Гра-мандрівка до казкової країни здоров'я

Про матеріал

Сценарій виховного заходу :«Подорож до казкової країни здоров'я».

В паралелі російськомовна та україномовна групи дітей, тож і сценарій писався двома мовами. Діти залюбки подорожували від зупинки до зупинки, відкриваючи для себе щось нове.

Перегляд файлу

Гра-мандрівка до Казкової країни здоров’я.

Мета: вчити дітей доглядати за своїми речами, ознайомити з гігієною власного тіла, розвивати пам'ять, мислення, слухове сприйняття, виховувати взаємоповагу.

 

Хід гри-мандрівки

Вихователь: Добрий день, діти, сьогодні ми з вами вирушимо в подорож до
                      казкової країни здоров’я, а разом з нами вирушать наші гості, їх
                      сьогодні багато, то ж давайте з ними привітаємося, а для
                      початку:

Стали, дітки, підтягнулись, один одному посміхнулись ,
та й у подорож зібрались у казкову країну.

(Діти шикуються один за одним, паровозиком и по колу проходять навколо стільців, займаючи свої місця)

Вихователь: Перша зупинка нашої подорожі (як називається) «Бруднулі», а
                      яку людину можна назвати неохайною? (в якої брудний одяг,
                      розкуйовджене волосся).Діти, а що треба робити, щоб не бути                  
                      такими брудними як цей хлопчик? Правильно. Треба стежити за
                      собою, а допоможуть нам у цьому речі, які повинні бути у
                      кожної дитини , назвіть їх : гребінець, зубна паста, щітка,
                      шампунь, мило, рушник. Молодці.

Воспитатель: И вот мы с вами приехали на другую остановку (давайте вместе
                        прочитаем) – «Чистюли». А вы знаете как зовут самого чистого
                        человека? – Мойдодыр. В стране «Чистюлей» люди каждый
                        день моют тело, каждое утро делают зарядку. А давайте
                        проверим как вы умеете следить за собой. Сейчас мы поиграем
                       в игру «Завяжи шнурки». Молодцы, быстро справились с
                       заданием.

Вихователь: Аж ось і слідуюча зупинка, допоможіть її назвати- «Зорова».
                      Діти, скажіть, а за допомогою чого ми з вами бачимо все
                      навкруг?(за допомогою очей). Ми можемо розрізняти предмети,
                      розміри, кольори, можемо сказати де речі – далеко чи близько. А
                      зараз перевіримо чи спостережливі ви? Гра «Знайди
                      відмінності»
                      предмет – круглий, квадратний;
                      блокнот – великий, малий;
                      олівці – різного кольору;
                      далеко-близько – сусід по парті поруч, напроти.   

Воспитатель: Следующая остановка как называется? Правильно, «Утренняя
                        зарядка» . А ну-ка дружно все поднялись и немножечко
                        размялись.

Если хочешь быть здоровым, делай так (руки вверх),
Если хочешь быть здоровым, делай так (руки вниз) .
Если хочешь быть здоровым, делай так (повороты влево, вправо)
Если хочешь быть здоровым, дыши так (вдыхаем носом, выдыхаем ртом)
Если хочешь быть здоровым, делай так (шаги на месте).

Вихователь: Ой, що це? (зуби, посмішка, зуб). Значить ми з вами на якій
                      зупинці? -  «Зубна». А зараз ви самі будите акторами, і зіграєте в
                     ляльковий театр.
                     У вовка (Лєв Бурдуков) болить зуб, ходить він, плаче, а друзі
                     різні поради дають.
                     лис (Никита Чернявський) «потрібно взяти багато зубних
                     щіток масаж і зробити масаж зубів, боліти перестане»;
                     Це добре, серйозно мовив зайчик (Данііл Оберемок), але
                     потрібно……………(думає) ;
                     зуби потрібно чистити сказав ведмідь (Максим Зенцов)
                     зубною щіткою. Оце найкращий засіб. А ви чистите зуби? Коли?
                     – вранці і ввечері.

Воспитатель: Следующая остановка «Мыльная». Ребята,скажите, что надо
                       делать перед тем, как сесть за стол кушать? (Ответ детей ) Да,
                       нужно обязательно мыть руки с мылом. Посмотрите на
                       рисунок, как вы думаете, кто это? Это микроб. Таких микробов
                       очень много на ваших руках. Посмотрите на руки, вы их
                       видите? Нет. Потому что они очень маленькие и их очень
                       много. Так что же надо делать чтобы не было микробов, вы не
                       забыли? Молодцы, надо обязательно мыть руки с мылом.    
                       Вот мы и доехали до сказочной страны «Здоровье», но ее
                       ворота закрыты, чтобы их открыть, надо одгадать загадки.

  1. Их не сажают, сами вырастают (волосы); (слухо-зрительно).
  2. С ее помощью мы чистим зубы. (зубная щетка); (за экраном).
  3. Белою пеной пенится, грязь смывает, не ленится (мыло); (чтение з губ).
  4. Что на свете ценнее всего? (здоровье),(с помехами).

Вихователь: Молодці. Погляньте ось і ворота відчинилися і ми потрапили до
                      країни «Здоров’я». Діти, важко чи легко було доїхати до цієї
                      країни? І тепер ви знаєте що треба робити щоб бути здоровими.
                      А що саме? Розкажіть. ( умиватися, чистити зуби, доглядати за
                      волоссям, розчісуватися, мити руки, робити зарядку, займатися
                      спортом)
                      А зараз невеличкий медогляд.
                      Всі дихайте, не дихайте.
                      Станьте прямо, усміхніться, один на одного подивіться.
                      Очима поморгайте, тихесенько сідайте.
                      Ми з Валентиною Михайлівною оглядом задоволені. Всі діти
                      здорові. І наостанок закріпимо основні слова, та складемо їх.

Сложите из букв слова (здоровье, мыло, зубна щітка, шампунь).

 

docx
Пов’язані теми
Позашкільна освіта, Виховна робота
Інкл
Додано
21 грудня 2018
Переглядів
566
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку