Контрольна робота із теми «Літературна казка : О. С. Пушкін, Г. К. Андерсен, Оскар Уайльд»

Про матеріал
В роботі подані тестові завдання до уроку по темі «Літературна казка : О. С. Пушкін, Г. К. Андерсен, Оскар Уайльд»
Перегляд файлу

Контрольна робота із теми «Літературна казка :

О. С. Пушкін, Г. К. Андерсен, Оскар Уайльд»

Мета: перевірити рівень засвоєння учнями знань, умінь і навичок  із вивчених  тем; розвивати навички самостійної роботи, пам'ять, зосередженість, логічне мислення; виховувати вміння концентрувати увагу, виокремлювати найголовніше.

Обладнання : тест.

Тип уроку: перевірки та корекції знань , умінь і навичок.

                                           Хід уроку

      I.Організаційний момент

     II.Мотивація навчальної діяльності

Поради вчителя щодо успішного виконання контрольної роботи . Роз’яснення критеріїв оцінювання.

( Оцінювання: 1 тест - 1б. )

III. Повідомлення  теми  й  мети  уроку

IV. Виконання роботи

І варіант

1. Авторський твір, який наслідує події, образи, будову, засоби виразності народної казки,  але разом з тим утілює авторські думки, уявлення про світ, ідеали -це:


а)народна казка;

б)літературна казка;

в)оповідання;

г) роман.


2. Кому належать слова : «Скільки знаєш мов - стільки перед тобою відкрито світів» ?


а) О. С.  Пушкіну;

б) Г. К.   Андерсену;

 в) Оскару Уайльду;

 г) Миколі Лукашу.


3. «свій не тільки для всіх народів, але й для всіх епох…був людиною в найвищому сенсі цього слова, а його поезія – це насамперед людяність». Мова йде про :


а) О. С. Пушкіна;

б)Оскара Уайльда;

в) Г. К. Андерсена;

г) Івана Франка.


4. Про себе він завжди говорив : «Я не англієць, я ірландець, а це зовсім різні речі». Це:


а) О. С.  Пушкін;

б) Г. К.  Андерсен;

в) Оскар Уайльд;

г) Максим  Рильський.


5. Він так добре вивчив у дитинстві французьку мову, значення якої поглибив пізніше в ліцеї, що його ліцейські товариші навіть дали йому прізвисько “Француз”. Це:


а) О. С.  Пушкін;

б ) Г. К.  Андерсен;

в) Оскар Уайльд;

г) Хлопчик-зірка.


6. З 1956 р. найкращих дитячих письменників, художників та ілюстраторів нагороджують міжнародною літературною премією імені:


а) О. С.  Пушкіна;

б) Г. К.  Андерсена;

в)Оскара Уайльда;

г) Миколи Лукаша.


7. Згадайте  героя казки Г.К. Андерсена,  якому поставили пам’ятник у морі біля порту м. Копенгагена:


а) Русалонька;

б) Дюймовочка;

в) Снігова Королева;
г) олов’яний солдатик.


8. Це слово називає дерево та його плоди;  це один із традиційних символів християнської віри:  страждання,  відродження й воскресіння; воно з’являється в найбільш напружені для персонажів моменти випробувань у творі. Вкажіть це слово:


а) яблуко;

б) груша;

в) гранат;

г) абрикос.


9. «… Я був жорстоким до своєї матері. За це зло я буду покараний. Я повинен піти звідси й обійти весь світ аж поки знайду її та вимолю в неї пробачення ». Хто цей герой:


а) кіт учений;

б) рибалка;

в) олов’яний солдатик;

г) Хлопчик-зірка;

д) Кай.


10. За рисами характеру вкажіть героя (сміливий, витривалий, мужній, чуйний, добросердний, люблячий, справедливий, милосердний, щедрий):

а) Хлопчик-зірка;

 б) олов’яний солдатик;

 в) дідусь-рибалка;

 г) Кай.


11. Установіть відповідність між твором і героєм:

  1.               Вступ до поеми «Руслан  і Людмила»;                          а) балерина ;                         
  2.               «Казка про рибалку і рибку»;                                       б) стара баба;
  3.               «Непохитний олов’яний солдатик»;                              в) заєць;
  4.               «Хлопчик  - зірка»;                                                         г)  кіт учений;
  5.               «Снігова Королева » .                                                    д) хлопчик Кай;         

12. Установіть відповідність між героєм твору і цитатою:


  1.               Олов’яний солдатик;   

 

  1.               прокажений (Король);  

 

  1.               дочка Дроворуба;    

 

  1.               балерина;  

 

  1.               Хлопчик-зірка;  

 

а)   «…Дай мені монету, бо я помру з голоду…»;                                                                       

б) «… у нього була тільки одна нога…»;

в) «Що з того, що втратив вроду ? Залишайся з нами, я не буду з тебе глузувати»;

г) «Я не син Короля, а дитина бідної жебрачки»;

д) «Вона теж була вирізана з паперу,  спідничка її була

з найтоншого батисту…» .


ІІ варіант

1.Різновид літературної творчості, унаслідок якої твір, написаний однією мовою, «оживає» в іншій, не втрачаючи змістових і художніх особливостей-це:


а) оригінал;

б)перекладач;

в)переклад;

г)художній переклад.


2.Кому належать слова: «У казці можна сказати про складне простими словами, про те, що важливо для всіх»?


а)О.С Пушкіну;

б)Г.К Андерсену;

в)Оскару Уайльду;

г)Миколі Лукашу.


3.«В квітучій Данії, де народився я, бере мій світ своє начало.

Там данською мені пісні співала, казки шептала матінка моя…»

Мова йде про:


а)О.С Пушкіна;

б) Оскара Уайльда;

в)Г.К Андерсена;

г)Хлопчика-зірку.


4.У нього завжди були цікаві іграшки, які змайстрував батько. «Мій батько виконував усі мої бажання. Він жив мною. У вихідні робив для мене збільшуване скло, улаштовував театр, виготовляв малюнки, які можна змінювати, а з них складати історії»,- писав:


а)О.С Пушкін;

б) Оскар Уайльд;

в)Г.К Андерсен;

г)Хлопчик-зірка.


5.О.С. Пушкіну подарував свій портрет із надписом «Переможцю-учневі від переможеного вчителя»:


а)Т. Шевченко;

б)М. Ломоносов;

в)К. Брюллов;

г)В. Жуковський.


6. Дивував Лондон своїм незвичайним одягом (подібним до одягу казкового героя-принца—оксамитова куртка, вишукана краватка й обов’язково квітка), розкішною обстановкою свого будинку (де було багато красивих речей), а ще оригінальністю свого таланту:


а)О.С Пушкін;

б) Оскар Уайльд;

в)Г.К Андерсен;

г)Хлопчик-зірка.


7.Вкажіть письменника, казкові твори якого почали перекладати англійською та іншими мовами ще за життя, а нині його казки перекладено 145 мовами:


а)О.С Пушкін;

б)Г.К Андерсен;

в)Оскар Уайльд;

г)Т. Шевченко.


8. .Цей образ подано на початку твору; він є традиційним образом у казкових творах різних країн; у давнину люди вважали його добрим духом дому й охоронцем дітей; він бачить вдень і вночі. Про кого йде мова:


а) гном (із казки Г.К. Андерсена «Непохитний оловяний солдатик»);

б)зайчик (із казки О. Уайльда «Хлопчик-зірка»);

в)кіт учений (із вступу до поеми    «Руслан і Людмила» О.С.Пушкіна ) ;

г)Льодяний Король( із казки Оскара Уайльда «Хлопчик-зірка»).


9. Чарівна істота (негативний персонаж твору) дає можливість задуматися, якими ми є, чи не поселилося в нас самих зло :


а) кіт учений;

б) гном;

в) Хлопчик-зірка;

г) золота рибка.


10 .За рисами характеру вкажіть героя: витривалий, сміливий, мужній, люблячий, відданий, стійкий, мовчазний. Це:


а) Хлопчик-зірка;

б) оловяний солдатик;

в) дідусь-рибалка;

г) Кай.


11. Установіть відповідність між автором і твором:


1)О.С. Пушкін;

2)Г.К . Андерсен;

3)Оскар   Уайльд.

 

 

а) «Непохитний оловяний солдатик»;

б) «Хлопчик-зірка»;

в) «Казка про рибалку і рибку»;

г) «Руслан і Людмила»;

д) «Снігова Королева».


12. Установіть відповідність між твором і цитатою:


1)Вступ до поеми    «Руслан і Людмила» ;

2) «Казка про рибалку і рибку»;

3) «Непохитний оловяний солдатик»;

4) «Хлопчик-зірка»;

5) «Снігова Королева».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

а) «Дзеркало розбилось на мільйони скалок… »;

б) «Ти безсердечний і не знаєш жалю…»;

в) «Край лукомор’я дуб зелений…»;

г) «Жив старий зі своєю старою біля самого синього  моря…»;

д) «Їх отримав хлопчик у день свого народження й одразу почав розставляти на столі…».


Відповіді до варіанту 1 :

1-б ; 2-г;  3-а;  4-в;  5-а;  6-б;  7-а;  8-в;  9-г;  10-а;  11 – 1)-г,  2)-б,  3)-а,  4)-в,  5)-д;   12 - 1)-б; 2)-а; 3)- в; 4)- д;  5)- г .

Відповіді до варіанту 2 :

1-г; 2-в;  3-в;  4-б;  5-г;  6-б;  7-б;  8-в;   9-б;  10 – б;   11 - 1)-в, г,  2)-а, д,  3)- б;  12 – 1)-в,  2)- г,  3)-д,  4)- б,  5)- а .

V. Підбиття підсумків уроку

Інтерактивний прийом «Мікрофон»

  •                   Після читання казок ,  які ми вивчали на уроках ,  я зробив (ла) висновок, що …

VI.Домашнє завдання

Творче  завдання :  створити  ілюстрацію  (малюнок,  аплікацію  тощо)  до твору,  який  справив найбільше  враження.  Пояснити  власний  вибір.

1

 

docx
Додано
26 лютого 2019
Переглядів
2382
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку