Гра «Марафон ерудитів»
Мета: згуртовувати дитячий колектив, вчити дітей дружно взаємодіяти. Розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення, увагу, спостережливість, акторські здібності. Виховувати почуття поваги до своїх однокласників.
Клас : 1-Б
Дата : 20.11.20.
Класний керівник : Москаленко Т.П.
1.Об’єднання в команди:
2.Розминка. Кожна команда відгадує по 5 загадок.
У нашої бабусі сидить дід у кожусі, проти печі гріється, без води умиється. (Кіт)
Не баранчик і не кіт, носить шубу цілий рік. Шуба сіра – це для літа, а зимою – інша свита. (Заєць)
Без рук, без ніг, а по землі ходить. (Змія)
Нам потрібні голки для шиття, а кому потрібні голки для життя? (Їжак)
Хто на своїй голові ліс носить? (Олень)
Взимку спить, влітку – вулики ворушить. (Ведмідь)
Сірий, ікластий, хоче вівцю вкрасти. (Вовк)
В лісі вогник рудуватий, шишки лускає завзято. (Білка)
Куди повзе – за собою хату везе. (Черепаха)
По горах, по долинах, ходить шуба і свитина. (Вівця)
3.Змагання « Рукавички» ( діти одягають рукавички. На яких зображені букви – «м, к, р, с, а, о, і, н». Вчитель читає питання, учні мають відповісти на поставлене питання і скласти слово-відповідь). Кожній команді дається 90 секунд.
а) тварина з клешнями, живе у річці(рак);
б) рідина, вичавлена із фруктів. Смакує через трубочку(сік);
в) риба з вусами( сом);
г) на траві вранці(роса);
д) нею косять траву(коса);
е) 12 місяців-це…(рік);
є) орган нюху( ніс);
ж) за нею сидить касир( каса);
з) у лисиці дім це …(нора);
и) суха трава( сіно);
і) у казці козенят було …(сім);
й) приходить. Коли людина спить(сон);
к) кусюча комаха( оса);
л) на дереві коричнева( кора);
м) з нього тече вода( кран).
4.Запитання від Губки Боба (від команди виходить 4 учні. Вони стають спиною один до одного. Перший учасник тримає іграшку Губки Боба. Учитель задає питання і три варіанти відповіді. Учень, який тримає іграшку дає відповідь. Давши відповідь, іграшку передають наступному ігроку. Вчитель відразу повідомляє про правильність вибраної відповіді).
1) найбільша риба у світі (акула, сом, кит);
2) дерево, на якому ростуть шишки (липа, сосна, дуб);
3) комаха. Яка п’є кров (оса, муха, комар);
4) ним міряють температуру (олівець, термометр, телефон);
5) зелений довгий овоч (баклажан, гарбуз, огірок);
6) найбільший птах у світі ( гусак, індик, страус);
7) його будують через річку ( поріг, міст, метро);
8) квітка схожа на дзвінок ( ромашка, троянда. Дзвіночки);
9) маленький кінь ( поні, осел, коник);
10) птах, який імітує голос людини ( соловей, папуга, крук);
11) чим умивається котик? (лапкою, хвостиком, язичком);
12) якщо від 9-9 буде…(9, 0,1);
13) після дощу на небі буває (вітер, веселка, туман);
14) трикутник має (три, чотири, п’ять сторін);
15) чистити зуби потрібно (2 рази, 3, 4 на день);
16) на ній сплять (ковдра, подушка, рушник);
17) ним миють волосся (мило, шампунь. Гель);
18) велика полосата ягода ( кавун);
19) нею покривається річка взимку ( ковдрою, кригою, скатертиною);
20) нею люди літають у космос ( куля, гелікоптер. Ракета).
5.Пантоміма. (Від команди виходить по три учні. Вчитель їм показує папірець, з написом певного слова, учні одночасно намагаються зобразити пантомімою, жестами, мімікою прочитане слово, решта дітей з команди намагаються здогадатися. Що це за слово).
6.Пазл. Хто швидше складе пазли.
7.Попелюшка.
( В три ємності насипані бобові/ квасоля і горох/, кожній команді потрібно за 2 хвилини розділити окремо квасолю, окремо горох. Та команда, яка зможе перебрати всю ємність, отримує найбільше балів).
8.Хто я? Діти вибирають по одному представнику від команди. Обраному на голову вдягають шапочку з малюнком, він за допомогою питань намагається здогадатися, хто він. Діти на питання можуть відповідати тільки «так» або «ні».