письменників підписував свої твори Марк Твен? (С. Л. Клеменс)

4. Хто зробив собі меч із голки? (Хлопчик-Мізинчик)

5. Хто щодня шив для ляльок нові шати? (Маленький Ганс Андерсен)

 

Команда «ЕРУДИТ»

1. Хто була коханою Лобо? (Бланка)

2. Хто під час дощової погоди жив у діжці? (Гек)

3. Хто написав вірш «Задзвени із глибини»? (Г. Гейне)

4. Хто на балу загубив свій черевичок? (Попелюшка)

5. Хто край моря бачив дуб зелений й під ним сидів? (Автор Пушкін)

 

ІІІ тур

«Чарівна скринька»

Перед вами скринька гарна,

Тільки зовсім не проста,

А,звичайно, що казкова,

Дивовижна, чарівна.

Таємницю вона зберігає,

Хто із вас її розгадає?

Той предмет, що в ній лежить,

Треба вам назвати,

А для цього, друзі, треба

Кросворд  розгадати.

 

1

 

 

9

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Назвіть ключове слово(9).

   1.Титул китайського правителя.

   2.Улюблена річ Маляни.

   3.Ім’я пані з німецької народної казки.

   4.Ім’я казкового героя О.Уайльда.

   5.Який казковий герой став синього кольору?

   6.Один з тридцяти героїв Лукомор’я.

7.Ім’я нареченого мертвої царівни.

8. Назва казки Г. К. Андерсена

Відповіді: богдихан, пензлик, Метелиця, Зірка, шакал, богатир, Єлисей, «Соловейко». Ключове слово: дзеркало.

 

ІV тур

«Кому належать ці слова?»

 

Команда «МАК»

 

1.- Ти приніс монету з білого золота? (Чаклун)

2.- Нарешті ти знайшов її. Тепер ви знову разом.(Ковбой. «Лобо»)

3.- Оце так столиця!-промовив він, прошмигнувши між ногами у людей.(Хлопчик-мізинчик).

4.- Серце мені віщує, що всі ми загинемо.(Капітан арабської казки про Синдбада).

5. – Я бачив у ваших очах сльози, і це для мене найбільша винагорода. (Соловейко).

Команда «ЕРУДИТ»

 

1. – Мені подобається, що тебе тягне додому. (Пані Метелиця)

2. – Що, Соколику, з тобою? (Царівна з казки О. Пушкіна)

3. – Ти взяв собі дитину, то віддай мені плащ. (лісоруб)

4. – О, якби я могла заснути! Я хотіла б ніколи не прокидатись! (Беккі, «Пригоди Тома Сойєра)

5. – Нехай гори малює, ні, ні. В горах страшні звірі водяться. Нехай краще море! (Імператор. Казка «Пензлик Маляна»)

V тур

«Заморочки із грибочка»

(Учасники обох команд по черзі виймають із грибочка запитання)

Наші заморочки

Заховані в грибочку.

Лиш той їх розгадає,

Хто нестандартно мислить

Й багато читає

 

1. Що в Лукомор’ї там бреде,

Вперед сама собою йде? (ступа)

 

2. Я у джунглях довго жив,

Вірних друзів там зустрів (Мауглі)

 

3. Ми в Німеччині жили

І казки збирали.

Нема дітей у цілім світі,

Щоб про нас не знали (Якоб і Вільгельм Грімм)

 

4. Символом Данії

Часто мене називають,

Високі морські хвилі

Мене омивають (Русалочка)

 

5. Маю тата й маму я,

Ось і вся моя сім’я.

Знають всі, що я маленький,

І сміливий, й проворненький (Хлопчик-Мізинчик)

 

6. А де ж росте

Той дуб зелений,

Що золотий ланцюг на нім?(Лукомор’є).

 

7,8.Ви-щасливчики,

Вам повезло,

Грибок дарує вам очко.

 

VІ тур

Бліц-турнір капітанів

Зараз з вами ми поглянем,

Хто сильніший з капітанів

В бліц-турнірах лиш той перемагає,

Хто міцні знання з літератури

І смекалку має.

(Капітанам пропонуються запитання з ТЛ та шифровка)

Прочитайте вислів

«ЮОЗОРП ЙИНЕДАЛКЕРЕП, АВТСНИТИД НМІГ» Марк Твен

(Гімн дитинства, перекладений прозою. «Пригоди Тома Сойєра»)

  • Ось і закінчилась наша гра,

Підбивати підсумки пора!

Надаємо слово тим,

Хто по-чесному судив.

Вам слово, журі!

docx
Додано
24 лютого
Переглядів
215
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку