Сценарій виховного заходу :«Подорож до казкової країни здоров'я».
В паралелі російськомовна та україномовна групи дітей, тож і сценарій писався двома мовами. Діти залюбки подорожували від зупинки до зупинки, відкриваючи для себе щось нове.
Гра-мандрівка до Казкової країни здоров’я.
Мета: вчити дітей доглядати за своїми речами, ознайомити з гігієною власного тіла, розвивати пам'ять, мислення, слухове сприйняття, виховувати взаємоповагу.
Хід гри-мандрівки
Вихователь: Добрий день, діти, сьогодні ми з вами вирушимо в подорож до
казкової країни здоров’я, а разом з нами вирушать наші гості, їх
сьогодні багато, то ж давайте з ними привітаємося, а для
початку:
Стали, дітки, підтягнулись, один одному посміхнулись ,
та й у подорож зібрались у казкову країну.
(Діти шикуються один за одним, паровозиком и по колу проходять навколо стільців, займаючи свої місця)
Вихователь: Перша зупинка нашої подорожі (як називається) «Бруднулі», а
яку людину можна назвати неохайною? (в якої брудний одяг,
розкуйовджене волосся).Діти, а що треба робити, щоб не бути
такими брудними як цей хлопчик? Правильно. Треба стежити за
собою, а допоможуть нам у цьому речі, які повинні бути у
кожної дитини , назвіть їх : гребінець, зубна паста, щітка,
шампунь, мило, рушник. Молодці.
Воспитатель: И вот мы с вами приехали на другую остановку (давайте вместе
прочитаем) – «Чистюли». А вы знаете как зовут самого чистого
человека? – Мойдодыр. В стране «Чистюлей» люди каждый
день моют тело, каждое утро делают зарядку. А давайте
проверим как вы умеете следить за собой. Сейчас мы поиграем
в игру «Завяжи шнурки». Молодцы, быстро справились с
заданием.
Вихователь: Аж ось і слідуюча зупинка, допоможіть її назвати- «Зорова».
Діти, скажіть, а за допомогою чого ми з вами бачимо все
навкруг?(за допомогою очей). Ми можемо розрізняти предмети,
розміри, кольори, можемо сказати де речі – далеко чи близько. А
зараз перевіримо чи спостережливі ви? Гра «Знайди
відмінності»
предмет – круглий, квадратний;
блокнот – великий, малий;
олівці – різного кольору;
далеко-близько – сусід по парті поруч, напроти.
Воспитатель: Следующая остановка как называется? Правильно, «Утренняя
зарядка» . А ну-ка дружно все поднялись и немножечко
размялись.
Если хочешь быть здоровым, делай так (руки вверх),
Если хочешь быть здоровым, делай так (руки вниз) .
Если хочешь быть здоровым, делай так (повороты влево, вправо)
Если хочешь быть здоровым, дыши так (вдыхаем носом, выдыхаем ртом)
Если хочешь быть здоровым, делай так (шаги на месте).
Вихователь: Ой, що це? (зуби, посмішка, зуб). Значить ми з вами на якій
зупинці? - «Зубна». А зараз ви самі будите акторами, і зіграєте в
ляльковий театр.
У вовка (Лєв Бурдуков) болить зуб, ходить він, плаче, а друзі
різні поради дають.
лис (Никита Чернявський) «потрібно взяти багато зубних
щіток масаж і зробити масаж зубів, боліти перестане»;
Це добре, серйозно мовив зайчик (Данііл Оберемок), але
потрібно……………(думає) ;
зуби потрібно чистити сказав ведмідь (Максим Зенцов)
зубною щіткою. Оце найкращий засіб. А ви чистите зуби? Коли?
– вранці і ввечері.
Воспитатель: Следующая остановка «Мыльная». Ребята,скажите, что надо
делать перед тем, как сесть за стол кушать? (Ответ детей ) Да,
нужно обязательно мыть руки с мылом. Посмотрите на
рисунок, как вы думаете, кто это? Это микроб. Таких микробов
очень много на ваших руках. Посмотрите на руки, вы их
видите? Нет. Потому что они очень маленькие и их очень
много. Так что же надо делать чтобы не было микробов, вы не
забыли? Молодцы, надо обязательно мыть руки с мылом.
Вот мы и доехали до сказочной страны «Здоровье», но ее
ворота закрыты, чтобы их открыть, надо одгадать загадки.
Вихователь: Молодці. Погляньте ось і ворота відчинилися і ми потрапили до
країни «Здоров’я». Діти, важко чи легко було доїхати до цієї
країни? І тепер ви знаєте що треба робити щоб бути здоровими.
А що саме? Розкажіть. ( умиватися, чистити зуби, доглядати за
волоссям, розчісуватися, мити руки, робити зарядку, займатися
спортом)
А зараз невеличкий медогляд.
Всі дихайте, не дихайте.
Станьте прямо, усміхніться, один на одного подивіться.
Очима поморгайте, тихесенько сідайте.
Ми з Валентиною Михайлівною оглядом задоволені. Всі діти
здорові. І наостанок закріпимо основні слова, та складемо їх.
Сложите из букв слова (здоровье, мыло, зубна щітка, шампунь).